Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Helaas, hier na 1 wasbeurt (ondanks de shampoo ed van de kapper) is het middelste gedeelte bij mij weer erg opgelicht. Is ook t gedeelte wat erg warm bleef tijdens het ontkleuren. Heb in ieder geval een berichtje gestuurd en zie wel wat ze zeggen.
Toen ik onder de douche ging staan met alleen maar water zag ik er al verf uitkomen. Dacht dat het was omdat t in mn nek wellicht niet goed was uitgespoeld. Best balen dit
IMANDRA schreef:xDenies schreef:Helaas, hier na 1 wasbeurt (ondanks de shampoo ed van de kapper) is het middelste gedeelte bij mij weer erg opgelicht. Is ook t gedeelte wat erg warm bleef tijdens het ontkleuren. Heb in ieder geval een berichtje gestuurd en zie wel wat ze zeggen.
Toen ik onder de douche ging staan met alleen maar water zag ik er al verf uitkomen. Dacht dat het was omdat t in mn nek wellicht niet goed was uitgespoeld. Best balen dit
Welke shampoo heb je gekregen? Ik kreeg de shampoo van Olaplex mee maar daarmee is mijn kleur dusdanig veel vervaagd na 1x dat de kapster het overnieuw geverfd heeft. Heb nu Biosilk Color Treatment, daar blijft de kleur bij mij heel goed bij!
Roze is sowieso een rotkleur.. gaat er meestal na een paar keer wassen al uit.