Mijn vent is ook echt niet blij dat ik zijn spullen jat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marlies85 schreef:Nu kom ik als meelezer ook maar eens een keer zwaaien, heerlijk om al die tips en tricks te lezen.
Nu zag ik op mijn Facebook een filmpje van rimmel london voorbij komen van een of andere Vera die iets test. In dat filmpje zag je ook wat foto's voorbij komen aan de rechterkant. Nu vroeg ik mij af, bij jij dat Drunksheep?
[ [url=m/KG8qUq.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Friemel schreef:BloemBloem schreef:Dat NIVEA men potje er ook echt tussen
Mijn vent is ook echt niet blij dat ik zijn spullen jat![]()
Mijn kleine man heeft daar vrij weinig over te zeggen, mama is de baasmaar dat is de gel van m'n zoontje
ik gebruik wel de aftershave balm, dan blijft m'n highlighter goed plakken
velvetblack schreef:[ [url=m/OsQcQr.jpg]Afbeelding[/url] ]
velvetblack schreef:Hahahhahahahahahaha!!! Ik ga kapot!
oliebol dat staat je nice man. Ik zou wel een tintje donkerder nemen, zo zie je ze echt amper.
Ik heb inderdaad geen cherrys op. #36 van MAC en dan tegen mijn eigen wimpers aangedrukt, zodat de buitenkant meer uitwaaiert. Goed gezien
Dominique_96 schreef:Iedereen deed al zo serieus enthousiast, ik dacht al dat ik erg onbeleefd wasgelukkig dat elke die reactie nu plaatst
Dominique_96 schreef:_Friemel schreef:
Ik ga zo douchen en dan kom ik even als m'n ware ik tevoorschijn, sorry voor de trauma
Dacht echt shiiiiit nu denken ze vast wat een trut
Jodie_ schreef:Gaaaf weer je regenboogje!
En ik ben ook wel fan van het harde zwarte haar. Overweeg zelf ook wel om het eens te doen, ik ben wel gek op een harde look. Probleem is dat iedereen me sowieso altijd al een bitch vindt dus misschien is het niet al te handig om het nog erger te makenen ik moet zeggen dat toen ik van de zomer m'n haar licht had ik het mijn gezicht ook wel een stuk zachter vond maken, en ergens had dat ook wel weer wat.
Maar ik houd wel van die vampy oliebol![]()
Arghhh elke keer als het weer over een restock van JS gaat twijfel ik zo om toch eens wat te bestellen. Vind ze voor de gok toch te prijzig, misschien binnenkort maar eens die Ali dingen bestellen als die bevallen. Ach en op zich meer lipsticks dan gelegenheden om het op te doen dus waar maak ik me eigenlijk druk om.
Wat de wenkbrauwfoto betreft. OMG WAAROM doe ik al tijden moeilijk met mijn pomade en een kwastje als je zoveel simpeler zulk prachtig resultaat kan behalen. Waar waren die stencils heel mijn leven, verdorie!!