Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 16:38

Oh, wat zonde Alwiene! Gelijk dat je terug stuurt, maar wel een domper zo.

Ik heb via Mp drie mini bodymist gehaald, blij mee: de oude buddha geur, dus wel fijn.

Afbeelding

Alwiene

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 17:05

Ja die heb ik ook nog, was ooit een keer gift. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat je ervoor betaald hebt? Heb nog overwogen de mijne te verkopen maar inmiddels toch zelf in gebruik genomen.

Ik heb de foam toch maar omgeruild, bleek hem in de Douglas zo te mogen ruilen voor de Dao en ik vond t toch niet leuk staan om van één lijn alleen de foam te hebben. Van de Dao had ik alleen mini foam maar wel grote scrub en ik wil nog de grote cream dus vond ik een betere oplossing.

Ik ben ook nog bij Rituals wezen snuffelen, maar de gift van nu (de stokjes) was op, volgende week komt er een nieuwe gift, een parfum, ik weet alleen niet welke (ze was al niet heel happig op het vertellen haha) en die is bij besteding van 30 euro. Dus dan maar even verder kijken voor wat ik in plaats van de Buddha lijn ga kopen dan.

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 17:11

Ohh goede info over de parfum volgende week! Ben benieuwd welke het dan is. Ik heb mijn bijenkorf pakketje binnen nu, lekker met dao douchen vanavond <3

Heeft iemand ervaring met de 'Dao ontspannend serum'?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 20:36

Ik bood eerst vijf euro waar ze mee akkoord ging. Toen had ze een bod van 10, maar vond haar netjes reageren dus bood zelf 12.50 incl verzenden. Dat heeft ze gedaan en had het de volgende dag binnen.

Ze zijn wel iets kleiner dan degene die ik al had, maar toch handig om in mijn tas te hebben..

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 20:41

Saleisha schreef:
Ohh goede info over de parfum volgende week! Ben benieuwd welke het dan is. Ik heb mijn bijenkorf pakketje binnen nu, lekker met dao douchen vanavond <3

Heeft iemand ervaring met de 'Dao ontspannend serum'?

Die zat vorig jaar in de advent boom, voelt wel lekker om dat na een drukke dag voordat ik ga slapen op mn slapen in te masseren :j

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 21:55

Marocje schreef:
Ik bood eerst vijf euro waar ze mee akkoord ging. Toen had ze een bod van 10, maar vond haar netjes reageren dus bood zelf 12.50 incl verzenden. Dat heeft ze gedaan en had het de volgende dag binnen.

Ze zijn wel iets kleiner dan degene die ik al had, maar toch handig om in mijn tas te hebben..

Tnx, nog geen 10 euro exclusief dus. Ze zijn inderdaad vrij klein, maar wel lekker plastic en dus handig om mee te nemen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 22:47

Eigenlijk moeten ze zoals de jongeren lijn de bodymist in plastic flesje maken. Dan kan je ze en makkelijk meenemen en als je ze laat vallen, breken ze niet! :+

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-18 22:56

Banyu schreef:
Eigenlijk moeten ze zoals de jongeren lijn de bodymist in plastic flesje maken. Dan kan je ze en makkelijk meenemen en als je ze laat vallen, breken ze niet! :+

Ik vind het belangrijker dat er iets gedaan wordt tegen overmatig plastic gebruik.
Wat je eventueel kunt doen is een klein tester flesje van de parfumerie gebruiken en daar was van de bodymist in spuiten om het mee te kunnen nemen.

Saleisha, ik vind de serum heel lekker ontspannend en fris. Er zit munt in maar niet zodoende dat het overdadig is.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-18 23:42

Ik heb die toevallig laatst gebruikt van een collega! Had toen last van hoofdpijn. Wat op mijn hoofd gesmeerd en het was toch echt wel heel verlichtend! Kende het helemaal niet.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-18 10:08

Ik had die serum ook uit de advent. Maar waar ik die gelaten heb? Wel paar keer gebruikt dat weet ik nog wel.... :=

Saleisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 00:38

Oh dat klinkt goed! Ik ga hem proberen

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 02:47

Banyu schreef:
Ik had die serum ook uit de advent. Maar waar ik die gelaten heb? Wel paar keer gebruikt dat weet ik nog wel.... :=

Kan hem nu wel goed gebruiken! Helpt het ook .et vastzittende spieren e.d? Zos een warmtegel?

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 07:49

Zou niet echt zeggen dat het eenzelfde werking heeft als tijgerbalsem o.i.d. Volgens mij is het wel echt bedoeld voor je gezicht volgens mij.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 09:55

Ah jammer! Omdat er op de site stond, ook tegen stress!

Dan slaat het nogal snel op m'n spieren in m'n nek, vandaar.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 12:32

Ik blijf me verbazen dat ze voorraden van de Buddha mist bij bijenkorf, toch elke keer weer bijvullen! :+
Laatst bijgewerkt door Banyu op 30-10-18 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 12:39

Banyu schreef:
Ik blijf me verbazen dat ze voorraden van de Buddha mist, toch elke keer weer bijvullen! :+

Hoe bedoel je?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 13:00

Afbeelding
Het is zooooo moooooi!!! <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 22:45

Iemand ervaring met de parfums? Zijn ze het geld waard? Blijft de geur de hele dag hangen?

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 22:49

Ik heb vier van de kleine parfums. Ik vind ze prettig en de geur blijft lang hangen, al vind ik de zware geuren langer te ruiken dan de lichtere geuren. Qua kwaliteit doen ze niet onder aan mijn Armani of d&g :) echter vind ik de geuren in vergelijking wel wat ‘gewoner’ dan bij ‘echte’ parfums.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 23:24

Ik heb hem nog niet open durven maken _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 23:25

Marocje schreef:

De kalender? Ik ga hem hopelijk morgenavond opzetten! :))

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 23:33

naomiiiii schreef:
Marocje schreef:

En er dan nog een hele maand naar kijken voor je hem kan gebruiken? :=

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 00:03

naomiiiii schreef:
Marocje schreef:

Nee de parfum, haha. Had vorige week een flesje gekocht..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 08:51

Alwiene schreef:
En er dan nog een hele maand naar kijken voor je hem kan gebruiken? :=

Oh dat vind ik geen probleem hoor! Ik ben een echte kerst fan en aangezien ik nu bij mijn vriend in woon en die pas alles opzetten na sinterklaas is dit dit jaar ook gewoon mijn mini kerstboompje. :D Als ik de cadeautjes heb uitgepakt in december hang ik ook iedere keer de lege verpakkingen gewoon terug want dat zijn mijn kerstballen. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-18 18:29

Voor de liefhebbers die ING hebben; ze hebben 7 setjes die je kunt inwisselen met punten. :jAfbeelding