Als we nu een trail op Ameland gaan doen?

Misschien kan ik het combineren, het is nog niet zover, dus ik kan nog even puzzelen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Als we nu een trail op Ameland gaan doen?

en de eerste 10km weinig gedronken. Heb wel een reep gegeten en wat gummies en daarna voelde alles weer goed. Heb de laatste kilometer ook nog lekker gas kunnen geven.

lekker loopje zo te zien!
Net mijn rondje van gisteren dus maar ingehaald. Het ging onwijs lekker, voor mijn doen in een hoog tempo voor deze afstand. Conclusie: vaker op het terras zitten

en ik krijg vrijdagavond nog een tik op mijn bovenbeen van een paard dat helpt ook niet!prulletje schreef:Ik lees hier voornamelijk mee, maar kom even binnenvallen met een vraagje. Soms lees ik iets over hardloopclubjes waar jullie mee samen lopen, hoe/waar hebben jullie die gevonden?
Ik loop meestal alleen in het bos, maar dat is op dit moment hier helaas niet veilig voor vrouwen. Ben dus op zoek naar mensen om mee samen te lopen, maar Google heeft tot nu toe nog niet veel opgeleverd.

prulletje schreef:Ik lees hier voornamelijk mee, maar kom even binnenvallen met een vraagje. Soms lees ik iets over hardloopclubjes waar jullie mee samen lopen, hoe/waar hebben jullie die gevonden?
Ik loop meestal alleen in het bos, maar dat is op dit moment hier helaas niet veilig voor vrouwen. Ben dus op zoek naar mensen om mee samen te lopen, maar Google heeft tot nu toe nog niet veel opgeleverd.

Het ziet er weer uit als een heerlijke ronde.
Lekker 7km op rustig wakker worden tempo, 45 minuten.
) chagrijnig van weinig actie
Of jullie komen hier in de buurt