Fitness Beginners gezocht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dressagelady

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 20:55

Bovenste broek!! Lekker zomers.

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:37

Welk merk zijn de broeken? Erg leuk!

Vind de onderste leuk!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:43

pfff mag ik heel even frustratie kwijt :S

ik wou vandaag laarzen kopen bij ej... vertelde die verkoopster mij dat ze niets in mijn kuitmaat hadden... dat maat werk moest worden.. nu kijk ik online, is exact de laars die ik wil in mijn kuitmaat er -.-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:14

Ach ze zijn daar niet altijd even snugger... }:0 maar snap je frustratie!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:19

Als her nu niet past zou ik verzendkosten terug moeten betalen O.o heb net meer dan 250 euro er uitgeven en dan nog zonder rijlaarzen erbij.... Morgen maar even bellen.. Geen zin om weer uur enkele reis te rijden

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:24

Wat irritant Gianti. Online bestellen dan maar en een mailtje sturen, misschien dat ze de verzendkosten kunnen verrekenen.

Ik had onlangs in de 3=1 actie ook zoiets bij EJ. Ik zocht jodhpurs die fijn zitten bij m'n enkels. Dat moest de HH worden, kk wilde nog chaps, zomerrijbroek of nieuwe cap. Jodhpurs niet in mijn maat, moesten vanuit Eindhoven komen. Van de week waren ze er eindelijk, had ze dus gewoon online kunnen bestellen en daarbij nog 2 artikelen, nu kosten ze 89,95 en heb ik ook nog chaps en een zomerrijbroek nodig. Ook vraag ik me af of er echt geen andere types waren die fijn zouden zitten. Beetje naief dat ik het destijds niet heb gevraagd, maar dat terzijde.

Ik heb inmiddels gladde sokken gekocht, toen ik de jodhpurs had besteld en nu gaan mn laarzen gewoon aan en uit, ook met opgezwollen enkels.

Ik ga ze dus afzeggen.

Balen hoor, slechte service. Net of ze in de winkels niet weten wat er online te bestellen is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 22:24

Altijd leuk winkelen :Y) zou ook even bellen dan inderdaad!

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 07:10

De bovenste light is van adidas meende ik en de onderste van Reebok! Ik vind de onderste de meest veilige keuze, maar de bovenste vind ik dan weer even wat gewaagder en buiten mijn normale straatje haha. Moeilijk moeilijk! Zalando heeft een leuk aanbod in tights!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 14:16

helaas afgewimpeld door de telefoonisten, moest zelf maar kijken wat ik prettiger vond, of 7 euro evt voor retourneren of 2 uur reizen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:51

Dan is 7 euro goedkoper dan benzine kosten }:0

Straks even kijken om toch lekker nog te gaan sporten :)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:46

Macchiato, gewaagd is juist leuk! En dan een neutrale top erboven :-)

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 20:16

Ik heb toch eerst maar die neutralere gekocht van Reebok :o Kom donderdag of vrijdag binnen! Kan die gewaagdere van Adidas eventueel nog kopen via een engelse site (kan m sinds vanochtend niet meer in nederland vinden :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:22

Gewoon op dr site van adidas misschien nog te vinden? :D
Ben benieuwd hoe die staat. Op foto is altijd anders dan aan vind ik vaak.

Net heerlijk gesport! Zelfs eerst even met paard gereden en daarna lekker naar de sportschool ~~}>

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:27

Op de site van Adidas alleen nog maar in xxs en xs....als ik die maat had dan hoefde ik niet te sporten denk ik :')

Zal als ik de broek heb wel even een foto plaatsen 8-)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:53

Super gave broek Macchiato!
Heel onbeschoft Mama3 8)7 Vind het ook niet zo heel gek dat mensen vragen hoe lang het nog duurt. Als het bij ons druk is dan krijg je ook wel vaker de vraag of je bijna klaar bent, maar vaak meer als 'wil je het even zeggen als je klaar bent, want anders is het zo weer bezet voor ik erbij kan' :+
Gianti, poedersuiker van je laarzen. Vind het ook absurd trouwens dat je nog verzendkosten moet betalen bij laarzen, dat gaat al om een behoorlijk groot geldbedrag meestal.

Ik voel me poedersuiker over afgelopen weekend! Véél te veel gegeten en gedronken. Vorige week anderhalve kilo eraf, nu zit hij er gewoon weer aan... Net wel de moed bijeengeschraapt voor een meting in de sportschool. Viel ook een beetje tegen. Vetpercentage 'maar' 1.2% omlaag en spiermassa met een kg achteruit... Mijn viscerale vetwaarde is wel van 3 naar 2 gegaan.
Ondanks dat wel super lekker getraind, en nu gewoon écht mijn nette eetpatroon weer oppakken!

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 07:41

Bovenste broek heb ik gepast maar vond hem te laag! Hele drukke week gehad met geen tijd om te sporten. Gisteren bodybalance gedaan en vandaag krachttraining. Donderdag hardloop training en zaterdag PT.

