Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:57

Volgens het voedingscentrum is een glas witte wijn 100, en rode wijn 120 calorieën.
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/alcohol.aspx

Maar denk dat de keuze eerder is: opletten en water drinken, of (verstandig!) een lekkere borrel nemen en niet moeilijk doen over calorieën

CCCCC

Ik denk dat iedereen in dit topic een moord zou doen voor jouw lijf, Venthe.
Laatst bijgewerkt door CCCCC op 25-01-13 17:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Equimotion

KarinvdM schreef:
Welke buik? :o?

+1 :')

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 16:59

Ik heb niet zoveel spieren hoor, mijn buik is gewoon.. plat zeg maar. Ben ik mee gezegend maar mijn benen helaas niet, die zijn wat uit verhouding met mijn buik.
Deze foto was vlak na het shredden en toen mijn spieren nogal "opgepompt" waren :+
Maar wil er inderdaad niet als een man uit gaan zien.. Even in de gaten houden dus, het gaat mij ook vooral om mijn benen, ik merk ook dat de squads enz. super zwaar voor mij zijn dan krijg ik echt trillende beentjes, ik heb ook gruwelijke spierpijn in mijn bovenbenen, toch wel een teken dat ze niet zoveel gewend zijn denk ik.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:00

Equimotion schreef:
Volgens het voedingscentrum is een glas witte wijn 100, en rode wijn 120 calorieën.
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/alcohol.aspx

Maar denk dat de keuze eerder is: opletten en water drinken, of (verstandig!) een lekkere borrel nemen en niet moeilijk doen over calorieën

Het gaat niet alleen om de calorieeen he. Dat geldt voor alles. Ook suikers en vetten etc. spelen een grote rol.

Bijvoorbeeld ongebrande noten bevatten veel kcal. Maar bevatten zeer goede voedingsstoffen bijvoorbeeld. Die eet ik dan ook erg graag hoewel wat meer kcal.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:00

Venthe schreef:
Ik heb niet zoveel spieren hoor, mijn buik is gewoon.. plat zeg maar. Ben ik mee gezegend maar mijn benen helaas niet, die zijn wat uit verhouding met mijn buik.
Deze foto was vlak na het shredden en toen mijn spieren nogal "opgepompt" waren :+
Maar wil er inderdaad niet als een man uit gaan zien.. Even in de gaten houden dus, het gaat mij ook vooral om mijn benen, ik merk ook dat de squads enz. super zwaar voor mij zijn dan krijg ik echt trillende beentjes, ik heb ook gruwelijke spierpijn in mijn bovenbenen, toch wel een teken dat ze niet zoveel gewend zijn denk ik.

Misschien tijdens de buikspieren nog wat extra been-oefeningen doen.?!

Annash
Blogger

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:02

Whoopie, blij met mijn work out van net! Misschien was 2 kilo wel net te hoog gegrepen want met 1,5 ging het goed. Maar ik heb 'm in het begin wel gelijk met 2 gedaan en hoewel killing, lukte dat de eerste dagen wel. Maar ik kan dag 17 toch nog met een goed gevoel afsluiten nu! :-)

@Venthe: jeetje wat heb jij al een mooi figuur!

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:02

Dat is wel een idee, dat ik gewoon wat buikoefeningen vervang voor extra squads

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:06

Loesss schreef:
Het gaat niet alleen om de calorieeen he. Dat geldt voor alles. Ook suikers en vetten etc. spelen een grote rol.

In relatie tot het drinken van alcohol slaat deze opmerking (die best waar is) natuurlijk niet helemaal op het onderwerp :')

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:08

Equimotion schreef:
Loesss schreef:

In relatie tot het drinken van alcohol slaat deze opmerking (die best waar is) natuurlijk niet helemaal op het onderwerp :')

Huh hoezo? Ze vroeg welke alcoholosche drank ze het beste kon nemen. Daarop geef ik aan dat je daarbij niet alleen rekening moet houden met de kcal...

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:09

ja flikker op, als je gezond bezig wilt zijn moet je gewoon niet drinken :')

en anders kan je er maar beter van genieten en gewoon nemen wat je lekker vind, en morgen weer verder gaan.
Laatst bijgewerkt door Equimotion op 25-01-13 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:09

Oei Venthe, wat ben jij al slank zeg! Mij iets teveel (of nouja te weinig) van t goede :=. Ben benieuwd of jij snel resultaat gaat zien qua bespiering, denk het wel!

