[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Avelienvd

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 20:09

Mooi weer elke lekker zonnig.
Hier al een week niks op. Geen zin veel te warm

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 09:46

Gave kleuren Elke!

Nou ik heb m'n colourpop bestelling toch opgehaald. De lipprimer is helemaal niks, het lijkt wel alsof het mijn kipproducten nog droger op de lip laat lijken. MAC primer voelt veel lekkerder aan en doet beter zijn werk, maar goed, dat mag ook met het prijsverschil.

En eerlijk gezegd, ook (nog) niet helemaal fan van de ultra satin lippies. Het ziet er bij mij nog steeds droog uit, daarom ben ik niet voor de ultra matte gegaan. Nog even proberen met MAC primer en evt lippotlood komende dagen, anders verkoop/raffle ik ze via facebook. Iemand anders nog tips tegen droog lijkende lippen? Ik erger me zo aan die lijntjes die tevoorschijn komen bij lipproducten, laat ik nou ook eens matte fan zijn :))

De oogschaduw heb ik nog niet geprobeerd, maar daar vertrouw ik wel op :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 10:06

linoleum schreef:
Pfff dat is me teveel moeite :')

Wat is teveel moeite? Op in winkelmandje klikken en afrekenen? :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 10:20

Djilna schreef:
linoleum schreef:
Pfff dat is me teveel moeite :')

Wat is teveel moeite? Op in winkelmandje klikken en afrekenen? :P

Haha dat niet, maar wel zo uitzoeken wat dan wel en wat dan niet korting heeft. En mag eigenlijk toch niks kopen op moment van mezelf, behalve als iets op is :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 10:23

Oh alles heeft volgens mij gewoon 40% en alles bij de Goodbyes betreft het. En anders kun je het altijd weer uit je mandje skippen :)) Maar ik snap het hoor, die no buy is dan wel doorslaggevend ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 19:46

Oeh ik vind dit wel een hele leuke sale! Toch weer wat leuke dingetjes kunnen scoren. Vijf producten voor € 60, geen geld :D :D Onder andere een bruine mascara, ben heel benieuwd naar die kleur!

Ik lees hier nog steeds braaf mee, maar afgelopen weken in Marokko geweest (en daar was het zonnebrandcreme, nog meer creme en nog meer creme en geen looks :') ) en afgelopen week ziek geweest.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 21:55

Ik heb gister toch ook wat besteld.
MAC Heroine lipstick, Morphe kwastje, Milani blush en Viseart Petit Pro :)

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 09:19

Welke blush, luminoso? Die is zooo mooi :D

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 09:22

Ja :D ben heel benieuwd!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 11:40

Hier is het echt prachtig, terwijl jullie stikken van de hitte is het hier aan de kust altijd perfect :D

Nav een tutorial op instagram zijn marrit en ik erachter hoe we die glitters moeten gebruiken uit het Huda palette. Dat moest ik ff proberen natuurlijk :D

Afbeelding

T is nog niet makkelijk maaarrrr we komen ergens :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 12:05

Ik stik niet van de hitte hoor, heerlijk :))

Fijn dat je het nu bete kunt gebruiken! Dan heb je wat meer aan die palette ook!

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 13:44

Mooi Friemel! Ben wel benieuwd naar de tip O:)

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 13:59

*\o/* ja dit biedt hoop *D Want zou jammer zijn omdat het (in mijn eksterogen) zo'n gaaf palette is <3

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 16:58

Maar het waait wel altijd harder. }:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 17:19

Jolien, van je swatches vind ik Gravity en Serenity (denk ik? kan het niet goed lezen) by far het gaafst. <3 En wat gezellig die foto met z'n drie! Die donkere kleuren kan je ook prima hebben! Denk dat Aphrodite ook prima zal zijn als je look in dezelfde tinten gaat vallen!

Fair, ik vind jou zo'n prachtig gezichtje hebben, staat je ook super alleen lipstick.

