Eelmo herkenbaar mensen met honden die nooit problemen hebben of ervaren zullen niet snappen waarom iemand last kan hebben van iemand zn hond
SusanH haha gekke hond
Wortel is t gelukt met 2 jarige vriend?
Verder prachtig die foto's weer allemaal.
Ik heb ook niet gewandeld. Lil was mee naar stal van 8.30tot 14 uur, dus lekker buiten geweest met bal gespeeld etc. De pony had t ook erg naar z'n zin
Wortel dat is heel mooi, ik las het verhaal net wat uitbreider bij het veulen topic. Shaddy zijn dat Dahlia 's ?
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 21-10-24 07:33
Mooi kasteel Shaddy.
Boedjang dat ziet er goed uit. Die hebben het leuk samen.
Ja was zeker fijn dat mijn man er ook was, die is net wat langer dan ik. Ik had er niet bij gekund denk ik.
Athelas
Geplaatst: 21-10-24 09:19
Mooie foto's Shaddy. Ziet er uit als een fijne wandeling, Lizard. SuzanH, oh nee Eelmo, interressante vondst in het bos Goof, prachtige herfstplaatjes!
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 21-10-24 11:24
Regenachtig ochtendje. Maar in het bos onder de blaadjes die nog aan de boom zitten was het nog aardig droog.
noordje
Geplaatst: 21-10-24 11:44
OMG wat een lekker dier ook die Coco Fantastisch.
Boedjang, beestjes vermaken zich prima.
Mooi Shaddy!
Ook weer een hoop moois bij Lizard op de foto's.
Bij Eelmo een hoop mooie paddenstoelen,net als bij SusanH.
Bij Goof hondjes blij in het losloopgebied. Mooie foto's.
Wortel,mooie bloemen. Blijf het een apart landschap vinden bij jullie.
Aparte sfeer met de mist foto's bij Athelas. Gaucho,ook mooi.
Geen gewandel dit weekend. We hebben 170meter glasvezelkabel ingegraven,dus genoeg lichamelijke beweging gehad. Nala was er natuurlijk ook bij,de opzichter De sneeuw is hopelijk nog heel ver weg. Het blijft voorlopig nog best 'warm'. Er zat een blauwe plek net onder m'n knie,dus het viel mee.
Bootsiebob
Geplaatst: 21-10-24 11:55
Ik zie blije paardjes, Coco de boomklimmer, een koe bij Lizard, een lief katje bij Shaddy, een heuse heks bij Eelmo en vooral heel veel mooie paddenstoelen!
Noordje 170 m, pffff intensief!! Hier gisteren een stukje gewandeld
Lizard, een eenzaam kaasjeskruid bloeiend.... Shaddy denk t wel haha. Bootsiebob mooi vooral de onderste foto Noordje wouw das ff pittig klusje dat ingraven SusanH hier geen regen er was wel narigheid voorspelt. Had lil mee naar werk. Dus prikkels genoeg gehad. Klein stukje duin Gedaan. Nu tukken op de bank
Athelas
Geplaatst: 21-10-24 19:27
Lizard, leuke foto's. Bootsiebob, mooie omgeving! SuzanH, heerlijke herfstwandeling zo te zien! Noordje, dat is een hoop graafwerk zeg!
Vandaag lekker een uurtje gewandeld. Eindelijk weer mooi weer En de camera mee om foto's te maken.
gaucho
Geplaatst: 21-10-24 20:49
Onze eerste wandeling op Madeira zit er op, de Levada do Rei.
Het was helemaal zoals ik had gehoopt en de heerlijke geuren maakten alles nog beter.