Nee merryberry mauve heb ik zelf, is heeeeeel anders . Ga vanmiddag weleens flesjes langslopen ofzo. Weer is wat anders dan verzuipen in greys anatomy Al denk ik niet dat ik de lak heb waar ik op doel
Div.. Nee ook niet, die is veeeel paarser... Kan het echt niet uitstaan weet je dat?
Btw even een hele stomme vraag tussendoor.. Maar mn whatsapp liep constant vast, dus heb alle groepsgesprekken verwijderd, alleen die van jullie verwijderen lukt niet? Wie is nu beheerder? Wil je me f opnieuw toevoegen? Word echt kriegel, want krijg nu ongeveer niks meer binnen
Skessa_
Geplaatst: 22-08-13 11:50
Haha oh wij dachten al dat er iets was, dat je daarom weg was Maar bij ons ben je er wel uit? Anc is nu de grote baas
Ik zag bij Inglot er niet direct iets uitspringen.... Veel kleurtjes war ik al een soort gelijke van heb Alleen die ene rode met shimmer vond ik mooi! En natuurlijk de oogschaduws/pigmenten
Ja was er ook maar het voornaamste was dat alles vastliep en ik in een freaking heftig gesprek zat en daarom alles eruit heb gegooid omdat ik opeens ook niks meer in dát gesprek binnenkreeg . Had idd nog bij jullie een berichtje achtergelaten waarom, maar die kan neit aankomen omdat ik eruit ben? Maar het gesprek staat er nog? Snap dr echt geen hout van, de rest van de groepsgesprekken zijn wel gewoon weg.
Nou, welke soortgelijke heb je dan van die ik net poste ? Dat vind ik ook een nadeel, veel is al wat ik een beetje heb, maar Inglot lakt echt zoooooooooooo veel beter. Maar aan de andere kant heb je 2 chg voor 1 inglot dus sja.. dan heb iets minder lakken maar voor lief nemen eigenlijk Verder weet ik wel wat ik wil hoor