Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

tanjaatjuhh schreef:callum schreef:Appelazijn werkt ook om darmen op gang te helpen. Maar doen ook iets om te zorgen voor minder vetopslag. Iemand in dit forum gebruikt het. Weet niet meer wie.
Ik haha. Het geeft je ook energie en je gaat wat lekkerder in je vel zitten.
Nog even voor mensen die light gebruiken. Direct mee stoppen. Light maakt je deprie is bevestigt nu door Amerikaans onderzoek. Deprie maakt alleen maar meer eten.
Aspertaam is een zenuwdoder. Het kan bij overmaat zo erg zijn dat sommigen niet meer konden lopen! Kwamen mensen bij de Chiropractor die MS zouden hebben.. Niet dus na onderzoek wat ze aten , veel light met aspertaam. Daarmee moesten ze direct stoppen en sommigen kwamen zo de rolstoel weer uit. Natuurlijk hadden sommigen wel echt MS. Kun je nagaan wat voor rommel ze in ons voer doen.

_Tarzan schreef:Even terugkomen op het meten, dat was ik die dat riep.
Die 30 cm was alles bij elkaar opgeteld.
Ik meet de hals, borstomvang, taille, heup, rechterbovenbeen en linkerbovenbeen (10 boven de knie)
Dat 1 keer per week en opschrijven, dan zul je denk ik snel verschil gaan zien!
Waarschijnlijk omdat je veel sport ga je je vet wel verbranden maar je spieren juist opbouwen, en daar zit het geen kilo's maar centimeters verliezen in.
Dais_ schreef:Ik ben ook een enorme koukleum Bonjoy, maar sinds ik elke week 3 x ga sporten en de overige dagen ook beweeg dmv wandelen (of werken, ik heb een baan waarbij ik continue bezig ben) heb ik het lang niet meer zo koud
Ik ging gisteravond met -2 de konijnen nog eten geven in mijn trui en slechts 2 t- shirts eronder.. dat is echt uniek kan ik je zeggen!
Malima, ik heb ook een weegschaal die dat kan, maar als je de gebruiksaanwijzing leest dan zie je ook dat je minstens 3 metingen moet doen omdat hij nogal kan afwijken. Je moet goed vochtige voeten hebben en perfect stilstaan.
Op de fitness hebben ze een dure chique weegschaal, maar daar sta je op met je droge sokken, dus ik vraag me af hoe betrouwbaar die dan is
En volgens mij heb ik dat al een tijdje niet meer kunnen zeggen. M'n opa en oma maakten vanmiddag de hele tijd complimentjes over hoe ik eruit zag haha doet een mens goed.
). Ik snoep niet meer, geen koekjes bij de koffie en veel water drinken. Smoothies doen het hier altijd erg goed, en fruit vind ik sowieso wel lekker zoals peer en appel. Ook als ik erge trek heb eet ik een bakje yoghurt of een ontbijtkoek.
), das gewoon een pita broodje met kaas en ham. Niet erg goed voor je, maar altijd beter dan een kapsalon wat ik eerder altijd at.
De tip is om je gedachtes zo te sturen dat de behoefte verdwijnt, het is echt een geestelijk 'knopje' wat om moet.
Ga ik weer oppakken na het dieëten. hannahaapje schreef:Ik heb het nooit koud ... Ik kleed me alleen warm aan omdat men mij anders vreemd aankijkt, anders zou ik geen jas aantrekken. Heb wel altijd last van koude voeten.
Yes, dieeten gaat uitstekend vandaag.En volgens mij heb ik dat al een tijdje niet meer kunnen zeggen. M'n opa en oma maakten vanmiddag de hele tijd complimentjes over hoe ik eruit zag haha doet een mens goed.
denice schreef:Nou, ik de hele dag weinig gegeten en gesport vandaag, had echt honger en ik had er rekening mee gehouden dat het toetje ijs was, mocht nog deze week! Vriend denkt leuk te zijn en pakt het zo af en eet het op! Ik kon er niet echt om lachen..! ( stomme kerel!)
Het zijn en blijven kleine kinderen.