Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Supervixen schreef:Die gordels die schuiven bij mij omhoog en dan zitten ze op mijn darmen. Dat zit bij mij niet lekker.

Ga hem wel binnenkort opnieuw proberen icm een andere sportbeha en zien hoe dat uitpakt 
   Maar wel goede training! Daarna nog lekker 20 minuten uitgelopen en gekletst. Dik tevreden naar huis  

Had het ook echt wel zwaar, maar de trainer en rest van het groepje is dan toch motivatie om door te zetten!
 De enige ander optie is iemand mee laten fietsen met water/vantevoren ergens water neerzetten/een klein rondje een aantal keer lopen en dan kun je elke keer op hetzelfde punt wat drinken (bijvoorbeeld thuis).

maar ik loop liever door het bos dan hier door de wijk.

Vorig jaar ben ik in 1.00.48 geëindigd.                                                         

Met een 5km rondje zal je minder snel last krijgen van slechte schoenen dan met jouw afstanden. Zijn jullie trouwens behoorlijk klein dat jullie zo weinig wegen? Ik weeg 63 kg en vind mezelf eigenlijk iets te licht (maar ben dan ook 1.86)                                                         
 wel pittig met de warmte.                                                         
. Lapland heeft mijn verwachtingen wel overtroffen moet ik zeggen. We hebben dan ook geluk gehad met het weer. Ik zal er zeker nog eens heen gaan. Maar als de financiën het toelaten, dan gaan we heel graag weer richting Afrika volgend jaar. Liefst Zambia, Botswana, Namibië of Zuid Afrika. Durf te dromen  

!

er mag altijd af.                                                         
   Zuid-Afrika was mooi voor een keer maar niet zo mijn ding, het welbekende Afrika-virus heeft mij tot nu toe niet te pakken gekregen