[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 21:52

Mijn artieste zit ook op 200 per uur... Dus ja staat hier ook een beste auto op mn lijf _O-

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:11

Joanne1987 schreef:
Mijn artieste zit ook op 200 per uur... Dus ja staat hier ook een beste auto op mn lijf _O-

Ik vind het een goede prijs als het een goede artist is :j je doet er als het goed is ook langer mee dan een beste auto :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:11

Ik moest de folie er na ongeveer twee uur afhalen.
Daarna voorzichtig afspoelen (boven de tattoo) met lauwwarm water en aan de lucht laten drogen.
Heb de rest van de dag grotendeels met een bloot been rondgelopen.
Tattoo is nu sinds een paar dagen aan het vervellen.
Ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij genezen is :+

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:18

Liek_ schreef:
Charizard schreef:
Yes :Q

Vind er nog een hoop verschil inzitten bij wie je gaat! Mijn komende afspraken zijn ongeveer 500€ per dag duurder dan een andere dagafspraak die ik afgelopen jaar had. Het is ook een reizende artiest dus Tsja dan betaal je natuurlijk ook voor tickets en hotels etc.

Laat je die dan overkomen of ga jij Naar diegene toe?
Er zijn ook shops die de reizende artist onderbrengen. De shop geeft ruimte in shop en artist geeft percentage . Shop zorgt voor onderdak .
Ik vind trouwens zelf dat als je het er voor over hebt het dan ook waard is. Wat ga je zetten? Als ik
Het zo lees zit je al aardig vol kunstwerken he?

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:31

Moet toch niet denken om 8 uur lang getatoeëerd te worden. Zou het niet trekken.

Mijn artiest kost €150 p.u.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:32

Mijne €175 dacht ik, voor m'n sleeve ook :)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:35

Normale tarieven toch? Voor goede artiesten .

Acht uur onder de naald zou ik ook nooit doen, no way .

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:36

Bij Feralis betaal ik geloof ik €150-€175 voor anderhalf uur. Roald was iets van een €150-200 per uur.

Het verschilt heel erg maar prijs is niet echt waarop ik een artist selecteer. Ik loop er mijn hele leven mee rond, dus dan betaal ik wel voor wat ik echt wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:40

Ik vind het ook normale tarieven hoor, het is alleen wel een hap met geld altijd. Daar kan iedereen wel overuit hier denk ik :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-18 22:46

Willl65 schreef:
Er zijn ook shops die de reizende artist onderbrengen. De shop geeft ruimte in shop en artist geeft percentage . Shop zorgt voor onderdak .
Ik vind trouwens zelf dat als je het er voor over hebt het dan ook waard is. Wat ga je zetten? Als ik

Ik heb een paar sterretjes laten coveren en de planning was een klein tattootje. Het werd een dagafspraak en nog twee lange avonden haha! Twee rozen en een blad en een grote mandala zijn dat geworden.

Verder een lotus op mijn arm en op mijn onderarm van Liz Venom een vrij groot stuk. Daar ga ik in mei weer twee dagen heen en dan hoop ik die onderarm vol te hebben. Ik ga naar een shop waar ze te gast is, superchill want dat betekent een goede stoel ipv klapstoeltje op de conventie. Ik denk eigenlijk dat ze haar betalen om hierheen te komen ipv andersom.

Alles bij elkaar zal ik een 30 uur onder de naald zijn geweest tot nu toe. Laatste stukjes van een dag zijn niet fijn. Net of je lijf het dan opgeeft.

