Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 19:59

xEmily schreef:
Is de eye liner van de Primark een aanrader?
Blijft die gewoon op je waterlijn zitten?
Heb nu eentje van bourjois oid, maar dat is een potlood en wil misschien een eyeliner kopen. Alleen niet een te dure aangezien ik denk dat eyeliners snel uitdrogen.

http://www.beautygloss.nl/2013/08/07/pr ... liner-pen/
hier is een mening over de primark eyeliner gegeven.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:01

Ik wil nooit meer wat anders dan de blauwe van rimmel, heb m al 3 maanden en niets uitgedroogd :)

Ssmarty

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:10

Mag ik hier even binnen komen vallen met een vraag? :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:20

Altijd :D

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:23

Top!
Ik gebruik nu namelijk eyeliner potlood (heet dat zo?).
Dat vind ik erg fijn in gebruik, maar na een paar weken doet hij het al bijna niet meer.
Dus toen heb ik een ander merk geprobeerd en die had eigenlijk hetzelfde probleem.

Kan ik dan beter vloeibare eyeliner kopen? Ik ben bang dat ik er geen recht lijntje mee kan trekken :+.
En is dat ook water- en veegvast?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:27

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:38

Super bedankt! Die ga ik van de week maar eens halen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:50

Lekker budget ook :)

Mn dupe van de lush facial cleanser angels on bare skin ligt te drogen ben zo benieuwd :D

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 21:39

Oooh die tip van miss sporty is een goede! Wil eigenlijk m'n potlood vervangen voor vloeibaar omdat dan m'n wing niet zo snel/niet verdwijnt. En heerlijk budget :D

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:44

Staat je goed hoor, Ririwoo, Glossi! Jammer van die bestelling.

Loose Ben benieuwd naar je verder ervaringen met de exfoliant. Twijfel namelijk ook om zoiets aan te schaffen. Maar ik heb een hele gevoelige huid dus weet niet of het wel zo'n goed idee is.

Suus Mooie look hoor! Gedurfd maar zeker leuk.

Ik vind de BB cream van Garnier net echt een drama! Veel te donker voor mij en smeert niet goed uit.
Heb trouwens de Face Finity gehaald toen (2 weken terug ofzo). Hij past prima van kleur :) (lichtste) Maar ik moet echt nog altijd zo wennen aan m'n gezicht met foundation.. Ziet er zo anders uit.. :P

Zo'n eyelinerstiftje droogt inderdaad snel uit. Maar is wel het enige waar ik mee kan werken. Gelliner lukt nog een beetje, maar vloeibaar is een ramp.

Ik wacht overigens al meer dan een week op een pakketje (vorige week maandag verzonden) met wat kwasten van Real Techniques. Heb er nu maar achteraan gemaild. Hoop dat ze snel reageren want ik ben benieuwd :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 17:18

Vandaag in de macstore in essen geweest zag er wel oke uit maar mijn hart ging er niet van tekeer. Heb bij de bodyshop een lipscrub gekocht en 2 oogschaduws die met een zwarte lijn er onder velpaars en groen worden. Heel apart! En kobalt blauwe mascara :D
Nu heb ik de rest van het jaar een koop verbod :+

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 17:56

Ik heb een vraagje aan jullie, [ik wil/ga me ook zeker nog laten adviseren bij een winkel] maar ik ben eigenlijk wel opzoek naar een goede dagcreme. [eventueel ook een nachtcreme versie ervan]
Ik heb, gelukkig, niet zo'n moeilijke huid. Niet droog, niet vet [nijgt wel eerder naar droog dan vet] en bijna geen puistjes. Puistjes/pukkeltjes krijg ik enkel wanneer ik mijn make up er niet goed af haal of als ik mijn foundation op mijn voorhoofd gebruik. [Ja dit is enkel mijn voorhoofd, de rest van mijn gezicht heeft geen moeite met mijn foundation]
Dus ik ben eigenlijk opzoek naar een goede verzorgende dagcreme, ik gebruik momenteel kruidvat merk dagcreme, en deze is opzich niet verkeerd. Maar ben opzoek naar wat beters.
Mijn budget ligt eigenlijk wel rond de 20 euro. Max 25. Denk ik :=

Als iemand een idee heeft, hoor ik het graag (:

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 19:36

Hvelreki, dankje! Welke RT kwasten heb je besteld?

Blon_D, noh hoe kan dat nou? :P Wel lekker goedkoop haha.

Jeetje ik heb echt pech de laatste tijd. Eerst kwam het pakketje van HQ niet aan. Nu hadden ze de lip pencil opnieuw verstuurd maar de foundation was niet op voorraad. Omdat ze het geld op mijn account hadden gezet en niet terug willen sturen heb ik er maar een bronzer van Nars bij gedaan, Laguna. Vandaag is Laguna aan gekomen maar die is later verzonden dan de lip pencil. Dus ik ben bang dat die ook weer verkeerd is gegaan. Nu had ik een foundation van Make Up Forever besteld kreeg ik een mail dat hij niet op voorraad is. Of ze het geld op mijn account moesten zetten of dat ze de foundation sturen zodra hij binnen is (eind volgende maand) Heb ze gestuurd dat ik mijn geld terug op mijn rekening wil hebben en ze geen foundation online moeten verkopen die er niet is (mijn kleur die niet op voorraad is staat nog steeds op de website) dus afwachten wat ze morgen terug mailen.. Vandaag heb ik een nieuwe batterij voor mijn telefoon ontvangen die het niet doet (naja het snoertje ervan. Mijn vader is lopen wisselen en nu weet ik niet meer welke de orginele batterij is.. handig) En mijn email adres is vannacht gehackt.

