Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nr_1 schreef:amoj, ik heb slechte ervaring met die pil aangezien ik dus gewoon zwanger ben geworden terwijl ik deze pil slilkte.. maar goed, ik zal wel bij die 1% (of was het 3%?) horen die toch zwanger raakt..
Geryon schreef:nr_1 schreef:amoj, ik heb slechte ervaring met die pil aangezien ik dus gewoon zwanger ben geworden terwijl ik deze pil slilkte.. maar goed, ik zal wel bij die 1% (of was het 3%?) horen die toch zwanger raakt..
Ik denk dat het eerder is dat je dat eens (onbewust) een foutje hebt gemaakt. Bijv. niet stipt, niet goed gehandeld bij pil vergeten of moeten braken oid en toen niks eraan gedaan hebben ?
Vind het zelf erg moeilijk om de pil nooit te vergeten.. Ookal doe ik het op een vast tijdstip, en ligt hij zo dat ik hem wel MOET zien.
Loetie84 schreef:Even een vraag aan de (voormalig)gebruikers van de implanon:
Voelden jullie hem ook echt zitten? En dan bedoel ik niet dat je het implantaat voelt als je er met je vinger overheen gaat, maar meer dat als je je arm beweegt het lijkt alsof ie in je arm prikt?
Bij mij is ie namelijk op mijn spierbal gezet en als ik dus mijn bovenarm aanspan, prikt ie dus. Geen fijn gevoel... Als ik ook op internet kijk waar hij 'moet' zitten, zit ie bij mij meer op mn arm, dan echt aan de binnenkant, tussen de twee spiergroepen.
JoycexLynn12 schreef:Loetie84 schreef:Even een vraag aan de (voormalig)gebruikers van de implanon:
Voelden jullie hem ook echt zitten? En dan bedoel ik niet dat je het implantaat voelt als je er met je vinger overheen gaat, maar meer dat als je je arm beweegt het lijkt alsof ie in je arm prikt?
Bij mij is ie namelijk op mijn spierbal gezet en als ik dus mijn bovenarm aanspan, prikt ie dus. Geen fijn gevoel... Als ik ook op internet kijk waar hij 'moet' zitten, zit ie bij mij meer op mn arm, dan echt aan de binnenkant, tussen de twee spiergroepen.
Ik voel hem alleen als ik erover heen wrijf, voel m zeker niet zitten!
nr_1 schreef:Geryon schreef:Ik denk dat het eerder is dat je dat eens (onbewust) een foutje hebt gemaakt. Bijv. niet stipt, niet goed gehandeld bij pil vergeten of moeten braken oid en toen niks eraan gedaan hebben ?
Vind het zelf erg moeilijk om de pil nooit te vergeten.. Ookal doe ik het op een vast tijdstip, en ligt hij zo dat ik hem wel MOET zien.
ik zette mijn wekker iedere morgen 8 uur om de pil in te nemen. ik was echt heel stip, juist omdat ik niet zwanger wou worden.
MeFlower schreef:Ik heb de Mirena al thuis, maar omdat het inbrengen niet lukte ivm infectie is het uitgesteld. Maar nu twijfel ik of ik hem nog wel wil want voel me zoooooooooo goed.....!! :s
nr_1 schreef:Geryon schreef:amoj, ik heb slechte ervaring met die pil aangezien ik dus gewoon zwanger ben geworden terwijl ik deze pil slilkte.. maar goed, ik zal wel bij die 1% (of was het 3%?) horen die toch zwanger raakt..
Mars schreef:Ik vind condooms afschuwelijke ondingenIk vertrouw ze ook voor geen meter.
Ben ontzettend tevreden met mijn Mirena, inbrengen viel 100% mee en ik zou echt niet meer anders willen.