Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:lieveli schreef:En gister 2 kleine Aziatische vrouwtjes die even door mijn al afgerekende boodschappen gingen rommelen. En als ik ze aanspreek spreken ze geen Nederlands. Neenee. Oprotten.Ik laat J dus vaak de boskippen doen.
Wtf?
Kinderverbod vind ik ook een goede oplossing.
Qimm schreef:Het is als ouder toch ook doet poedersuiker om met zo'n koter boodschappen te doen? Als ik er 1 zou hebben zou ik echt geen zin hebben om er 1 mee te nemen bij boodschappen of shoppen. Pgfff
enamorada schreef:lieveli schreef:Ik post hier steeds filmpjes van kinderen die vallen of teleurgesteld worden maar ik heb het gevoel dat er weinig zijn met mijn sadistische gevoel voor humor.
Nee hoor, ik kan me daar ook prima mee vermaken
Berdien schreef:Ik vind vooral filmpjes mooi met kinderen die omver gekegeld worden door een valse kat![]()
Kinderverbod in de supermarkt... Meer bepaalde kindervrije tijden ofzo. Nou is etenstijd een goed moment om boodschappen te doen maar om daar nou steeds op te wachten
Qimm schreef:Het is als ouder toch ook super poedersuiker om met zo'n koter boodschappen te doen? Als ik er 1 zou hebben zou ik echt geen zin hebben om er 1 mee te nemen bij boodschappen of shoppen. Pgfff
Sizzle schreef:Qimm schreef:Het is als ouder toch ook super poedersuiker om met zo'n koter boodschappen te doen? Als ik er 1 zou hebben zou ik echt geen zin hebben om er 1 mee te nemen bij boodschappen of shoppen. Pgfff
Dat kun je gewoon trainen hoor
Ik heb echt geen problemen met boodschappen op een enkel vermoeid keertje na.
Je ziet in Zwitserland gewoon echt nooit rennende kinderen in een winkel, gewoon nooit. Kindjes zitten braaf in de wagen of lopen ernaast.
Ik heb altijd het vlaggetje van zo'n klein wagentje vast of we dragen samen een mandje.
Bloodymary schreef:Ik kom ook in veel landen in het buitenland in supermarkten en zoals het in NL gaat, zo gebeurt dat echt nergens. Dat die kinderen maar door de winkel rennen en schreeuwen. Verschrikkelijk. Ik heb er al eens een keer een laten struikelen.
In het buitenland zijn ze wat dat betreft echt stukken beter opgevoed. In NL lijkt het wel of ouders net doen of ze het niet zien, want als ze er iets van moeten zeggen en de kinderen luisteren niet, dan gaan ze af.