[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:00

Ayasha schreef:
Ik zou sowieso even goed naar de zinsbouw kijken want die klopt volgens mij niet.
It's not that I don't feel the pain, it's just that I'm not afraid of hurting anymore" zou al beter zijn maar ben nog niet 100% zeker of dat helemaal juist is.

Het is een stukje lyrics, lyrics kloppen niet altijd 100% grammaticaal gezien. Het liedje is echt heel belangrijk voor mij, dus als ik het als tattoo laat zetten, dan wel zoals het in de songtekst staat. :j

Yinka

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 22:00

Wanneer zouden jullie weer gaan zwemmen in een zwembad na het zetten van een tattoo? Volgens de site van de shop mag je alleen niet zwemmen tijdens het genezingsproces. Als het klaar is met vervelen dat is het ook genezen. Maar op internet lees ik veel verschillend dingen. Als ik ga zwemmen dan zit mn tattoo er bijna 3 weken op.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 23:39

Ik lees even mee, ik ga dinsdag zwemmen, mijn tattoo is dan ook bijna 3 week uit, maar is al helemaal genezen (geen korstjes of velletjes meer en geen jeuk gehad)
K doe er voor de zekerheid maar even een laagje vaseline over wat ik er daarna direct weer afspoel geloof ik

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 07:28

Jullie hebben 'last' gehad van je tattoo?
Ik heb hem woensdag laten zetten maar vervellen, jeuk en korstjes heb ik niet! zou ik dan gewoon eerder kunnen zwemmen en in de zon liggen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 07:29

Ik had ook geen korstjes enzo maar ik merkte wel degelijk verschil in de huid bedacht ik me later. :) die tattoo zit er voor altijd ip dus waarom risico nemen?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 08:24

Omdat ik verplicht ben mee te gaan. Heb geprobeerd het af te zeggen maar dat werd me op zn zachtst gezegd niet in dank af genomen

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 09:27

Nou mij kan niemand me verplichten te gaan zwemmen hoor.
Je kan toch gewoon zeggen dat t nog niet mag ivm genezende tattoo?!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 09:40

Het is met mijn werk en mijn werk is niet bepaald pro tattoo en ze weten dus ook niet dat ik een nieuwe heb. Ze zitten hoog met het personeel (Veel ziekte op t moment) dus ze gaan er gewoon vanuit dat ik mee ga. Ik had dit uitje ook niet zien aankomen omdat ik normaal vrijwel nooit op dinsdag werk, maar laten we het er maar ophouden dat ik weinig keus had (ook met contract verlenging op het oog, wat subtiel werd aangekaart aan de telefoon :+ )

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:35

Ik mocht bij mijn tattoo na genezing gewoon zwemmen. Dit was na 2 weken. Ben na 3 weken het zwembad in gestapt. ik mocht alleen nog niet in de zon met de tattoo en vooral goed insmeren als ik wel de zon in moest.

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 10:55

Deijs schreef:
Jullie hebben 'last' gehad van je tattoo?
Ik heb hem woensdag laten zetten maar vervellen, jeuk en korstjes heb ik niet! zou ik dan gewoon eerder kunnen zwemmen en in de zon liggen?

Bij mij ging hij pas na een week vervellen en jeuken. Zou dus wel even wachten nog

SDE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 11:52

Of hou je tattoo boven water. Wel lastig als die dan op je enkel is gezet :-).

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:23

Ik ben na 3 weken wel gaan zwemmen. Maar toen was ie al wel helemaal verveld. Geen schade aan overgehouden. Ik zorgde er wel voor dat ik niet al te lang in het water was, zodat het niet kon gaan weken :')

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:34

Ik zou sowieso niet met mijn collega's gaan zwemmen, beachvolleybal vond ik al akward genoeg met mensen die ik normaal alleen in 3-delig grijs zag. :+ Maar met een verse tattoo ga ik gewoon geen risico's nemen. Kan je niet meegaan met het uitje en uit het water blijven?