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 01:06

Eindelukkkkk kan ik ook mee praten! Eindelijk de stoute schoenen aangetrokken..... tattoo shop opgebelt, daarna naar toe gegaan, afspraak gemaakt. Was nog een uitvaller.... dus ik kan 27 Januari al! Maar oeff.... ik heb last van paniek aanvallen/flauwvallen.. daar ben ik banger voor dan voor de tattoo zetten zelf. Iemand nog tips? :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 07:32

Bespreek dat van tevoren even met de tattoo artiest. Wat ga je laten zetten en waar?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 08:32

Anoniem schreef:
Mijne €175 dacht ik, voor m'n sleeve ook :)

Jouw sleeve is prachtig en het zeker waard ;)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 08:35

Liek_ schreef:
Willl65 schreef:

Ik heb een paar sterretjes laten coveren en de planning was een klein tattootje. Het werd een dagafspraak en nog twee lange avonden haha! Twee rozen en een blad en een grote mandala zijn dat geworden.

Verder een lotus op mijn arm en op mijn onderarm van Liz Venom een vrij groot stuk. Daar ga ik in mei weer twee dagen heen en dan hoop ik die onderarm vol te hebben. Ik ga naar een shop waar ze te gast is, superchill want dat betekent een goede stoel ipv klapstoeltje op de conventie. Ik denk eigenlijk dat ze haar betalen om hierheen te komen ipv andersom.

Alles bij elkaar zal ik een 30 uur onder de naald zijn geweest tot nu toe. Laatste stukjes van een dag zijn niet fijn. Net of je lijf het dan opgeeft.

Gaaf!! Nee ik weet precies wat je bedoel! Die laatste stukken pffff Heb er ni zelf in totaal 22 uur opzitten. Mag 14 febr weer om sleeve verder af te maken.
Spannend dat je in mei weer ga wel foto he?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 08:36

TessJazz schreef:
Eindelukkkkk kan ik ook mee praten! Eindelijk de stoute schoenen aangetrokken..... tattoo shop opgebelt, daarna naar toe gegaan, afspraak gemaakt. Was nog een uitvaller.... dus ik kan 27 Januari al! Maar oeff.... ik heb last van paniek aanvallen/flauwvallen.. daar ben ik banger voor dan voor de tattoo zetten zelf. Iemand nog tips? :D

Ik weet noet wat je gaat zetten maar paniek en flauwvallen hoeft echt niet hoor, dit kun jij!
Gewoon goed eten goed uitgerust zijn, pakje appelsap en gaan met die banaan

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 09:07

TessJazz schreef:

Succes! Je hoeft natuurlijk nergens bang voor te zijn, maar ik zou het wel even bij je tattoo artist melden. Ik word ook heel licht in m'n hoofd tijdens het zetten steeds, dus ik vraag altijd of ik liggend mag en kan. Misschien is dat handig als je merkt dat je toch flauw wordt :)
En inderdaad goed eten van tevoren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 09:40

Ik heb ook besloten m'n sleeve gewoon door Jona te laten zetten en dus bij mijn allereerste originele plan te blijven, rode rozen :D (en dan black and grey blaadjes enz)
Jona zelf al gesproken, vandaag ze shop bellen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 11:48

En tess, wat ga je laten zetten en waar? :)

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:01

Anoniem schreef:
Ik heb ook besloten m'n sleeve gewoon door Jona te laten zetten en dus bij mijn allereerste originele plan te blijven, rode rozen :D (en dan black and grey blaadjes enz)

Spannend! Wat ik zag als voorbeeld is echt prachtig! Doe je het echt rondom als in een sleeve?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 12:08

Mijn bomen die ik in San Francisco heb laten zetten was $300 per uur, en mijn laatste tattoo was €150 per uur.

Telt snel op :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 13:05

Willl65 schreef:
Anoniem schreef:

Spannend! Wat ik zag als voorbeeld is echt prachtig! Doe je het echt rondom als in een sleeve?

Yess :D

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 13:20

Iemand de eerste aflevering van Ink Masters gezien?

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 13:37

Anthea schreef:
Mijn bomen die ik in San Francisco heb laten zetten was $300 per uur, en mijn laatste tattoo was €150 per uur.

Telt snel op :=

Foto? Heel benieuwd naar die bomen.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 13:37

Gaaf Dreamer ik houd er van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 13:41

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toen ie net gezet was, moet m binnenkort een keer laten bijwerken :)