Vandaag Laguna op gehad en het is een mooie bronzer. Was bang dat hij iets te shimmery zou zijn maar dat valt gelukkig goed mee.

__Sannne, ik draag alleen nog maar Louis Widmer. Dit merk heeft zowel dagcreme's met als zonder parfum. Je moet er even goed op letten als je er een koopt. Op beide staat een labeltje maar op de een staat zonder parfum en op het andere labeltje staat niets (die is dus met pafum) Ik heb een gevoelige huid en draag deze dagcreme:
http://topdrogist.nl/serums/c-140/dagcr ... l/p-49979/
Ik koop het bij de apotheek of bij de DA. Volgens mij kost hij in de winkels 20 euro. Hij is erg fijn en trekt snel in je huid.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 19:49

_Sannne: Ik heb er zelf eentje van Yes to Carrots die ik heel fijn vind, kost rond de €13 geloof ik. :) Hij zit in een pompflacon dus ook lekker hygiënisch. :D Gebruik hem zowel voor 's nachts als overdag. Er zit alleen geen SPF in, als ik veel buiten ga zijn doe ik City Block van Clinique op met SPF25, is rond de €20. Vind beide crèmes erg fijn en heb beide ook al meerdere keren herkocht. :)
Hvelreki: Waar had je die RT kwasten besteld? Ik wacht nl al meer dan een maand op een pakje uit Amerika, ook met RT kwasten. :\ En de exfoliant bevalt tot nu toe echt super, het kan ook toeval zijn maar mijn huid ziet er na 2 keer gebruik (alleen 's avonds) al beter uit. :wow: Ik had wat puistjes op mijn voorhoofd en kin die lijken uit te drogen. Heb geen hele gevoelige huid, soms eens een eczeemplekje, maar mijn huid heeft nog niet in negatieve zin op de exfoliant gereageerd.
Glossi: Zo dat is pech steeds! En idd raar, dat ze gewoon dingen op hun site zetten die niet op voorraad zijn.

Oh en steeds meer kerstcollecties staan nu op internet. :D :D Dezen staan nu op mn wishlist :D :
Afbeelding

Afbeelding

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 19:53

@Glossi die dagcreme klinkt wel fijn ja, zal hem onthouden! (:
Wat een pech heb jij zeg!

@Loose, een pompflacon is wel fijn ja! Van het merk heb ik eerlijk gezegd nog niet eerder gehoord. Zal het zo even opzoeken ;)

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 20:09

Hey allemaal !

Ik heb een vraagje. Ik wil graag eyeliner gaan gebruiken, maar heb dat dus nog nooit op gedaan en nog nooit een gekocht. Ik vroeg me af welke eyeliners het fijnst zijn om mee te beginnen en waar je makkelijk rechte lijnen mee kan trekken !

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 21:36

Volgens mij is dat per persoon verschillend Smileyy. Ik zweer bij gelliner met een scheef linerkwastje. Maar andere dames zullen dat ongetwijfeld rotspul vinden en de voorkeur geven aan een eyelinerstift. Als ik jou was zou ik veel tutorials bekijken op youtube en eens wat budget eyeliner(s) proberen :).

Oh Loose, dat Dior palette <3. Kwijl!

Ben vandaag nog bij MAC geweest maar niets gekocht. Kreeg nog een complimentje over mijn look, altijd leuk om te horen van een MUA -:). Mijn moeder is er wel weer heel goed geadviseerd dus we gingen niet met lege handen de deur uit.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 21:47

Loose, vanuit Amerika kan heel snel gaan (weekje) maar kan ook gerust een maand duren. Is altijd heel verschillend. Die Dior palette en oogschaduw is super mooi :~ maare je zou niets meer proberen te kopen. Of is het voor sinterklaas of de kerst? Dan mag het wel wel he :P Ik heb ook alweer een wishlist.. *oeps*

Plien91, leuk dat je een complimentje kreeg over je look bij MAC! Ik wil ook zo graag weer eens naar MAC toe. Wij zouden begin dit jaar maar zijn er nu nog steeds niet geweest haha. Leuk dat je moeder goed geslaagd is bij MAC :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 21:52

Bij de MAC Groningen werkt een jongen en die zit zelf (natuurlijk) ook flink in de make-up. Hij had een heel gesprek met mijn moeder over oogcrèmes, wallen wegwerken en highlighten. 'Ja in de loop van de dag trekt het een beetje in de lijntjes, dat is normaal. Dat heb ik zelf ook hoor. Maar dan moet je ff kloppen en dan is het weer helemaal perfect hoor!' -ondertussen stond hijzelf dus vrolijk samen met mijn moeder in de spiegel te turen- :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 22:04