Nog een week en 2 daagjes, dan ben ik weer aan de beurt. Kan niet wachten tot ik mijn ontwerp zie. En tot ik daarna eindelijk mijn moeder kan vertellen/laten zien wat het is, ben toch slecht in geheimen bewaren. En dit doe ik nu al een hele poos. :P

irma1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:44

Ik mag dinsdag weer :-) krijg een paars lintje op mn enkel. Bij Joy :-) staat voor alle ellende die ik heb gehad door mn darmziekte en een stukje acceptatie van mn ziekte. Was nog even de vraag of het doorging aangezien ik afgelopen donderdag weer in t ziekenhuis lag voor mn darmen, maar ben gelukkig weer thuis. Ik laat het dinsdagavond natuurlijk direct hier zien!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 19:54

Mooi, Irmaroossien. Ik bedacht me vannacht een mooie aanvulling van de tattoo op mijn rug. Die liet ik zetten voor ik ging revalideren, met het idee dat ik daarna beter zou zijn. Nou verre van.. Dus als het nou ooit wel beter gaat, laat ik die tattoo uitbereiden, denk ik. :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 20:10

Dreamybol schreef:
Ik zou sowieso niet met mijn collega's gaan zwemmen, beachvolleybal vond ik al akward genoeg met mensen die ik normaal alleen in 3-delig grijs zag. :+ Maar met een verse tattoo ga ik gewoon geen risico's nemen. Kan je niet meegaan met het uitje en uit het water blijven?

Nog een week en 2 daagjes, dan ben ik weer aan de beurt. Kan niet wachten tot ik mijn ontwerp zie. En tot ik daarna eindelijk mijn moeder kan vertellen/laten zien wat het is, ben toch slecht in geheimen bewaren. En dit doe ik nu al een hele poos. :P

Het is voor mijn geen uitje, maar wel voor mijn zwaar gehandicapte clienten ;) ze rekenen op dit moment dus ook echt op mij omdat er zoveel ziekte is onder mijn collega's

En mooi immarosien, ben heel benieuwd naar het eindresultaat :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 20:12

Poeh, dan sta je wel met je rug tegen de muur ja.. Moet er niet iemand aan de kant blijven voor toezicht en mee naar toilet te gaan oid?

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 20:46

Je kan zeggen dat je zware voetschimmel hebt en dus niet in het water kan, maar wel langs de kant kan kijken en helpen? (met waterschoenen aan ofzo?)

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 20:57

De tattoo zit op je arm toch? Kan je er niet zo'n zak omdoen die je ook om kan doen als je gips hebt en wilt zwemmen.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:13

Ik ben de zelfde week nog gaan zwemmen ( Stond in het zwembad en dacht "OJAA ik heb een tattoo" ) maar die is er niet lelijk van geworden.. Ben toen direct 2 keer per week gaan zwemmen want hij was nou toch al in chloor geweest..

Edit: Nog even een vraag; Als je zwanger bent en je je haar gaat verven kan dit anders uitslaan ivm hormonen, kan dit ook met tatoeëren of is dat te ver gezocht? Ga dinsdag mn tattoo bijwerken maar moest er opeens aan denken omdat je ook met kleur werkt.

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:20

Ik dacht dat het sowieso werd afgeraden om te laten tatoeëren als je zwanger bent, ik vind er in een eerste hit op google over dat er niets bekend is over of de inkt die in je bloedbaan komt schadelijk kan zijn voor de ongeboren vrucht.
Zal dus eerst je artiest even checken.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:33

Misschien ook wel leuk voor hier, bij het programma 5 extreem gaat het nu oa over tattoos en body modification :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:34

Mijn shop tattooeert geen zwangere dames geloof ik idd.. in de verklaring die je tekent staat dat je niet zwanger bent

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:37

Aranel schreef:
Misschien ook wel leuk voor hier, bij het programma 5 extreem gaat het nu oa over tattoos en body modification :)

Haha ik zit t net te kijken. Die lippen :') Hij is niet zo omdat ie t enkel mooi vind, maar vols mij omdat ie gewoon rete-onzeker is.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 21:39

pimaude schreef:
Mijn shop tattooeert geen zwangere dames geloof ik idd.. in de verklaring die je tekent staat dat je niet zwanger bent

Het is een leerling tattoeerder en hij zelf wist het niet, hij gaat het dus even navragen aan zijn leraar.
Maar beter dus als ik het niet doe als bepaalde shops het ook afraden.