Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Equimotion schreef:Volgens het voedingscentrum is een glas witte wijn 100, en rode wijn 120 calorieën.
http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/alcohol.aspx
Maar denk dat de keuze eerder is: opletten en water drinken, of (verstandig!) een lekkere borrel nemen en niet moeilijk doen over calorieën
Venthe schreef:Ik heb niet zoveel spieren hoor, mijn buik is gewoon.. plat zeg maar. Ben ik mee gezegend maar mijn benen helaas niet, die zijn wat uit verhouding met mijn buik.
Deze foto was vlak na het shredden en toen mijn spieren nogal "opgepompt" waren
Maar wil er inderdaad niet als een man uit gaan zien.. Even in de gaten houden dus, het gaat mij ook vooral om mijn benen, ik merk ook dat de squads enz. super zwaar voor mij zijn dan krijg ik echt trillende beentjes, ik heb ook gruwelijke spierpijn in mijn bovenbenen, toch wel een teken dat ze niet zoveel gewend zijn denk ik.
Equimotion schreef:Loesss schreef:Het gaat niet alleen om de calorieeen he. Dat geldt voor alles. Ook suikers en vetten etc. spelen een grote rol.
In relatie tot het drinken van alcohol slaat deze opmerking (die best waar is) natuurlijk niet helemaal op het onderwerp
. Ben benieuwd of jij snel resultaat gaat zien qua bespiering, denk het wel!Equimotion schreef:ja flikker op, als je gezond bezig wilt zijn moet je gewoon niet drinken
en anders kan je er maar beter van genieten en gewoon nemen wat je lekker vind, en morgen weer verder gaan.
achter de
moeten zetten denk
Aranel schreef:Ennn ik kan eindelijk met de strech bij mijn tenen komen
Valt al met al dan nog mee, ik zie geen resultaat op de weegschaal maar wel in andere dingen dus..
Ook die stretch in het midden...ik kan echt NIET met m'n onderarmen plat op de vloer zoals die donkere dame dat doet! KarinvdM schreef:Dan hebben ze mij dat dus verkeerd wijs gemaakt met die wijn. Maar ik drink zelf ook geen wijn.
Maar gezien ik met een oud-huisgenote een avondje ga stappen (met wie ik in Finland woonde en waar we toch wel flink stevig doordronken) denk ik dat het nog wel eens pittig kan worden. Moet wel de dag erna naar huis rijden dus ik ga sowieso niet lazerus naar huis, die alcohol is dan namelijk nog lange niet uit mijn bloed als ik weer moet gaan rijden
Denk dat ik na 3 drankjes (wijntjes, biertjes, wat het ook zou worden) ik al genoeg binnen heb
Maar gezien ik vrijwel alles wel lust vroeg ik mij even af welke het 'Beste' is van de dranken.
En dan vanavond lekker dansen