Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Hoeveel is het percentage dat gevaccineerd is in Israël?
Citaat:In de Israëlische ziekenhuizen zien ze het effect van de vaccinatie ook: niet de ouderen, maar jongere mensen, onder de 60 jaar, belanden op de intensive care. Dat komt omdat inmiddels ruim 90 procent van de ouderen is gevaccineerd, 40 procent van de totale bevolking heeft een vaccin gekregen. De verwachting van deskundigen is dat de bescherming pas compleet is als 80 procent van alle mensen twee prikken hebben gehad.
Earth schreef:Wat een bijzondere ontwikkeleing daar. Ik heb niet alles helemaal meegelezen, ik houd het niet bij. Maar hoe komt het dat het daar zo voortvarend gaat?
Earth schreef:Wat een bijzondere ontwikkeleing daar. Ik heb niet alles helemaal meegelezen, ik houd het niet bij. Maar hoe komt het dat het daar zo voortvarend gaat?
bigone schreef:Had Nederland of zelfs EU ook wel kunnen doen, een deal met Pfizer, de gegevens worden geanonimiseerd dus kan me voorstellen dat het volk er dan geen probleem mee heeft. Misschien alsnog een deal maken?
secricible schreef:bigone schreef:Had Nederland of zelfs EU ook wel kunnen doen, een deal met Pfizer, de gegevens worden geanonimiseerd dus kan me voorstellen dat het volk er dan geen probleem mee heeft. Misschien alsnog een deal maken?
Los van of we voldoen aan de wensen van pfizer daarin zou ik er niet gelukkig van worden denk ik. Puur gevoelsmatig, daarvoor is mijn vertrouwen in ICT en de farmaceutische industrie niet groot genoeg denk ik.