Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
fjordjes schreef:Ik zie op mijn werk vaak genoeg de insulinepennen voorbij komen en bij de novorapid draaien ze ook met klikjes
[ Afbeelding ]
fjordjes schreef:Ik zie op mijn werk vaak genoeg de insulinepennen voorbij komen en bij de novorapid draaien ze ook met klikjes
[ Afbeelding ]
Zonnetje81 schreef:Ik zie ook voorbijkomen dat je als je heeeeel hard doordraait dat je de beveiliging kapot draait en je op een normale wijze kan injecteren zonder insuline spuitjes. Iemand dat al geprobeerd?![]()
https://www.instagram.com/reel/DFkej4UI ... ZkbWk4dA==
karrij schreef:Ik gebruik de Ozempic, hoeveel betalen jullie hiervoor als je het gebruikt?
Voor de 0,25 mg spuit betaalde ik 130 euro en nu voor de 0.50 mg spuit 135 euro.
Ik mag voorlopig op de 0,25 blijven omdat dit tot op heden best goed lijkt te gaan.
Dan ,mag ik de 0,50 spuit gebruiken, arts zei zelf dat maakt het een stuk voordeliger(moet wel streepjes/klikjes tellen natuurlijk en goed prikken)
Ben zomaar even nieuwsgierig wat jullie zoal betalen , je hoort zoveel verschillende verhalen
karrij schreef:Ik gebruik de Ozempic, hoeveel betalen jullie hiervoor als je het gebruikt?
Voor de 0,25 mg spuit betaalde ik 130 euro en nu voor de 0.50 mg spuit 135 euro.
Ik mag voorlopig op de 0,25 blijven omdat dit tot op heden best goed lijkt te gaan.
Dan ,mag ik de 0,50 spuit gebruiken, arts zei zelf dat maakt het een stuk voordeliger(moet wel streepjes/klikjes tellen natuurlijk en goed prikken)
Ben zomaar even nieuwsgierig wat jullie zoal betalen , je hoort zoveel verschillende verhalen
_Hedi schreef:karrij schreef:Ik gebruik de Ozempic, hoeveel betalen jullie hiervoor als je het gebruikt?
Ik betaal 106 euro voor een pen 0,5.0,25 was 116 euro, en 1 is ook 106 euro. Via de apotheek. Volgens mij mogen apotheken ook zelf bepalen wat ze ervoor vragen.