Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:20

Ik doe op sportschoenen, ben bang voor blessures als ik op blote voeten ga..

Monster_tos

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:21

Ik doe sportschoenen, maar krijg steeds kramp onder mn voet. Ga vanavond proberen op blote voeten. Kijken of dat verschil maakt.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:24

Hier ook op schoenen, ik vind jumpingjacks al verschrikkelijk op blote voeten ;)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:31

Ik doe het op blote voeten... nergens last van.

Ik baal wel van mezelf dat het vanochtend helemaal prut was, dus ik heb even een halve kilo van mijn gewichtjes geschroefd en ga nu nog een keer shredden. Nu zit er nóg langer tijd tussen het eten en het sporten, dus dat zou toch goed moeten gaan?! Nou, jullie zien me over een half uurtje weer ;-)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:34

Ik heb weekend, nu eerst even shredden, daarna naar Zwolle voor een stapavondje met een oud-huisgenote. Zal wel pittig worden met shredden morgen.... :') Welke alcohol heeft de minste calorieën? _O-

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:35

Wat een mooie resultaten zie ik voorbij komen, super!

Vandaag zit ik op dag 6 en de spierpijn is zo goed als over. :)

Droge witte wijn geloof ik, Winged.

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:38

Rode wijn! witte wijn zeker niet! En wodka met spa rood of on the rocks met een limoentje.
Succes shan!

Ik heb een zakje drop gezondigd. Zal ik vanavond nog n keer shredden?

Tot welke leeftijd is 30 days shred eigenlijk geschikt?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:40

Zo,dag 5 zit er ook weer op. Voortaan toch maar wat langer wachten tot na het eten, mijn maaginhoud drukte zo ongeveer mijn adamsappel naar buiten. Maar we hebben het volgehouden. Het gekookte eitje naderhand bleef gelukkig en nu na een warme douche ben ik weer lekker opgeknapt. Wel wat wiebelig op de benen, maar na een tijdje ontspannen op de bank komt dat vast wel goed. Grote kop thee erbij en mij hoor je niet meer klagen. :D
Het enige wat me tegenvalt is dat mijn quadricebs (dijbeenspieren) zo onwijs blijven trekken, al sinds dag 1. Hebben meerderen hier last van?
Voor de rest had ik eigenlijk de hele dag geen last van mijn kuiten, totdat ik de jumping jacks ging doen, toen werden ze ineens weer wakker en begonnen ze als een gek zeer te doen.

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:41

Roos_M, mijn moeder is 66 en is gister ook begonnen :-) Ze vond het goed te doen, alleen het springen soms vermoeiend en het tempo hoog. Ik heb haar uitgelegd dat je van alle oefeningen ook de makkelijkere variant kan doen, maar weet niet of ze dat heeft gedaan.
Ik zit zelf inmiddels op dag 15 :)
Laatst bijgewerkt door Visitor op 25-01-13 17:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Roos_M schreef:
Rode wijn! witte wijn zeker niet! En wodka met spa rood of on the rocks met een limoentje.
Succes shan!

Ik heb een zakje drop gezondigd. Zal ik vanavond nog n keer shredden?

Tot welke leeftijd is 30 days shred eigenlijk geschikt?

Volgens mij zit er geen maximum leeftijd aan, je moet gewoon zelf kijken wat je lijf aangeeft lijkt mij.
Ik zou gewoon lekker een paar keer de trap op en neer rennen en dan morgen weer gezond doen. :(:)

Equimotion

low-calory en alcohol in combinatie met uitgaan is gewoon niet iets om 1 zin te noemen :)) dan kan je er beter van genieten en iets nemen wat je lekker vind, en de rest van de week dat een beetje compenseren ;) Sterkte met je kater, zou shredden daar ook tegen helpen :=

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:43

Inderdaad rode wijn, in witte wijn zitten veel meer suikers maar als je witte wijn neemt kun je inderdaad beter voor droog gaan ookalis het geen mega groot verschil :+

Ik shred ook op blote voeten anders stamp ik nog meer door het hele huis als ik ook noge ens die sportschoenen aan doe :+

Ook ik vandaag gezondigd met bakje chips en vanavond lekker uiteten.
Sjonge net geshred dag 3, ging echt goed!! Mijn buikspieren waren helemaal opgepomt, je ziet natuurlijk nog niet echt verschil maar toen ik in de spiegel keek na het shredden dacht ik wel woow ik heb spieren! :P

Wat grappig om te lezen dat een paar moeder het ook doen, ik zie mijn meoder nog niet op en neer springen haha

CCCCC

Winged schreef:
Ik heb weekend, nu eerst even shredden, daarna naar Zwolle voor een stapavondje met een oud-huisgenote. Zal wel pittig worden met shredden morgen.... :') Welke alcohol heeft de minste calorieën? _O-

Wodka volgens mij. Dan geen rode wodka, maar the real deal zeg maar. Of droge (rode) wijn.
Laatst bijgewerkt door CCCCC op 25-01-13 17:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Loesss

Zooo mijn gezonde boodschapjes zijn weer gedaan. Ik ben weer klaar voor een gezond weekje bijna. Vanavond verse paprikasoep maken (vetloos) en een salade met geitenkaas :).

Ik doe alles op mijn blote voeten. Nu ben ik ook wel echt gek op blote voeten. Zodra het zomer is loop ik bijna continu op blote voeten. Maar kan me voorstellen dat anderen het niet prettig vinden.

Vanavond ga ik ook gewoon voor bakje chippies met een rood wijntje hoor. Beetje genieten mag ook gewoon. Als je te steng bent houd je het ook echt niet vol en ga je zeker een jojo worden. Mij niet gezien.

@ Winged. Afgelopen zondag had ik ook een best katertje. Maar ben toen toch gaan shredden en ging eigenlijk nog best heel prima. Na afloop voelde ik me stiekem nog veel beter :)!

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:44

Ik heb echt precies t zelfde jolien!

Oke ik ga namelijk vanavond naar mn oma en dan ga ik haar ff enthousiast maken haha! Ze id 69! Wel fit want ze doet al 2x per week gym en yoga en ook veel fietsen en wandelen dus ik denk dat ze het wel aan kan. Iid goed naar t lichaam luisteren. Tof toch! Ben benieuwd wat ze er van vindt.

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:46

Ik zie dit mijn moeder van 70 echt niet doen :=
Die is meer klant voor "nederland in beweging" of zoiets

Visitor

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:47

Roos_M, klinkt als mijn moeder qua activiteiten, dus dat moet echt wel lukken! Niet te veel gewichten en als het moeilijk wordt, is er de makkelijke variant.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:48

Dan hebben ze mij dat dus verkeerd wijs gemaakt met die wijn. Maar ik drink zelf ook geen wijn. :r

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:50

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:51

Welke buik? :o?

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:52

CCCCC schreef:
Winged schreef:

Wodka volgens mij. Dan geen rode wodka, maar the real deal zeg maar. Of droge (rode) wijn.

Ik dacht jonge jenever. Maarja daar moet je maar trek in hebben haha :P ! Met cola light is het volgens mij een erge low cal mix. Het is alleen niet te zuipen :P!

Maartje__

KarinvdM schreef:

Haha precies mijn gedachte :D

Venthe

KarinvdM schreef:

De spieren op mijn buik :+

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:55

Uuuh venthe mag ik zeggen dat ik het eerlijk gezegd niet eens mooi zou vinden als je nog meer spier zou krijgen?! Dan wordt het misschien wat uh mannelijk ofzo?

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 17:56

Zo klaarmaken voor shred met Dees/Olina als personal trainer!