Phoya schreef:
Phoya schreef:
Velvetblack, je bent prachtig, verander a.u.b niks aan jezelf. Love yourself! :*

Dat weet ik. En dat had van mij niet gehoeven, vond haar mooi zoals ze was. En als ik haar laatste foto zie, denk ik van. Je bent mooi zoals je bent nu, niks meer aan veranderen. Niks meer dan een compliment en wat geruststelling hoor :).

Maar uiteindelijk gaat het om hoe iemand zich zelf voelt natuurlijk... dus men heeft dat maar te accepteren.

Ik viel zelf over het gedeelte 'love yourself' - iemand die dingen aan zichzelf verandert houdt niet per definitie niet van zichzelf. Denk niet dat het een kwestie van onzekerheid is, maar een kwestie van wat iemand gewoon net dat beetje gaver vindt. :) Ik ben niet onzeker over mijn lippen maar zou ze een beetje laten opvullen ook niet erg vinden, zodat ik niet constant bepaalde stukken met lipliner hoef te tekenen omdat daar gewoon niets zit qua lip. Ben er dus niet onzeker over, maar zou het wel een mooie toevoeging vinden! :)

Merel, die blushes zien er echt mooi uit. <3 En jezus wat 'n pigment die highlight!

Mondy schreef:
Vrijdag even de Ici parix binnen gelopen, wilde eens kijken naar wat paarse kleuren. Daar een dame met geweldige oogmakeup zien staan ( note to myself..straks een complimentje maken dacht ik nog)
Wat heen en weer aan het lopen bij de lipsticks, kijk op en zie dat zowel de dame met de prachtige ogen als ik elkaar even heel verbaasd staan aan te kijken tot we elkaar herkennen..... hallo shizzle :')
_O-

Daarna samen naar een mooie paars voor mij gezocht en uiteindelijk met UD Venom en het potlood Blackmail uitgekozen.

Jaaaa, zo leuk en toevallig dat we elkaar tegenkwamen! *\o/* Vind hem je zo gaaf staan! Blackmail moet ik misschien toch ook zelf maar eens erbij gaan halen.. Ben trouwens best benieuwd hoe Purgatory je zal staan!

Djilna schreef:
Haha Mondy, wat leuk dat je Mies tegen kwam! En dan samen verder shoppen :)) Mooie aanwinsten!

Ik heb me gedragen, alleen m'n gratis goodiebag mee. :') _/-\o_

Elke, wat rétegaaf staat dat oker je. <3 Echt girlcrush jij. <3 En ik moest alle dagen werken dat het rond de 33/34 graden was en ook gewoon iedere dag full face, doorzetters, hahahaha :)) Ben benieuwd naar een look met het contour palette, is het creme of poeder?

Niniane schreef:
Pff ja echt zo warm vandaag. Dit zijn de enige dagen dat ik liever niet hier had gewoond, want het is 9 van de 10 keer echt warmer dan aan de kust.

Mijn Wet N Wild look had het zaterdag wel 12+ uur overleefd in die bloedhitte. Barbecue, een dutje en de kroeg en het zat nog echt meer dan prima. +:)+

En dat voor 7 euro. :oo *\o/*

Ikwashier schreef:
En eerlijk gezegd, ook (nog) niet helemaal fan van de ultra satin lippies. Het ziet er bij mij nog steeds droog uit, daarom ben ik niet voor de ultra matte gegaan. Nog even proberen met MAC primer en evt lippotlood komende dagen, anders verkoop/raffle ik ze via facebook. Iemand anders nog tips tegen droog lijkende lippen? Ik erger me zo aan die lijntjes die tevoorschijn komen bij lipproducten, laat ik nou ook eens matte fan zijn :))

De oogschaduw heb ik nog niet geprobeerd, maar daar vertrouw ik wel op :j

Als je groot fan van matte bent zal je inderdaad moeten wennen aan de satins. Ik moest er in het begin even aan wennen maar vind ze nu superfijn, zeker als je voorkeur een andere finish is. :) En verder voor je aan je make up begint je lippen scrubben en bepanthen erop, dan bepanthenrestjes eraf vegen zodra je aan je lipproduct gaat beginnen zodat je lippen droog zijn, helpt een hoop!

