xEmily schreef:Is de eye liner van de Primark een aanrader?
Blijft die gewoon op je waterlijn zitten?
Heb nu eentje van bourjois oid, maar dat is een potlood en wil misschien een eyeliner kopen. Alleen niet een te dure aangezien ik denk dat eyeliners snel uitdrogen.
http://www.beautygloss.nl/2013/08/07/pr ... liner-pen/
hier is een mening over de primark eyeliner gegeven.
.
En de exfoliant bevalt tot nu toe echt super, het kan ook toeval zijn maar mijn huid ziet er na 2 keer gebruik (alleen 's avonds) al beter uit.
Ik had wat puistjes op mijn voorhoofd en kin die lijken uit te drogen. Heb geen hele gevoelige huid, soms eens een eczeemplekje, maar mijn huid heeft nog niet in negatieve zin op de exfoliant gereageerd.
. Kwijl!
. Mijn moeder is er wel weer heel goed geadviseerd dus we gingen niet met lege handen de deur uit.
maare je zou niets meer proberen te kopen. Of is het voor sinterklaas of de kerst? Dan mag het wel wel he
Ik was overigens in Essen bij de mac en ik kan geen woord Duits echt een gesprek aan knopen was dus geen optie. Heb de riri collectie wel gezien allemachtig ik snap de hype daarom wel
Lag er nog veel Riri producten?
Ik ben overgestapt van bb-cream.. Gebruikte een hele slechte, veel te goed dekkende en oranje makende bbcream van het Etos huismerk, ik ben nu weer teruggestapt naar mijn vertrouwde Garnier bb-cream (de hele dunne variant, niet de dikke troep die ik ook had