Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mars

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 12:36

Gewoon een kindverbod in de supermarkt :=

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 12:37

Mars schreef:
Gewoon een kindverbod in de supermarkt :=

Kijk, daar word ik helemaal blij van *\o/*

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 12:46

lieveli schreef:
En gister 2 kleine Aziatische vrouwtjes die even door mijn al afgerekende boodschappen gingen rommelen. En als ik ze aanspreek spreken ze geen Nederlands. Neenee. Oprotten. :') Ik laat J dus vaak de boskippen doen.

Wtf? :')

Kinderverbod vind ik ook een goede oplossing. :j

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 12:51

Het is als ouder toch ook super poedersuiker om met zo'n koter boodschappen te doen? Als ik er 1 zou hebben zou ik echt geen zin hebben om er 1 mee te nemen bij boodschappen of shoppen. Pgfff

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 12:53

Ayasha schreef:
lieveli schreef:
En gister 2 kleine Aziatische vrouwtjes die even door mijn al afgerekende boodschappen gingen rommelen. En als ik ze aanspreek spreken ze geen Nederlands. Neenee. Oprotten. :') Ik laat J dus vaak de boskippen doen.

Wtf? :')

Kinderverbod vind ik ook een goede oplossing. :j

Ja echt, geen idee wat ze nu wilden. Ze kwamen na mij maar hun boskippen lagen op de andere band. En mij proberen weg te duwen en druk tegen me aan blaten.

Qimm schreef:
Het is als ouder toch ook doet poedersuiker om met zo'n koter boodschappen te doen? Als ik er 1 zou hebben zou ik echt geen zin hebben om er 1 mee te nemen bij boodschappen of shoppen. Pgfff

Soms wel soms niet denk ik. Hangt van het kind af.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:03

Ik zit steeds te grinniken om je autocorrect lieveli... Ik heb geen idé of boskippen bestaan maar het beeld dat automatisch in mijn hoofd vormt is alsnog te leuk om niet om te lachen.. _O-
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 05-08-17 13:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:03

Nee we noemen dat boskippen, is geloof ik typisch Alkmaars. Houd op!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:04

Echt waar? :') _O- Ik dacht dat het gewoon autocorrect was. _O- Ik zag al een stel fazanten op die band zitten...

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:06

lieveli schreef:
Nee we noemen dat boskippen, is geloof ik typisch Alkmaars. Houd op!

Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:08

ECHT ZO

Ga mij niet dissen, ga kinderen dissen! :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:09

_O- Ik heb er momenteel geen voor handen. _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:10

Ik post hier steeds filmpjes van kinderen die vallen of teleurgesteld worden maar ik heb het gevoel dat er weinig zijn met mijn sadistische gevoel voor humor.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:12

ik ga eerlijk met je zijn, mijn interesse in kinderen is dermate beperkt dat ik die filmpjes zelfs niet open. :o

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:14

lieveli schreef:
Ik post hier steeds filmpjes van kinderen die vallen of teleurgesteld worden maar ik heb het gevoel dat er weinig zijn met mijn sadistische gevoel voor humor.

Nee hoor, ik kan me daar ook prima mee vermaken ~~}>

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:15

Ayasha schreef:
ik ga eerlijk met je zijn, mijn interesse in kinderen is dermate beperkt dat ik die filmpjes zelfs niet open. :o

Heb ik ook! Ik vind alle filmpjes met kinderen irritant, of ze nu goed of slecht aflopen. Ik wil ze gewoon niet zien.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:17

enamorada schreef:
lieveli schreef:

Nee hoor, ik kan me daar ook prima mee vermaken ~~}>

Dat kerstfilmpje met dat grietje wiens speelgoed elf de open haard in vliegt _O- _O- _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:18

Ik vind vooral filmpjes mooi met kinderen die omver gekegeld worden door een valse kat :')

Kinderverbod in de supermarkt... Meer bepaalde kindervrije tijden ofzo. Nou is etenstijd een goed moment om boodschappen te doen maar om daar nou steeds op te wachten :+

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:21

Berdien schreef:
Ik vind vooral filmpjes mooi met kinderen die omver gekegeld worden door een valse kat :')

Kinderverbod in de supermarkt... Meer bepaalde kindervrije tijden ofzo. Nou is etenstijd een goed moment om boodschappen te doen maar om daar nou steeds op te wachten :+

Dat beestje is waarschijnlijk al zo vaak gepest door dat rotkind dat het gewoon een wraak actie is.
Niets valse kat, wel rotkind dat zijn verdiende loon krijgt :+

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:35

Mijn moeder nam ons bijna nooit mee naar de winkel en ging vaak tijdens schooltijd naar de winkel.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:36

@lieveli die is legendarisch :') Ken je ook die van 'there's only one thing worse than a rapist' ? _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:41

Enige wat ik wel leuk vind is die filmpjes van 'hey Jimmy Kimmel, I told my kids I ate their Halloween candy' Vooral als ze compleet over de rooie gaan :')

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 13:52

Qimm schreef:
Het is als ouder toch ook super poedersuiker om met zo'n koter boodschappen te doen? Als ik er 1 zou hebben zou ik echt geen zin hebben om er 1 mee te nemen bij boodschappen of shoppen. Pgfff

Dat kun je gewoon trainen hoor ;)
Ik heb echt geen problemen met boodschappen op een enkel vermoeid keertje na.
Je ziet in Zwitserland gewoon echt nooit rennende kinderen in een winkel, gewoon nooit. Kindjes zitten braaf in de wagen of lopen ernaast.
Ik heb altijd het vlaggetje van zo'n klein wagentje vast of we dragen samen een mandje.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 14:32

Sizzle schreef:
Qimm schreef:

Dat kun je gewoon trainen hoor ;)
Ik heb echt geen problemen met boodschappen op een enkel vermoeid keertje na.
Je ziet in Zwitserland gewoon echt nooit rennende kinderen in een winkel, gewoon nooit. Kindjes zitten braaf in de wagen of lopen ernaast.
Ik heb altijd het vlaggetje van zo'n klein wagentje vast of we dragen samen een mandje.

Ik kom ook in veel landen in het buitenland in supermarkten en zoals het in NL gaat, zo gebeurt dat echt nergens. Dat die kinderen maar door de winkel rennen en schreeuwen. Verschrikkelijk. Ik heb er al eens een keer een laten struikelen.
In het buitenland zijn ze wat dat betreft echt stukken beter opgevoed. In NL lijkt het wel of ouders net doen of ze het niet zien, want als ze er iets van moeten zeggen en de kinderen luisteren niet, dan gaan ze af.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 14:57

Gisteren was er een meisje in de Action die een verpakking aan het openmaken was. Dus ik vroeg haar of ze dat al betaald had. Ze keek wat betrapt en zei nee. Maar ik keek nog niet de andere kant op en ze ging zo weer verder...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 16:08

Bloodymary schreef:
Ik kom ook in veel landen in het buitenland in supermarkten en zoals het in NL gaat, zo gebeurt dat echt nergens. Dat die kinderen maar door de winkel rennen en schreeuwen. Verschrikkelijk. Ik heb er al eens een keer een laten struikelen.
In het buitenland zijn ze wat dat betreft echt stukken beter opgevoed. In NL lijkt het wel of ouders net doen of ze het niet zien, want als ze er iets van moeten zeggen en de kinderen luisteren niet, dan gaan ze af.

:') Ga eens in een gemiddelde supermarkt in Londen je boskippen doen. My goodness, wat een ramp. In ieder land heb je tokkies en nageslacht. Dat is helaas niet alleen aan Nederland voorbehouden.