Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Liek_ schreef:Charizard schreef:Yes :Q
Vind er nog een hoop verschil inzitten bij wie je gaat! Mijn komende afspraken zijn ongeveer 500€ per dag duurder dan een andere dagafspraak die ik afgelopen jaar had. Het is ook een reizende artiest dus Tsja dan betaal je natuurlijk ook voor tickets en hotels etc.
Willl65 schreef:Laat je die dan overkomen of ga jij Naar diegene toe?
Er zijn ook shops die de reizende artist onderbrengen. De shop geeft ruimte in shop en artist geeft percentage . Shop zorgt voor onderdak .
Ik vind trouwens zelf dat als je het er voor over hebt het dan ook waard is. Wat ga je zetten? Als ik
Het zo lees zit je al aardig vol kunstwerken he?
Liek_ schreef:Willl65 schreef:Laat je die dan overkomen of ga jij Naar diegene toe?
Er zijn ook shops die de reizende artist onderbrengen. De shop geeft ruimte in shop en artist geeft percentage . Shop zorgt voor onderdak .
Ik vind trouwens zelf dat als je het er voor over hebt het dan ook waard is. Wat ga je zetten? Als ik
Het zo lees zit je al aardig vol kunstwerken he?
Ik heb een paar sterretjes laten coveren en de planning was een klein tattootje. Het werd een dagafspraak en nog twee lange avonden haha! Twee rozen en een blad en een grote mandala zijn dat geworden.
Verder een lotus op mijn arm en op mijn onderarm van Liz Venom een vrij groot stuk. Daar ga ik in mei weer twee dagen heen en dan hoop ik die onderarm vol te hebben. Ik ga naar een shop waar ze te gast is, superchill want dat betekent een goede stoel ipv klapstoeltje op de conventie. Ik denk eigenlijk dat ze haar betalen om hierheen te komen ipv andersom.
Alles bij elkaar zal ik een 30 uur onder de naald zijn geweest tot nu toe. Laatste stukjes van een dag zijn niet fijn. Net of je lijf het dan opgeeft.
TessJazz schreef:Eindelukkkkk kan ik ook mee praten! Eindelijk de stoute schoenen aangetrokken..... tattoo shop opgebelt, daarna naar toe gegaan, afspraak gemaakt. Was nog een uitvaller.... dus ik kan 27 Januari al! Maar oeff.... ik heb last van paniek aanvallen/flauwvallen.. daar ben ik banger voor dan voor de tattoo zetten zelf. Iemand nog tips?
TessJazz schreef:Eindelukkkkk kan ik ook mee praten! Eindelijk de stoute schoenen aangetrokken..... tattoo shop opgebelt, daarna naar toe gegaan, afspraak gemaakt. Was nog een uitvaller.... dus ik kan 27 Januari al! Maar oeff.... ik heb last van paniek aanvallen/flauwvallen.. daar ben ik banger voor dan voor de tattoo zetten zelf. Iemand nog tips?
Anoniem schreef:Ik heb ook besloten m'n sleeve gewoon door Jona te laten zetten en dus bij mijn allereerste originele plan te blijven, rode rozen(en dan black and grey blaadjes enz)
Jona zelf al gesproken, vandaag ze shop bellen
Willl65 schreef:Anoniem schreef:Ik heb ook besloten m'n sleeve gewoon door Jona te laten zetten en dus bij mijn allereerste originele plan te blijven, rode rozen(en dan black and grey blaadjes enz)
Jona zelf al gesproken, vandaag ze shop bellen
Spannend! Wat ik zag als voorbeeld is echt prachtig! Doe je het echt rondom als in een sleeve?