Jeetje dat zou je inderdaad niet denken die -0.4 bij het aantal wat je eet! Ben benieuwd de komende week, naar hoeveel ga je nu?
Fijn dat de zoetstof is goed gegaan, zo kan je toch weer meer kanten op!
Frummels: wat goed onder de 80! Topper, je bent goed bezig. Veel plezier met de wandeling vandaag.
Little_birdy; Spannend! Veel succes met verhuizen vandaag, hoop dat je er vanavond kan slapen. En prachtig uitzicht hebben jullie daar!
Kiwi: ja ik vond het snoepgoed allemaal iets te lekker haha

Ik vind de b&j erg lekker! Valt niks tegen. Mijn vriend proeft wel duidelijk verschil en wil liever de ‘echte’. Maar zou het zeker is proberen

Lekker lijstje heb je!
Gister eigenlijk goed aan mijn lijstje gehouden. Ik had de b&j iets verlaagd naar 100 gr, de rijstwafels overgeslagen en in de avond 5 chocolaatjes gegeten. Kwam uit op 2013 bij 18.500 stappen. Dus goed genoeg

Ik heb deze dagen wat kleding besteld, allemaal S maatjes en het past gewoon

Vandaag een ongezond dagje maar wel lekker haha. Mn ouders komen eten en had echt geen inspiratie en ook eigenlijk weinig tijd om voor te bereiden. Heb dus een kippiepan gehaald met wat vers stokbrood.
O: 150 gr Griekse yoghurt, 30 gr crusli en 200 ml optimel
T: blikje redbull sugarfree, 2 havermout koekjes van quaker.
L: broodje kip kroket (van kippie

T: appelflap, 1/2 banaan
A: kippiepan met stokbrood en smeersels.
T: stukje vianetta ijs.
Ik heb geen idee op hoeveel ik uitkom, zonder avond eten meegerekend zit ik op 1060, dus opzich wel ruimte voor het avond eten.
Zit al op 11.000 stappen en heb net een buitenrit gemaakt van 45 minuten.