De triumph triaction vond ik zo slap aanvoelen Ik heb er twee van anita. Voor operatie 2 gekocht in verschillende maten, en na passen de ander teruggebracht en nog een van de passende maat bijgehaald. kreeg nog een opmerking in ziekenhuis dat ik mooi stevige en ondersteunde bh's had
Zo op intake geweest. Ze weten zeker dat de vergoeding er wel komt, maar moet toch op de officiele goedkeuring wachten. Mijn borsten zijn opgemeten en eigenlijk voor ik mijn klachten vertelde zei ze al dat ze het snapt, omdar het gewoon te groot is voor mijn lichaam. BMI gemeten, nou dat was allemaal prima. Ook zijn er al foto's ge maakt van voor de operatie ( na de operatie weer foto's ).
Nu heb ik eerst nog een afspraak met de anesthesist en dan zal ik waarschijnlijk in Augustus geholpen kunnen worden ( was ook mijn voorkeur ).
Ik heb gister een controle gehad. Alles zag er goed uit alleen rechts was nog ie gespannen. Dus ik moet nog rustiger aan gaan doen. Dat is zooo lastig om hewoon niks te doen.
AfricanLady fijn dat het er goed uitzag. Hoe bevalt het rustiger aan doen?
Cinnepin dat is snel! Heb je al iets van de verzekering gehoord?
Over 2 dagen is het zover (vandaag niet meegerekend). Super spannend!! Nog even lekker op mijn buik slapen de aankomende nachten. Met mijn pols lijkt het heel langzaam wat beter te gaan. Nog wel aan de pijnstilling. Dinsdag over 2 weken mag het gips eraf.. daar zie ik best wel tegenop.
Het nog rustiger aan doen is echt bagger. Ik zit nu hele dag op de bank series te kijken van Netflix XD. En ga 1x per dag een hond uitlaten en dus illegaal op de fiets erheen