Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niniane schreef:Super leuke looks weer Mies! Jij bent mijn kleur inspiratie. Vooral die laatste zou ik bijna zelf nog willen proberen een keer, maar ik heb zulke kleuren niet haha.
Jouw huid ook zo k*t de laatste tijd dus. Heb je enig idee waarom?
Shizzel schreef:Iedereen allemaal besteld bij MAC en bij mij gaat er juist veel van de deur uit.Ben benieuwd hoe de Caitlyn lipstick eruit ziet Suus!
En thanks dames!Niniane schreef:Super leuke looks weer Mies! Jij bent mijn kleur inspiratie. Vooral die laatste zou ik bijna zelf nog willen proberen een keer, maar ik heb zulke kleuren niet haha.
Jouw huid ook zo k*t de laatste tijd dus. Heb je enig idee waarom?
Denk combinatie van slecht eten en veel stress, tenminste dat hoop ik want dan gaat het ook weer weg...
Niniane schreef:Dan moet het vanzelf weer beter gaan ja als je minder last hebt van stress en wat beter gaat eten.Bij mij ligt het momenteel aan hormonen die even helemaal overhoop liggen. De lol van vrouw zijn.
Wanneer ga je op voor je ttt?
Shizzel schreef:Ik merk het voornamelijk in vermoeidheid (slaap veel meer, te moe voor alles), mijn huid die slechter is en enorm heftige stemmingswisselingen. Wel "fijn" dat ik niet de enige ben dus dat het overduidelijk aan die pil ligt, dan weet ik dat het niet aan mij persoonlijk ligt! Kan je met recept de oude niet alsnog vergoed krijgen?
Jans schreef:Zijn er hier meer dames met hooikoorts? Hoe doen jullie dat met make-up? Ik draag nu van de ellende niks, want ontdanks een bak medicatie en druppels zijn mn ogen enorm dik, rood en tranigmakeup is dan gewoon geen doen
dan ben ik de hele dag panda
Shizzel schreef:Niniane schreef:Dan moet het vanzelf weer beter gaan ja als je minder last hebt van stress en wat beter gaat eten.Bij mij ligt het momenteel aan hormonen die even helemaal overhoop liggen. De lol van vrouw zijn.
Wanneer ga je op voor je ttt?
Dat ook nog ja.. Ik twijfel om over te schakelen naar een andere pil. Ik kreeg een hele tijd terug de goedkopere variant van degene die ik had omdat die niet meer werd vergoed, maar eigenlijk sinds ik die heb merk ik alleen maar negatieve bijwerkingen nu ik er over na ben gaan denken.. Misschien van de pil ook maar overstappen op iets compleet anders want mijn huid is 3 van de 4 weken in de maand toch wel slecht, mede door dat. Wie weet is dat bij jou ook? En volgende week!
Berdien schreef:Zeker even bellenIk krijg de pil sowieso niet vergoed, maar voor dat tientje eens per half jaar vind ik dat nog te overzien. Zou anders overleggen met je apotheek wat de mogelijkheden zijn. Ik heb ook een goedkopere versie, maar er gelukkig verder geen last van. Je hoort het heel vaak, dat mensen slecht kunnen tegen de andere vulstoffen die dan gebruikt worden.
Djilna schreef:Mijn verzekeraar vergoed alsnog de gewone ook. Zou ze gewoon even bellen/mailen!
Friemel schreef:Ik heb het niet met de pil want die slik ik niet maar met mijn medicijnen. Ik ben van zorgverzekeraar gewisseld begin 2017 en ineens kreeg ik een ander merk van mijn Oxy, ik had altijd de Teva en kreeg nu de Retard, ja nee was echt het zelfde, ik kan je vertellen dat was het NIET. Anderzorg heeft een contract met de Oxy Retard en ik heb met veel pijn en moeite de Teva gekregen maar ik moet hem geheel uit eigen zak betalen, ook al heeft mijn HA gezegd dat het medische noodzaak is dat ik de Teva moet krijgen..