Vind t moeilijk om te praten over gevoelens e.d.. had een hele tekst in mn hoofd uitgestippeld over hoe ik t zou zeggen en vervolgens doe ik er niets mee vind t ook niet fijn om tegen de eerste en de beste te zeggen bijv "ja nee t gaat niet goed" terwijl t wel belangrijk is voor mn schoolcarriere. Ga ook echt met tegenzin naar school zucht
Ah, wat vervelend! Kan je niet alsnog een mailtje sturen en daar alles inzetten? Dan hoef je het niet te vertellen maar weten ze het wel En dna alsnog een gesprekje vragen.
Suus___
Geplaatst: 04-12-14 14:50
Opschrijven helpt ook.. zo heb ik ook eens een brief naar mn SLBer gestuurd gewoon omdat ik t niet kon zeggen en dat luchte enorm op
Leverage
Geplaatst: 04-12-14 14:51
Jaa Naked Basics 2 is binnen Helaas heeft pap's 't pakketje aangenomen en nu dus meteen verstopt omdat ik 'm pas met kerst krijg
Mooi Suus! Albatros zou ik ook heel graag willen hebben! Highlighter is ook echt een product wat ik vaak gebruik, ik gebruik momenteel zelf vaak lustre drops van MAC in pink rebel.
Thanks iedereen ben zelf ook érg blij dat het goedgaat met m'n pony.
Ik las net dat een highlighter van Makeup revolution een dupe is van NARS albatros maargoed dat zei misslipgloss
Hvelreki
Geplaatst: 04-12-14 22:43
Dominique, wat naar. Hopelijk vind je snel een manier om het toch onder woorden te brengen.
Deijs hopelijk blijft je pony nog lang gezond!
Ik ben vandaag bij Ici geweest. De dior ook getest, maar was helaas echt te donker. Had een hele vriendelijke verkoopster die echt behulpzaam was (kan soms nog wel eens tegenvallen bij ici paris vind ik). Ze is systematisch alle lichtste foundations met me afgegaan, maar echt alles was te donker. Dan nogmaals gevraagd aan iemand die er al langer werkte en zij zei dat de lichtste kleur die ze hadden van de Clarins everlasting foundation was. Nu lag daar geen tester van dus heeft ze voor mij een verpakking opengemaakt. En die bleek gelukkig goed. Heb nog even in daglicht gekeken ook. Heb nog wat reviews opgezocht en hij lijkt me wel fijn. Denk dus dat ik hem maar ga halen
xNavatu
Geplaatst: 04-12-14 23:19
Albatros is mooi he Suus! Ik heb m toevallig sinds gister ook weer herontdekt Mooie look ook!
Lastig Dominique! Heb ik ook wel eens last van Alleen niet met hele belangrijke dingen maar kan me voorstellen dat het dan helemaal vervelend is! Succes ermee!
Net even ook weer even geshopt.. ook makeup dus Heb weer wat RT kwasten besteld Deze set:
En nu maar weer het rotste klusje ooit gaan uitvoeren.. al mn kwasten schoonmaken huil. Maar het is echt nodig
Laatst bijgewerkt door xNavatu op 04-12-14 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt
Spannend he als ze ouder worden......mijn ouwetje gaat ook al richting de 30. Ben een stuk mutsiger met hem dan een paar jaar geleden hoor! Dus ik snap je helemaal.
Ik heb een cadeaubon gehad van mijn bijrijder....... En nu zit ik te dubben..... Diorskin star of toch een iets nieuws van mac.