Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Azmay schreef:Ik heb drukkende hoofdpijn momenteel, maar ik denk dat dat komt omdat ik nu 36mg concerta neem en dat eigenlijk te veel is voor mij..
GeekGirl schreef:Azmay schreef:Ik heb drukkende hoofdpijn momenteel, maar ik denk dat dat komt omdat ik nu 36mg concerta neem en dat eigenlijk te veel is voor mij..
Waarom keer je dan niet gewoon terug naar 18 mg? Het lijkt me niet zo gezond om te veel te nemen.
Volgens mij bestaat er trouwens ook Concerta 27 mg, maar dat wordt niet zo vaak voorgeschreven.
RusselNuwell schreef:Bedankt voor je reactieZo ver was ik gekomen, ik ben vanavond ook al aan het kijken geweest naar de eigen verklaring, en liep daar alleen 'vast' op punt 10: 'Hebt u nog andere aandoeningen, ziekten of functiebeperkingen die het besturen van een voertuig moeilijker maken?', mijn antwoord daarop zou nee zijn aangezien ik geen last ondervind van mijn mogelijke ADD in de auto. Ik weet alleen niet of het cbr hier hetzelfde over denkt. Normaal gesproken zou ik bellen naar het CBR, maar op aanraden van mijn instructeur om geen slapende honden wakker te maken -aangezien er tot dusver geen ADD geconstateerd is- heb ik besloten om mijn vraag eerst hier te posten.
melaniepk schreef:Kosseh als je DE manier vind zonder medicatie deel hem hier dan even LOL.
Billy, lees even een stukje omhoogdaar staat van alles.
kosseh schreef:Ja er bestaan medicijnen waar je mee mag rijden. Ritalin en conserta (als ik jet goed schijf) vallen er onder van de rest weet ik het niet.
Melaniepk, als ik DE tip heb voor zonder medicatie zeg ik hem gelijk.
Kreeg gister van een leraar het advies om geen suiker te eten.. als iets niet uitmaakt is het dat wel.