Plien91 schreef:
Bij de MAC Groningen werkt een jongen en die zit zelf (natuurlijk) ook flink in de make-up. Hij had een heel gesprek met mijn moeder over oogcrèmes, wallen wegwerken en highlighten. 'Ja in de loop van de dag trekt het een beetje in de lijntjes, dat is normaal. Dat heb ik zelf ook hoor. Maar dan moet je ff kloppen en dan is het weer helemaal perfect hoor!' -ondertussen stond hijzelf dus vrolijk samen met mijn moeder in de spiegel te turen- :D

Note: naar de mac in Groningen gaan *\o/* Ik was overigens in Essen bij de mac en ik kan geen woord Duits echt een gesprek aan knopen was dus geen optie. Heb de riri collectie wel gezien allemachtig ik snap de hype daarom wel :o

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 01:10

Blond_D, maar je kunt toch wel een beetje Engels? Dat spreken de meeste Duitsers ook wel :j Lag er nog veel Riri producten?

Plien91, haha leuk joh, mijn zusje zou helemaal dubbel liggen :+ Ik ga dit jaar ook nog naar de MAC in Groningen. Zou begin dit jaar al dus dan maar alleen als niemand mee gaat :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 01:21

Pff meiden ik heb even wat advies nodig haha. Ik gebruik al een hele tijd dagelijks foundation en concealer. Niet als een malle.. Over mijn gezicht breng ik een dun laagje bb-cream aan, onder mijn ogen en op eventuele moeilijke plekken als mijn kin als ik wat puistjes heb doe ik nog wat vloeibare concealer. Draag ook echt altijd gewoon een poeder er overheen, een licht poeder wat goed blijft zitten. Nu eentje van Essence, eerder eentje van Estee Lauder. Mijn huid is heel maf.. Ik heb deze hele winter gewoon bijna eczeem gehad zo droog was mijn huid, klinkt vies maar de schilfers vielen er gewoon af op mijn wangen en gek genoeg onder mijn wenkbrauwen. Heb toen echt fanatiek gesmeerd en sindsdien nog steeds af en toe last van droge plekjes. Als ik weer last heb van zo'n schraal stukje, smeer ik er even wat dagcreme onder.

Nou heb ik de afgelopen paar weken ineens zo veel last van puistjes op mijn gezicht -O- Ik ben overgestapt van bb-cream.. Gebruikte een hele slechte, veel te goed dekkende en oranje makende bbcream van het Etos huismerk, ik ben nu weer teruggestapt naar mijn vertrouwde Garnier bb-cream (de hele dunne variant, niet de dikke troep die ik ook had := ). Ik snap niet waar de puistjes vandaan kunnen komen.. Heb deze bb-cream al eerder gebruikt en nooit last gehad, en nou zitten er ineens vooral rond mijn mond allemaal van die plekjes.... Iemand een idee?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 07:04

Hee iedereen, lees nog steeds mee hoor maar ben even niet zo actief aan het posten ivm verkoop van m'n huis (jeej) dus daarom wat druk met andere dingen.

Ik zag iemand iets posten over producten van Paula's choice, hier zit een mega-tevreden gebruiker. Ik ben langzaam van clinique skincare aan het overstappen op paula's choice en m'n huid is nog nooit zo glad en egaal geweest.

Emma, lastig en vooral vervelend zo'n onrustige huid. Schilfers krijg ik vooral van alcohol in producten. Verder klinkt het alsof je een hele vochtarme huid hebt. Een hele rijke, vette crème is dus niet per ce goed. Een vochtinbrengende dan weer wel. Ik zou vooral investeren in een goede huidverzorging en goed reinigen en verzorgen voordat je gaat slapen. Zorg voor een milde reiniger zonder parfum en alcohol, een fijne nachtcreme en een hydraterend serum of iets dergelijks.

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 07:27

Ik zweer al jaren bij de huidverzorging van the body shop. Gebruik ik nu inmiddels 5 jaar. En als ik wat anders gebruik zit ik gelijk onder de puisten.

Heb anderhalf jaar geleden Clarins uitgeprobeerd. Me laten adviseren in de winkel. Ik wilde eens wat anders en beters omdat ik ging trouwen. Binnen 1 week zat ik onder de puisten en mee-eters.

Ik heb de tea tree lijn van the body shop. En dan ook alles. Dus ook de tonic, masker etc etc.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 08:44

Glossi schreef:
Blond_D, maar je kunt toch wel een beetje Engels? Dat spreken de meeste Duitsers ook wel :j Lag er nog veel Riri producten?

Plien91, haha leuk joh, mijn zusje zou helemaal dubbel liggen :+ Ik ga dit jaar ook nog naar de MAC in Groningen. Zou begin dit jaar al dus dan maar alleen als niemand mee gaat :P

Ja dat spreek ik heel goed alleen de duitse mevrouw in de mac counter niet :+ De riri collectie was daar ook uit verkocht maar ze hadden nog ''show modelen'' staan.Kwastjes en lipsticks etc