Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neverland schreef:Sommige snappen het gewoon echt niet... Heb een collega die wilt afvallen. Die eet in de ochtend 1 boterham met kaas. Als lunch 1 banaan. En dan in de avond een salade.
Dus ik had haar al een paar tips gegeven maar die vind ze onzin. Ik heb zogenaamd "geluk" dat ik zoveel af val met zo veel eten.
Anna_Dani schreef:Ik ben weer aangekomen, 0,6kg. Ik ben aan het onderzoeken welk calorieën aantal het beste bij me past. Ik had zaterdag 2200, zondag 1100, maandag 1400 en dinsdag 1600. Ik zei dat tegen mijn trainer en hij zei dat mijn lichaam in spaarstand gaat (= vocht vasthouden) en dat ik eens 2000 calorieën moet gaan eten. Dat heb ik gisteren gedaan (maaannnn wat veel!) en vandaag precies hetzelfde gewicht als gisteren, dus niks erbij in ieder geval. Vandaag heb ik er 1800 gepland staan en dat wil ik de aankomende dagen ook zo houden.
san4nie schreef:Anna_Dani schreef:Ik ben weer aangekomen, 0,6kg. Ik ben aan het onderzoeken welk calorieën aantal het beste bij me past. Ik had zaterdag 2200, zondag 1100, maandag 1400 en dinsdag 1600. Ik zei dat tegen mijn trainer en hij zei dat mijn lichaam in spaarstand gaat (= vocht vasthouden) en dat ik eens 2000 calorieën moet gaan eten. Dat heb ik gisteren gedaan (maaannnn wat veel!) en vandaag precies hetzelfde gewicht als gisteren, dus niks erbij in ieder geval. Vandaag heb ik er 1800 gepland staan en dat wil ik de aankomende dagen ook zo houden.
Waarom houd je niet de geadviseerde 2000 aan dan?
DideH schreef:Oke ik moet me even gaan herpakken wat het afvallen betreft. Afgelopen week door de verhuizing even een cheatweek. Godzijdank door ik vermoed de verhuisstress geen schade qua gewicht (zelfs 200 gram lichter). Wie gaat er weer mee de strijd aan?
Anna_Dani schreef:DideH schreef:Oke ik moet me even gaan herpakken wat het afvallen betreft. Afgelopen week door de verhuizing even een cheatweek. Godzijdank door ik vermoed de verhuisstress geen schade qua gewicht (zelfs 200 gram lichter). Wie gaat er weer mee de strijd aan?
In sommige gevallen is het niet haalbaar om de boog gespannen te houden he. Alles goed gegaan met de verhuizing? Goed dat je er weer voor gaat!
SecretLIN schreef:Mag ik me ook melden, nu inmiddels 5 week zonder koek snoep en andere zooi.
Nu gevoel dat ik vol ga houden maar afvallen schiet nog niet echt op misschien zijn hier tips?
Drink zo'n 1500ml water probeer 2000 minimaal.
Verder soms koffie uiteraard zwart of thee zonder suiker.
Eet in de ochtend brinta met melk ook zonder suiker middag volkoren crackers en fruit.
Of rijstwafels met kaas en avond eten voornamelijk groente veel groente
Neverland schreef:Ik heb een collega die dat wel heeft laten doen en bij haar is alles prima gegaan en is inderdaad heel veel kwijt! Alleen kan ze bepaalde dingen niet meer eten of drinken, dat valt te zwaar op de maag.
Ze moest wel eerst zelf heel wat kilo's kwijt raken voordat ze de geopereerd mocht worden.
Ik kijk uit naar morgen. Mijn cheat dag! Ik ben ongesteld dus ik had vanochtend zo'n vreet bui dat ik mijn ontbijt en lunch al samen had gegeten om 10:00.Maar ik ben sterk geweest en heb geen extra lunch gehad.
Maar morgen ga ik weer los.Even denken welk bak ijs ik me deze keer ga halen.