Ik heb net een cake in de oven gezet, dat ga ik vanavond 'zondigen'. Ben het met Loes eens, af en toe zondigen is volgens mij gewoon nodig, anders houd je t niet vol en wordt je een jojo.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:11

Alcohol is niet je beste vriend als je op je lijntje / gewicht wilt letten.
Maar dat weten we allemaal wel.

Geniet gewoon van je avond, bij een gezonde levensstijl is het helemaal niet erg om een keertje te zondigen.

Het word wat anders als je 20 mixdrankjes achter over gooit, daarna naar de friettent gaat en daar nog 900 calorieen naar binnen stopt om de volgende ochtend vervolgens met friet te ontbijten voor je kater en daarna omdat je brak bent de hele dag maar chocola - snoep en chips naar binnen te gooien met nog een pizza na. Dat is niet gezond nee.

Maar een avondje op stap en wat drinken met je vrienden is niets mis mee.

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:12

Het enige voordeel is dat je na 20 mixdrankjes die shoarma van 900 calorieën waarschijnlijk niet meer binnen kunt houden := :D
Laatst bijgewerkt door Equimotion op 25-01-13 17:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:12

Equimotion schreef:
ja flikker op, als je gezond bezig wilt zijn moet je gewoon niet drinken :')

en anders kan je er maar beter van genieten en gewoon nemen wat je lekker vind, en morgen weer verder gaan.

Wow ik snap jouw reactie eventjes niet. Er wordt een vraag gesteld en ik reageer daarop. Ik zeg toch nergens dat het niet beter zou zijn als ze helemaal niet zou drinken. Ik geef alleen toelichting bij een vraag.

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:13

@Loesss: Ik had nog een :D achter de :') moeten zetten denk ;)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:16

Equimotion schreef:
Het enige voordeel is dat je na 20 mixdrankjes die shoarma van 900 calorieën waarschijnlijk niet meer binnen kunt houden := :D

_O- true story

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:16

Equimotion schreef:

Dan ken jij de Schotten nog niet.
Die gooien een fles Whiskey achterover en als toetje een gefrituurde pizza naar binnen. :')

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:17

Een gefrituurde pizza???

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:20

Hey!
Pfffff wat een dag..
Maarrrr probeer positief te zijn/blijven, mijn schouder houdt zich oké en ik heb net geshred :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:21

KarinvdM schreef:
Een gefrituurde pizza???

Schotten frituren toch alles, daar eten ze ook gefrituurde mars toch? :')

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:22

Fiffill schreef:
KarinvdM schreef:
Een gefrituurde pizza???

:r

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:22

Fiffill schreef:
KarinvdM schreef:
Een gefrituurde pizza???

Ook dat ja.

Alles gaat hier de frituurpan in als je bij de friettent komt.
Wil je een saucijzenbroodje? Die gaat als ie uit de oven komt direct nog even de frituurpan in.

whoopylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:23

Aranel schreef:
Ennn ik kan eindelijk met de strech bij mijn tenen komen _O-
Valt al met al dan nog mee, ik zie geen resultaat op de weegschaal maar wel in andere dingen dus..

Na hoeveel dagen kon je bij de stretch bij je tenen? Ik kan er nog steeds niet bij :P Ook die stretch in het midden...ik kan echt NIET met m'n onderarmen plat op de vloer zoals die donkere dame dat doet!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:27

KarinvdM schreef:
Dan hebben ze mij dat dus verkeerd wijs gemaakt met die wijn. Maar ik drink zelf ook geen wijn. :r

Wijn blijkt wel erger te zijn voor de cellulitisvorming. Zeggen ze.

Daarnaast ben ik echt niet van plan om tig drankjes achterover te gooien. Sterker nog, ik drink amper dus ik denk dat het er al snel inhakt ;) Maar gezien ik met een oud-huisgenote een avondje ga stappen (met wie ik in Finland woonde en waar we toch wel flink stevig doordronken) denk ik dat het nog wel eens pittig kan worden. Moet wel de dag erna naar huis rijden dus ik ga sowieso niet lazerus naar huis, die alcohol is dan namelijk nog lange niet uit mijn bloed als ik weer moet gaan rijden :) Denk dat ik na 3 drankjes (wijntjes, biertjes, wat het ook zou worden) ik al genoeg binnen heb ;) Maar gezien ik vrijwel alles wel lust vroeg ik mij even af welke het 'Beste' is van de dranken.

Ga nu eerst even shredden ;) En dan vanavond lekker dansen :D