Inney schreef:Ho, ik heb nergens gezegd dat je van citroenwater drinken af gaat vallen. Dat is natuurlijk onzin. Maar het ondersteund je lichaam.
Daarnaast is het wel zeker van belang welke producten je wanneer eet. Ik kan beter midden op de dag een zware maaltijd eten dan om half 8 's avonds. Want daarna beweeg ik nog namelijk. Dat word je ook gewoon verteld bij een diëtiste.
Je redenatie voor eten midden op de dag of later op de dag slaat kant noch wal. Of kan jij me uitleggen hoe mensen die aan IF doen een grote maaltijd wegstouwen om 22:00 en toch afvallen? Die gaan ook geen 20 km meer hardlopen na hun laatste maal

Ik zei altijd ik wil niet boven de 70 uitkomen en inmiddels heb ik bijna de 80 aangetikt
En ook dat koken, ik woon nog wel bij mn ouders maar ik kook wel voor mezelf (gezien mn moeder elke week hetzelfde eet en alleen maar simpele dingen met gekookte aardappels en daar heb ik een hekel aan :'D ) en dan ben ik weer te lui om naar de appie te gaan en dan eet ik gewoon een hele dag brood
Ook niet echt ideaal dus 
afgelopen weekend uit eten geweest (wok) en wel een flink slippertje bij het toetjesbuffet, helaas. Ik merk dat ik op de dagen dat ik sport ook gemakkelijker gezond kan eten. Op de dagen dat ik sport, is de motivatie groter om gezond en niet te veel te eten omdat ik mijn gebikkel niet teniet wil doen, herkenbaar? Op de andere dagen vind ik het toch lastiger om me netjes te houden...
komt mij niet heel vriendelijk over. Daarnaast presenteer je jouw eigen mening als een feit waarmee jouw bericht over komt alsof al het andere grote onzin is. Misschien realiseer je je niet hoe je over komt. Dus bij deze