Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sweetgirl1 schreef:Revanches schreef:Cayenne: Kunnen ze van de C geen O maken en er een "nog grotere" C voorzetten? Dat de letters dus eigk Groot beginnen en dan afnemen qua grootte?
Dat had ik ook in gedachten. Bij mij hebben ze het ook bij kunnen werken op beetje rkappe manier maar t is wel goed gegaan erna
Willl65 schreef:Frummels schreef:Zo, dat is lang! Ik moest het er na maximaal 3 uur afhalen.
Mij is geadviseerd minimaal 4 uur max 24 liefst zo lang mogelijk daarna nog dagelijks inpakken voor twee dagen. Nooit niet een korstje gehad werkt perfect
Willl65 schreef:Anoniem schreef:Ik had ook 48 uur gewoon erop gehouden (met wisselen) en de eerste week ook 's nacht opgedaan ivm kattenharen
Eens met jou ik heb het zelfde gedaan. Bij wassen half uur luchten en weer inpakken net als jou geen korstje gehad en mooie genezing.
quera schreef:Waarom overdag inpakken?
Tenzij je onhygiënisch werk doet zoals in stal werken zou ik hem zo veel mogelijk vrij laten.
Willl65 schreef:quera schreef:Waarom overdag inpakken?
Tenzij je onhygiënisch werk doet zoals in stal werken zou ik hem zo veel mogelijk vrij laten.
Zelf stel ik daar geen vragen over
Ik houd blindelings het advies van tatoeerder aan. Heb tatoeëringen waar veel uur in zit en dus veel huid wat bewerkt wordt. Door het inpakken(ochtend en avond verwisselen en luchten) heb ik zel hele goede resultaten en snelle genezing