moonsparkle schreef:Prachtig siesjuh, waar ben je of heb ik eroverheen gelezen?
Ik was 5 dagen in Winterberg. Er was van het weekend en flinke lading bij gevallen en ik ben echt een sneeuw aanbidder, dus ik was op het juiste moment op de juiste plek 
Je hebt daar echt super veel leuke wandelroutes, maar gisteren in de verse sneeuw was het echt ploeteren. Soms zakten we echt tot onze knieën weg 
Het meest bijzondere was nog dat het op een gegeven moment weer begon te sneeuwen en het tegelijkertijd onweerde.
lizard schreef:Siesjuh.
Dit is een uitgezette route.
Ik heb de auto geparkeerd bij het museum voor industrie cultuur.
Vandaar kan je de bordjes volgen.
Dankjewel! Die route ga ik zeker eens proberen!
BeFunny schreef:De schoen zelf is stevig (maar wel leer) er bestaan nog stevigere schoenen. En de zool is van memory foam. Je voet wordt er zeg maar ingezogen dat is wat het vacuüm doet. Ik vind het fijne allround wandelschoenen. Ook in de bergen van Noorwegen kan ik er prima mee uit de voeten.
Het zijn de Meindl Vakuum Ultra GTX Wandelschoenen Dames. Als je meer wil weten kun je googlen
Als ze echt zijn versleten komt er weer zo'n paar.
Prachtige foto's in de sneeuw
Maar ben zelf blij dat het hier ander weer is

Thanks voor de info! Ik ga verder even googlen. Een goede, fijn zittende schoen is zo belangrijk
Ik ben dus echt een sneeuw liefhebber en het mag van mij hier ook wel vallen. Ik vond het drama van vorig jaar ook echt een feestje. Ik heb een gruwelijke hekel aan regen, dus het was echt wel afzien toen ik weer thuis was 
@Germie Over je probleem met je pees...krijg je er ook een bult bij als je het structureel overbelast?