ik stel het nu al zeker een paar maanden uit, want van het hele huishouden vind ik de keuken doen het ergst, maar het moet er nu echt van komen, dus schop onder mijn kont en aan de gang! (nadat ik thee gedronken heb..
) Frummels: 0,4 kg vind ik helemaal niet veel inderdaad na 3 dagen meer eten. Denk ook nog vocht, dus wie weet valt het enorm mee en ben je het over een paar dagen alweer kwijt! Succes met je beoordelingsgesprek!!
Riddershow: Enorm fijne dag vandaag met je verjaardag!
Hoe oud (jong) word je? Aria zz: oei, das minder, en zonde! Welke vega wil je bestellen/ga je gebruiken dan? Ik gebruik het merk sunwarrior. Staat er al even, want is niet heel lekker.. alleen op dagen dat ik wat meer eiwit kan gebruiken neem ik het.
Bhriseis: ja, heerlijk om meer te mogen inderdaad, haha. Ik sport niet verder.. maar loop elke dag wel 1-2 uur met de hond. Vanaf april t/m september fiets ik wel vaak 3x per week 1-2 uur, maar met dit weer staat de fiets binnen.. Wou eerst misschien weer gaan fitnessen maar daar ik nu net begin bij een nieuwe baan en ik daar de eerste weken ook flink moe van zal zijn (werk al een poos niet meer dus niks gewend
) wacht ik sowieso met nieuwe dingen deze maand.. wie weet volgend jaar.. eerst mijn eten + nieuwe baan + elke dag wandelen maar op orde en dan zie ik wel weer.
Allemaal weer veel succes vandaag!
) Mijn zoon heeft er vanochtend aan gedacht, de rest niet. Ga straks wel eerder naar huis (om een lening af te sluiten bij de bank en das niet voor een verjaardagskadootje) Verder moet ik naar de omheining van de knollies kijken want er liep er schijnbaar vandaag eentje op straat
blijf het nog lastig vinden met verjaardagen, en als ik bij mijn vriend ben. Iets met minder controle hebben haha
Gisteravond is het mis gegaan hier, savonds zo'n trek in iets en ben voor de bijl gegaan.. broodje van de subway met 4!! koekjes.. En dan niet een klein broodje maar de grootste.. helaas is mijn maag zo groot op t moment dat dit er heel makkelijk in gaat (kan echt door blijven eten) en hierna ook nog eens een schaaltje cashewnoten, wat rozijnen en een schaal vol met bessen.. vreselijk.
En dit is dus precies waar het mis gaat altijd, klassiek voorbeeld dus.. ik hou het 3/4 dagen vol en voel me dan goed, maar daarna 'moet' ik wat lekkers omdat ik daar dan enorm naar verlang en dan eet ik vaak zoveel dat ik weer opnieuw kan beginnen qua gewicht. En rond mijn periode van de maand is dit 10x erger en kom ik dus helemaal aan.. cirkeltje waar ik al jaren in zit, dus tips zijn meer dan welkom. Ik reageervanmiddag even op jullie posts, moet nu namelijk weg. Fijne dag en succes allemaal weer.
)
) kwijt maar neem daar ook de tijd voor. (van nu tot 31 december 2018) omdat vorig jaar rond deze tijd ik dus dezelfde voornemens had, maar in korter tijdsbestek.. en ik weeg nu 2 kg zwaarder dan toen, dus goed gelukt!
Sorry voor de ego post..