Wat irritant Gianti. Online bestellen dan maar en een mailtje sturen, misschien dat ze de verzendkosten kunnen verrekenen.
Ik had onlangs in de 3=1 actie ook zoiets bij EJ. Ik zocht jodhpurs die fijn zitten bij m'n enkels. Dat moest de HH worden, kk wilde nog chaps, zomerrijbroek of nieuwe cap. Jodhpurs niet in mijn maat, moesten vanuit Eindhoven komen. Van de week waren ze er eindelijk, had ze dus gewoon online kunnen bestellen en daarbij nog 2 artikelen, nu kosten ze 89,95 en heb ik ook nog chaps en een zomerrijbroek nodig. Ook vraag ik me af of er echt geen andere types waren die fijn zouden zitten. Beetje naief dat ik het destijds niet heb gevraagd, maar dat terzijde.
Ik heb inmiddels gladde sokken gekocht, toen ik de jodhpurs had besteld en nu gaan mn laarzen gewoon aan en uit, ook met opgezwollen enkels.
Ik ga ze dus afzeggen.
Balen hoor, slechte service. Net of ze in de winkels niet weten wat er online te bestellen is.