Emita zou je mij het recept willen pben? Lekker!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 08:35

Ik sta nu even helemaal stil vwb sporten en eten. 1 juni m'n scriptie inleveren.. Ik heb nu alle tijd nodig die ik nog heb, ben erg benieuwd wat de schade straks is :')

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 08:43

Ik vind juist heel veel rust in het sporten. Heb echt om de zoveel tijd die uurtjes nodig om mijn hoofd gewoon helemaal leeg te maken en dan weer te kunnen beginnen met een schone lei. Kijk ook weer echt uit naar vanavond XCO en BP :D

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 08:52

Dat heb ik ook inderdaad Macchiato! Heerlijk om juist even alle stress weg te sporten. Maar het scheelt, 1 juni is lekker dichtbij al. Succes met de laatste lootjes Renee!
Voor mij straks even weer sportschool, ik heb er zin in! En morgen wil ik denk ik een keer yoga proberen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 08:53

Ja, ik vind het ook niet vervelend om te gaan sporten, maar het is meer dat ik mezelf nu die tijd niet gun, omdat ik m'n scriptie af moet ronden :+

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 10:28

Ik lees nog steeds mee maar post wat weinig :D

Heb er zelf ook moeite mee om me aan te zetten tot iets te gaan doen, maar het gaat me steeds beter af nu ik de resultaten begint te merken.

Ben inmiddels 1 kilo afgevallen, en nog steeds 3 keer per week aan het hardlopen :)

Elmira30

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 10:55

Ik heb momenteel een sportdip. Ik ga wel steeds maar niet vaker dan 1 per week en als ik ga pak ik bodypump mee. Gisteren wezen fitnessen maar ik heb er de gang niet in, vind het even niet leuk en mijn motivatie is 0.0. Ik heb gevraagd of ze een nieuw full body schema willen maken ( misschien dat ik dan weer enthousiast wordt) die krijg ik volgende week. Paardrijden gaat wel lekker. Maar door het mindere sporten begin ik weer behoefte te krijgen aan snaaien... :(

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 11:47

Balen RussellNuwell! :(

Elmira30: snacken kan je doen met het recept onderaan dit bericht O:)

Ik was een nachtje bij mijn ouders en heb m'n kleren uitgewassen. Kom ik een paar uur later terug, zitten al mijn kleren (inclusief sportkleren) in de droger!! -:(- Inclusief mijn dure sportleggings van Nike! Heb het echt al duizend keer gezegd tegen m'n ouders dat, ALS ik kleren was bij hun en geen tijd heb om bij de machine te blijven staan, ze het in ieder geval NIET in de droger moet doen. Nou wel dus. Nu is alles gekrompen en/of stuk. Dus eerst dikke ruzie hierover gehad. Daarna was m'n moeder zo lief om nieuwe sportkleding voor me te shoppen... dus het is wel weer goed gekomen uiteindelijk :o Bestelling komt hopelijk deze week binnen, zal dan wel foto's posten :D

Aangezien er meerdere aanvragen zijn geweest voor het recept van de healthy muffins, post ik hem hier in dit topic:

Ingredients (for about 12 muffins):
• 8 tbs oats (havermout)
• 1 scoop vanilla whey (ik doe persoonlijk meer erin, twee of drie flinke scheppen)
• 4 tbs grated coconut
• 2 tbs stevia powder (dit laat ik er zelf uit omdat het ongezonde troep is)
• 0.5 tsp baking powder
• 3 eggs
• 3 eggwhites
• glass of milk (+- 300cc)
• 3 bananas
• 150 grams frozen raspberries
• Topping (optional): more raspberries, oat flakes
How to prepare your muffins:
1. Mix all the ingredients together for 1-2 minutes
2. Divide into a muffin tin, top with extra raspberries or oat flakes if you like
3. Place in a pre-heated oven at 200C for 20 minutes
[kan ingevroren worden, 1 nachtje ontdooien. Na maken 5 dagen eetbaar]

Het recept komt volgens mij van fitgirlcode, maar weet het niet zeker. Had hem in ieder geval ergens op een sporterssite gevonden :-)

sunnybellami

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 13:58

Ik ga vanaf zondag 5 weken trainen volgens een schema, ben benieuwd.
Ik moet erg veel werken ( in de horeca) de komende 3 maanden dus dan eet in sowieso geen ongezonde troep die ik nog wel is naar binnen wil smokkelen als ik thuis zit..
Heb alleen een abonnement voor steps maar doo rmn werk kan ik nu ongeveer 6 keer niet komen.. Dit is ongeveer 20/25 euro wat ik verspil.. daar baal ik een beetje van :(

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:13

Hee hallo! Ik ben terug uit Valencia. Het was heerlijk. Een dagje fietsen gehuurd, veel gewandeld maar ook veel gegeten (TAPAS!) en wijntjes gedronken.

@ Emita, we zijn een keertje bij La Tagliatelle wezen eten. Het was echt HEERLIJK. Die pizza's :Y) . Ik pik ook ff dat recept van je, ziet er goed uit zeg!

Wat is vanilla whey? en tbs? tsp is teaspoon neem ik aan? :+

Gister voor het eerst weer wezen sporten. Ging eigenlijk best wel goed alleen de weegschaal was niet zo grappig :+ . Ik ben nu echt op rantsoen terwijl er de komende weekenden heeel veeel festivals op de planning staan, dat wordt leuk :') .