Van antibiotica kan je ook misselijk worden. Hopelijk is het daarvan en ben je er snel vanaf
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-19 22:48
tokedri schreef:
Van antibiotica kan je ook misselijk worden. Hopelijk is het daarvan en ben je er snel vanaf
Ja maar die heb ik al de hele week en dinsdag voor t laatst overgegeven. En 14.00 had ik mn ab en overgeven was 19.30 dus dat zou gek zijn dan toch? Ook niet misselijk in de tussentijd.
Ook van mij weer veel sterkte, hoop inderdaad dat het 'goed' beter gaat en je naar huis kunt! Maar goed, jouw power die ik hier tussen de zinnen door lees... MEGA en respect Heel erg veel liefs en sterkte
Hopelijk blijft de koorts weg. En mag je naar huis naar je man en mooie meiden.
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-19 10:59
Arts net gesproken, ze gaan morgen nogmaals bloedprikken. Om bepaalde waardes te bepalen. De bloedkweken die zijn afgenomen zijn nog niet binnen. Mijn oncoloog werkt morgen dus die zie ik morgen ook. Ze had het over morgen of maandag zeer waarschijnlijk naar huis. Over de scan, ze konden niets vinden qua dingen in de darmen. Hebben het ook over tumorkoorts gehad. Dus dat de tumoren ontstekingen veroorzaken.
Verder sinds gister last van mn keel. Dit kan een bacteriele infectie zijn/worden maar daar zou deze antibiotica die ik nu heb ook voor moeten werken.
Is tumor koorts iets wat ze goed kunnen behandelen?
pien_2010
Geplaatst: 28-09-19 14:50
Wordt de koorts als negatief gezien, Quera? Ik heb namelijk geleerd dat koorts een enorme broost kan geven aan het imuunsysteem en dat er zelfs therapieën zijn bij kanker die het lichaam op de plek waar de tumor zit kunstmatig koorts laten krijgen. Dit omdat kankertumoren echt niet van koorts houdt. Hoe kijken ze daar in het ziekenhuis tegen aan. Want dat zou dus pleiten om binnen bepaalde waardes he gewoon koorts te laten hebben. Of zeg ik nu iets heel doms?
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-19 16:30
Voor nu wordt het als negatief gezien. Want niet alles is uitgesloten. Maar wat ik zeg tumorkoorts is ook mogelijk.
Wat heb je een lage bovendruk,of heb je dat al een poosje? Krijg je een soort van kriebel in je keel en dat niet weg krijgt en je dan moet overgeven? Ik hoop toch zo voor je dat je morgen naar huis mag. Sterkte!
quera
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-19 18:15
Nee ik wordt ‘gewoon’ misselijk en moet dan overgeven.
Die rare bloeddruk heb ik normaal niet, normaal zit ik op de 120/80 gemiddeld.
En nu met mn keel. Het gevoel is het beste te omschrijven als: ik heb een te grote hap eten doorgeslikt en dat zit in mn keel ‘vast’. Alleen er zit dus niets vast. Er hebben nu 2 mensen gekeken zover ze konden. Maar het zit net dieper in de keel. Ik kan ook eten en drinken en het gaat daar ook niet mee weg. Als ik met open mond diep inadem doet het zeer.
Tumorkoorst kan ontstaan als de tumor ontstekingscellen aanmaakt. Mijn borst is bijvoorbeeld warmer nu en ook op de lever was daar activiteit van te zien.
Misschien een lymfeklier die wat opgezet is door je keelpijn?
Vervelend van de koorts zeg. Hopelijk knap je snel op. Dit is ook niks.
pien_2010
Geplaatst: 28-09-19 19:16
Citaat:
Tumorkoorst kan ontstaan als de tumor ontstekingscellen aanmaakt. Mijn borst is bijvoorbeeld warmer nu en ook op de lever was daar activiteit van te zien.
Quera hebben ze daar ook een verklaring voor? Als je mijn vragen zat ben gewoon zeggen hé! Ik probeer het te begrijpen. Ik dacht nl met mijn leken verstand "je lichaam heeft zoveel meegemaakt en ook wel troep binnen gehad, wellicht herstelt het zich nu als reactie daarop middels koorts aanmaken. ".