germie schreef:koorts en hoesten is geen corona. Daar ga je normaal gesproken niet voor naar een arts. Je blijft dan gewoon thuis uitzieken. Je gaat pas naar een arts als je benauwd bent. En dan niet benauwd in de vorm van angst, maar kortademig.
Voor alleen wat hoesten en koorts zie je mij niet bij een dokter, ook niet als er corona heerst (waar nog helemaal geen sprake van is). Ik ziek gewoon thuis uit .
EN klachten? Een verkoudheidje zijn geen klachten, dus dan ga je wel door. Klachten zijn koorts. Als ik niet meer fit genoeg ben om mijn hobby te doen, dan noem ik dat klachten. Eerder niet. Dus eerder hoef je ook niet thuis te blijven.
Maar ja, mannen hebben nogal snel last van klachten. Dus die zullen wel massaal thuisblijven.
Dus jouw hobby is het belangrijkste , pas wanneer jouw duiksport in gevaar komt ga je serieus nadenken of je misschien toch geen Corona hebt . Helaas zijn er meer zoals jou vandaar de gevallen die niet te herleiden zijn want ach, dat kuchje stelde toch niets voor.