Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xZiva_ schreef:Geen wattenstaafjes, die laten pluisjes achter wat gaat irriteren. En niet draaien
Vanillia schreef:Echt? Ik heb zaterdag toevallig ook 2e oorbelgaatjes laten schieten en die maak ik nu braaf 2 keer per dag schoon met Sterilon-achtig spul en dan draai ik ze ook, maar dat is dus niet ok?
Lous schreef:Mijn zus heeft deze een paar maanden geleden laten zetten. Afgeraden werd drie in 1 keer ivm de zwelling en genezing. Dus twee en de derde als de rest rustig is. En dat wil nog niet zo vlotten
ODonoghue schreef:Nog even een vraagje, ik ging vannacht slapen, word ik wakker, hele kussen bebloed, oor bebloed en de bult is groter. Ik kan nu ook de piercing zelf niet zo goed meer zien. Hij zit er nog wel.
Kan vandaag en morgen niet naar de piercer, heb beide dagen tentamens.... en nu?
[ [url=m/7RfGkf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Qmw1a9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Yonker schreef:Ja ik hoor ook echt beetje horror over de genezing
Denk dat ik er eerst maar 1 doe dan denk ik
Moet ook nog op zoek naar een goede piercer hier.... ben er niet zo in thuis
Yonker schreef:Valt ook even binnen, ik wil heel graag 3 forward helix...... maar is het verstandig ze alle 3 tegelijk te laten piercen of toch niet?? Lees beetje verschillende verhalen....
Mars schreef:ODonoghue schreef:Nog even een vraagje, ik ging vannacht slapen, word ik wakker, hele kussen bebloed, oor bebloed en de bult is groter. Ik kan nu ook de piercing zelf niet zo goed meer zien. Hij zit er nog wel.
Kan vandaag en morgen niet naar de piercer, heb beide dagen tentamens.... en nu?
[ [url=m/7RfGkf.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Qmw1a9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oei die heeft écht te weinig ruimte vrees dat je zsm langs je piercer terug moet voor een langer staafje. Intussen zeezout badje geven en afblijven