Friem, ziet er al een stuk beter uit zo die glitter dan de eerste keer. Ben benieuwd naar looks met de andere glitters! Enne, jij bent waarschijnlijk in de winter iets meer de zak. :)) _O-

Heb deze week 4 looks die ik het leukste vond om te delen...

Look 1; wat een geluk dat ik nog moeite had gedaan op mijn makeup. Nadat ik mijn makeup af had en klaar was om te gaan werken, kreeg ik te horen dat mijn favoriete band in Nederland was voor een interview. Na het werk meteen doorgegaan naar Amsterdam waar ik ze heb kunnen ontmoeten, maar ik was me een partij blij dat ik mijn makeup goed had gedaan. :')

Colourpop Animal, Colourpop Kelp Me en wat bruine kleuren uit de Naked Basics palette. Op de lippen is The Twirl van Colourpop.

Afbeelding

Look 2; Roze. Colourpop Co-Pilot, Colourpop For Shore, Colourpop Cuddle Buddy en Looxi highlight in de kleur Valley Girl. Op de lippen is MAC Only You.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Look 3; Poging 2 met glitter. Colourpop For Shore in de crease/outer V, Colourpop Tiki en NYX STFU voor de gele kleuren. Op de lippen Urban Decay Epigram met de Colourpop gloss KT er overheen. De glitter is NYX glitter in Crystal. Op de foto van de zijkant heb ik op mijn wang een klein beetje geblurd - mijn huid is de laatste tijd afschuwelijk en ik word er heel verdrietig van dus om de foto nog enigszins mooi te laten lijken die er licht overheen gedaan. :')

Afbeelding

Afbeelding

Look 4; Huid is alweer iets beter, dus had geen blur nodig en vind die zij-aanzicht foto's best leuk om te maken. *\o/* Op de ogen Colourpop Koosh, Colourpop Puppy Love en bruine tinten uit de Naked Basics. Onder mijn onderste wimpers heb ik Colourpop Telepathy voor het goud, de Urban Decay liner in Vivid en deze uitgeblend met de kleur Boom uit het UD Tenant palette. Op de lippen is Urban Decay Firebird.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Volgensmij is wel te merken dat als ik een merk gebruik, het vrijwel altijd UD of Colourpop is. :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 31-05-17 17:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 17:24

Weer mooie looks Shizzel! Die kleurtjes staan je zo gaaf <3

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 17:27

Oeh die onderste is leuk!!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 17:56

Oehh die koraal en die neutraal met groen/blauw <3

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 18:02

Wauw die eerste is gaaf!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 19:49

De eerste en laatste Mies! <3

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 21:21

Super leuke looks weer Mies! Jij bent mijn kleur inspiratie. Vooral die laatste zou ik bijna zelf nog willen proberen een keer, maar ik heb zulke kleuren niet haha.
Jouw huid ook zo k*t de laatste tijd dus. Heb je enig idee waarom?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:09

Oeehhh shiz 1 en 4 zijn echt fantastisch!

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-17 22:35

Mooi die glitters Friem! Hoe kreeg je ze idd nu goed erop?

Wauw 1 en 4 vind ik echt heel mooi Shizzel! :O :D

Enne,thanks voor die MAC tip op de vorige pagina, heb besteld :')

Mooie look elke, lekker zomers met dat geel. Hebben ze geen airco op je werk?
Ik draag op kantoor nu ook gewoon foundation en alles. Als ik nou naar het strand zou gaan niet, maar binnen vind ik het prima te doen :)) En dan hebben we geen airco maar alleen een soort climate control waarbij het nog steeds 25 graden is :P

Mooie lipsticks jolien! Fijn dat ze je allemaal goed staan :D

ik kan morgen 2 bestellingen van boozyshop ophalen en van de week nog 1 van MAC. Slecht die sale/ boozyshop dag aanbiedingen O:)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 08:40

Darah3 schreef:
Mooi Friemel! Ben wel benieuwd naar de tip O:)

Settingspray sprayen op je kwast en dan deppend aanbrengen :j

Mies die eerste is zo tof! Zo lekker zomers!

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-17 08:56

Met Friem eens; die roze look Shiz, liefde! Past ook super bij je ogen <3