Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Mocht je je zorgen maken, kan je nog altijd nadien een half uurtje wandelen of wat cardio doen, dat helpt zeker tegen spierpijn.
Ook KA en KB raadt Jillian aan om zo te doen: 5-6 dagen per week en 1-2 rustdagen.
Maar elke dag een workout voelt wel prettig, het geeft energie, ik eet de hele dag netter (want we zijn dan zo goed bezig
) en ik voel me alsof ik de wereld aan kan. Ik spendeer zeker 2 uur per dag aan sporten en een uitgebreide lunch maken, maar ik ben zo veel productiever. Sterkte!
. Als ik ga hardlopen is mijn snack-trek gewoon, normaal. Maar nu met de KB heb ik juist enorm trek aan het einde van de dag (na mijn workout dus). Niet alleen in snacken hoor, ook in gezonde dingen. Met de Shred had ik er volgens mij niet zo heel veel last van (is al weer een tijd geleden dat ik die heb gedaan).
F_Orumster schreef:Wat ik niet zo goed begrijp van dit programma, is dat het tegenstrijdig is aan de theorie van spieropbouw en je steeds rust moet inbouwen, en niet elke dag... iemand?

Als ik me goed herinner zit daar relatief weinig gehups in.
dus werd wakker met ontzettende rug en buikpijn
Maar ik moest en ik zou die work-out weer doen vandaag, en gelukkig zakte het iets af later dus toen nog lekker bezig geweest. Gelukkig niet zo heftig op de benen als level 3, dat was wel een verademing moet ik zeggen
dus misschien toch maar een goede keuze om hierna Killer Abs en niet Killer Buns te gaan doen