Ga vanmiddag een bikini halen, want ik moet er wel 1 hebben haha.
Ik wil er nog 4 kilo af hebben, dan ben ik blij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Corelli schreef:Welkom xNavatu! Gezien het laatste dat je hebt getypt, is het misschien verstandig om wél een concreet doel te stellen! Anders loop je het gevaar dat je nooit tevreden zult zijn.. Immers, op die foto's ben je echt prachtig slank en eerder wat te licht dan wat te zwaar en dat ervaarde je toen niet zo.. Je moet niet het risico lopen door te slaan en het traint ook nog eens veel gemakkelijker als je een doel hebt om voor te gaan!Heel veel succes
Hier gaat het ook best goedafgelopen weekend uit eten geweest (wok) en wel een flink slippertje bij het toetjesbuffet, helaas. Ik merk dat ik op de dagen dat ik sport ook gemakkelijker gezond kan eten. Op de dagen dat ik sport, is de motivatie groter om gezond en niet te veel te eten omdat ik mijn gebikkel niet teniet wil doen, herkenbaar? Op de andere dagen vind ik het toch lastiger om me netjes te houden...
Vanavond het moment vd waarheid: in de sportschool weer voor het eerst op de weegschaal sinds de eerste meting 2 weken geleden
Inney schreef:Hallo!
Kan ik mij hier ook melden? Roep al eeuwen, nu ga ik afvallen en sporten. Maar het wil gewoon niet lukken. Ik mis de motivatie, de schop onder mijn kont. Hoop dat dit topic misschien zal helpen.
Ik wil heel graag 10 kilo kwijt. Ik zei altijd, ik wil niet boven de 67 uit komen. Toen werd het 70.. en nu 75. En ik ben maar 1.68! Dus ook 'flink mollig'. Ben nooit slank geweest, maar dit is wel het toppunt. Ik wil me weer fijn voelen in mijn eigen lichaam!
Ik zoek vooral ook tips qua eten want merk dat ik daar erg de mist in ga. Ik woon op mezelf, en ja dan ligt er al snel een pizza in in plaats van wat 'goeds'. Ik kan natuurlijk niet teveel uitgeven dus ben op zoek naar goedkope, gezonde en lekkere gerechten.
Zo ook vervangers voor tussendoortjes, goede ontbijt en lunch tips. Alles eigenlijk
gribaldi schreef:Welkom Inney!
Haha hier zullen ze je wel regelmatig een schop onder je kont verkopen hoor als je dat graag wilt![]()
Ga je naar de sportschool of sport je thuis?
xNavatu denk dat er heel veel meiden zijn die willen ruilen voor zo'n lichaam als die van jou op de foto