Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phoya schreef:Phoya schreef:Velvetblack, je bent prachtig, verander a.u.b niks aan jezelf. Love yourself!
Dat weet ik. En dat had van mij niet gehoeven, vond haar mooi zoals ze was. En als ik haar laatste foto zie, denk ik van. Je bent mooi zoals je bent nu, niks meer aan veranderen. Niks meer dan een compliment en wat geruststelling hoor.
Maar uiteindelijk gaat het om hoe iemand zich zelf voelt natuurlijk... dus men heeft dat maar te accepteren.
Mondy schreef:Vrijdag even de Ici parix binnen gelopen, wilde eens kijken naar wat paarse kleuren. Daar een dame met geweldige oogmakeup zien staan ( note to myself..straks een complimentje maken dacht ik nog)
Wat heen en weer aan het lopen bij de lipsticks, kijk op en zie dat zowel de dame met de prachtige ogen als ik elkaar even heel verbaasd staan aan te kijken tot we elkaar herkennen..... hallo shizzle![]()
![]()
Daarna samen naar een mooie paars voor mij gezocht en uiteindelijk met UD Venom en het potlood Blackmail uitgekozen.
Djilna schreef:Haha Mondy, wat leuk dat je Mies tegen kwam! En dan samen verder shoppenMooie aanwinsten!
Niniane schreef:Pff ja echt zo warm vandaag. Dit zijn de enige dagen dat ik liever niet hier had gewoond, want het is 9 van de 10 keer echt warmer dan aan de kust.
Mijn Wet N Wild look had het zaterdag wel 12+ uur overleefd in die bloedhitte. Barbecue, een dutje en de kroeg en het zat nog echt meer dan prima.
Ikwashier schreef:En eerlijk gezegd, ook (nog) niet helemaal fan van de ultra satin lippies. Het ziet er bij mij nog steeds droog uit, daarom ben ik niet voor de ultra matte gegaan. Nog even proberen met MAC primer en evt lippotlood komende dagen, anders verkoop/raffle ik ze via facebook. Iemand anders nog tips tegen droog lijkende lippen? Ik erger me zo aan die lijntjes die tevoorschijn komen bij lipproducten, laat ik nou ook eens matte fan zijn
De oogschaduw heb ik nog niet geprobeerd, maar daar vertrouw ik wel op