[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 20:14

Dat paard hierboven is vet!!!

Ik heb ook een idee voor een tattoo (een paraplu) die ik graag op deze plaats wil: https://instagram.com/p/4nSzMuLc38/ (en dan over een paar maanden wil ik uiteraard iets op het andere been :') )
Ga maar even contact opnemen met de artist van Drunksheep en Emma, want die stijl vind ik zó vet :D

hobbelheks

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 20:16

wauw dat paard is echt gaaf!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 20:35

Ik zie zelden een mooie paardentattoo maar deze is erg mooi!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 22:47

Afbeelding

Oke, ik kon het niet laten maar heb nu al geen zin meer in die discussie.. Zo useless.. Hij staat er toch al op :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 22:49

Dick shaped mickey mouse face :')

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-16 22:51

Presies dat wilde ik net typen. :+

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 22:51

_O- _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 23:00

Hij zit nu anders stevig op je te vloeken := je zou er bijna een auteursrechtenzaak van maken :=

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 23:03

Had het ook al even opgezocht, maar hij is een beetje boos _O-

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-16 23:04

Ja, daarom had ik er al geen zin in, te vermoeiend en het leidt toch tot niks :')

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 07:32

_Dominique schreef:
Dick shaped mickey mouse face :')

:') hilarisch :')

Ik ben eruit, het wordt Jules Blomen voor mij. Heb mijn idee uitgelegd en hij vindt het supercool :D

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 08:31

Even offtopic maar he yasmine! Ik heb je vanmorgen gehoord op de radio :) leuk hoor! Wel jammer wat ciska daarna zei, vond ik een beetje afbreuk eraan doen..

Nu weer ontopic, dan ga ik ook maar eens beginnen een moodboard te maken en blackbear eens te mailen, voelt als zo'n grote stap haha, dan wordt het zo 'echt' en 'dichtbij' :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 15:47

TessaVB schreef:
[ Afbeelding ]

Oke, ik kon het niet laten maar heb nu al geen zin meer in die discussie.. Zo useless.. Hij staat er toch al op :')

Oooooh kudos voor jouw reactie.... :')

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 16:11

@TessaVB een vriendinnetje van mij had je reacties gezien op de foto van de tattoo artist en gezien dat ze verwijderd werden. Dus je liet een comment achter met "why are you removing her comments? What you're doing here is illegal." En ze kreeg dit terug van de artist in kwestie:
Afbeelding

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 16:13

Jeetje ook lekker aardig voor zijn klant....

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 16:17

'Some stupid uninmaginative girl'.. nou nou := Zelfs als de tattoo geweldig was geweest was ik er nog niet heen gegaan.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 16:19

Nou ik ga niet zonder t-shirt in de zon nu. Ben gisteren levend verbrand dus nu durf ik geen hemdjes aan te trekken (had gelukkig toen een t-shirt). Zelfs smeren met factor 50 helpt nauwelijks tegen de zon hier. Ik ga dus alleen in hemdjes als ik bewust tussen zon en schaduw kan kiezen. Dit kan niet op de dagen dat ik onderzoek doe. Ik baal dus wel, want nu word ik t-shirt bruin en wil graag mijn schouders ook bruin. Ik denk niet dat vaseline+ factor 50 zal gaan helpen en dat terwijl ik deze zomer ook weer naar de zon op vakantie ga. Wie heeft er nog meer tips voor Spaanse zon+ net gezette tattoo (8 maart)?

Ik heb trouwens zondag wel in de zon gelopen met een hemdje aan en dat ging gewoon goed, maar toen was t nog maar 22 graden ofzo. Nu is het 27 graden..

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 16:25

Wauuuuuuw wat een volwassen man :+ En hij zegt dan dat je betere dingen moet gaan doen met je tijd, hij zou z'n eigen advies beter zelf een keer nemen :')

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 19:38

iemand ervaring met tattooshops in mallorca ? een vriendin van mij en misschien ik ook willen een tattoo laten zeten . maar wat zijn jullie ervaringen met tattoos uit het buitenland en weet iemand miss een goede shop op mallorca. ( hebt google al afgezocht )

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 20:03

Smurffie wat een geweldige tattoo! :~ Ik ga het haast jammer vinden dat ik geen vlekken-paarden heb! :D

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 21:07

bedankt allemaal :) Ben er ook heel blij mee!
Mijn idee is ook bijzonder gaaf uitgewerkt, daarvoor echt alle credits naar daisy van the ink society :).
Vandaag is het wat gevoelig, maar eigenlijk alleen als iemand er tegen aan komt dus goed te handelen. Iemand nog tips om makkelijk schoon te maken? Ik was het nu aan de kraan en zachtjes met een washandje, anders wordt mijn hele broek nat. Hoe doen andere dat?
Met die op mijn voet was het simpel, voet is zo onder de kraan en ook zo weer droog hihi.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 22:03

Als ik eerlijk mag zijn snap ik niet hoe de reactie op die tatoeages zo bejubeld wordt... Ja het is niet leuk als iemand je ontwerp kopieert maar aan de andere kant is bijna elke tatt wel eens door iemand gekopieerd. Zie het als een groot compliment dat jij schijnbaar iets op papier hebt kunnen zetten wat iemand anders zelf niet lukt.
Dat wij zelf er een andere draai aan zouden geven wil niet zeggen dat iedereen zo creatief is.
Een artist gaan verbieden een ontwerp 1 op 1 over te nemen... laat al die veren... pootjes....infinity. .. enz enz dan ook maar achterwege, die ontwerpen zijn merendeel ook al niet origineel.

Als je niet wil dat iemand je tattoo na kan doen moet je hem onzichtbaar houden. En dat is iets wat je meestal toch niet wil !
Om diegene dan de grond in te boren en de tattoo zo te benoemen zou je zelf ook niet kunnen waarderen lijkt mij.
Ik snap echt wel dat het balen is, dat zou ik met mijn eigen ontwerp ook hebben. Maar aan de andere kant weet je dat de kans groot is dat iemand anders ook ermee kan gaan lopen. Zeker als het zo'n onwijs gaaf ontwerp is, want dat zijn je ontwerpen !!!

Gaaf idee met dat paard !! Met washandje inderdaad of even broek uit/opstropen en met de douchekop erlangs spoelen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 22:11

Ik heb toen ook met een washandje gedaan, anders is een schouderblad ook onmogelijk om te wassen zonder zelf helemaal te douchen.

Dat paard op de vorige pagina is echt gaaf! Ik wil nog eens 1 van mijn eigen tekeningen van een shetlander gebruiken en dan echt met zowel Alex als Jorie erin, alleen hoofden en hun originele kleuren als het mogelijk is. Maar voorlopig houd ik het even op 1.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-16 23:10

Ik spoel eigenlijk altijd onder de douche.. Gewoon water over laten lopen (zachte straal)

principal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-16 09:34

Iemand hier ervaring of verhalen over studio 44 tattoos in Zoetermeer?

Ik ga as maandag voor mijn tweede tattoo en bijwerken van mijn huidige vlinder tattoo naar tattoo Apart in Zoetermeer, ik zag studio 44 ook en die heeft ook mooie plaatjes staan.