Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissDonna schreef:ik probeerde net bij mij daat stukje vast te houden. Maar dat is bij mij niet te doen
renegade schreef:en wat is er anders als je een clitpiercing heb laten zetten? als ik vragen mag? antwoorden mag ook via pb
Bonita14 schreef:Kimberly ( y0ra_l0ver @ bokt ) heeft haar labret piercing ook zelf doorgeprikt hahaEn ze zei dat het geen pijn deed
Ik heb mn ouders bijna overgehaald voor een tongpiercingDoet dat zeer eigenlijk ? Ik ben niet zo angsthaas haha
renegade schreef:ja oke maar merk je er wat van tijdens de sex en merkt je partner er ook wat van? sorry hoor ben heel nieuwschierig en wil t ook wel maar moet mn vriendje ook nog overtuigen
renegade schreef:volgens mij wel maarja wie???
op pagina 144 ofzo staat een meisje dat het heeft laten doen maar die heeft geen ervaring met paardrijden..
mizsz_g_en_a schreef:ik wil al hele tijd labret piercing en ga die binnenkort dan ook eindelijk laten zetten als het goed is...
nu het probleem
ik speel dus saxofoon enzo en volgens mij gaat dat niet helemaal samen......in het uiterste geval zal ik hem dan niet meer indoen, omdat ik zeer veel toeter
zie je dat erg als het weer dichtgegroeit is? iemand voorbeeld??
pimkie schreef:pimkie schreef:ik heb het al wel eens gevraagd maar dat is al ff geleden dus vraag ik het nu nog maar eens
heeft er iemand informatie over een piercing in je wang ??? nl de cheek piercing ??
niemand ?
Bonita14 schreef:Kimberly ( y0ra_l0ver @ bokt ) heeft haar labret piercing ook zelf doorgeprikt hahaEn ze zei dat het geen pijn deed
Ik heb mn ouders bijna overgehaald voor een tongpiercingDoet dat zeer eigenlijk ? Ik ben niet zo angsthaas haha
mandy_b_s schreef:En nu nog is er geen antw. op de vraag over de downunder piercing.
doet het zeer met paardrijden ?
Toch lijkt het me nog steeds vies, al heeft het ook wel weer wat.
KisSs_Girl schreef:
Manon88 schreef:mandy_b_s schreef:En nu nog is er geen antw. op de vraag over de downunder piercing.
doet het zeer met paardrijden ?
Toch lijkt het me nog steeds vies, al heeft het ook wel weer wat.
Je hebt er helemaal geen last van met paardrijden. Zelf een paar dagen erna al niet.