[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ssmarty

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 07:05

Ik weet het niet..
Oké, nou ja als ik er maar blij mee ben ;).

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 07:08

Ik vind het wel leuk hoor.

Heb gister zelf weer eens verf gekocht.
Hoop dat t een beetje goed pakt. Vorige x bij de kapper is het n beetje verneukt nl
(Met kleuren)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 15:57

Needje schreef:
Ik vind het wel leuk hoor.

Heb gister zelf weer eens verf gekocht.
Hoop dat t een beetje goed pakt. Vorige x bij de kapper is het n beetje verneukt nl
(Met kleuren)

Edit: ondertussen geverfd.
Op zich aardig gelukt.
Wel roder dan ik had verwacht. Had t knallend oranje verwacht, maar het is knal oranjerood. Ook mooi. :D
Had Nutrisse ultra color Nectarine 7.64
Je ziet wel dat de aanzet donkerder is.
Maar dat is niet erg.
Alleen even afwachten hoe het de volgende keer gaat. Of m'n haar dan 3 kleuren wordt (licht, donker, licht)
door het foutje van de kapster afgelopen keer

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 16:00

Oh nice! Ik heb die kleur ook thuis liggen en was van plan m morgen in mn haar te smeren!
Mijn doel is ook oranje-rood (nu is t rood-bruin-rood), wat was jouw haarkleur hiervoor? Heb je voor/na foto's?
Ik ben een tikje bang dat mijn haarkleur nu te donker is voor die verf om echt op te pakken.

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 10:09

Ik kom even met een vraagje binnen valleen, ik hoop dat iemand hier andwoord o kan geven ,
Ik heb afgelopen vrijdag mijn haar bij de kapper met spoeling laten kleuren, het is een beetje rood/paars achtig geworden, wat ik ook wilde :-) ,
Alleen heb ik nu elke x dat ik douche dat er een enorme plas oranje water ligt wat van mijn haar komt, en het fele os er alweer een beetje uit..
Ik heb al eerder eens m'n haar laten kleuren bij de kapper, en dit heb ik nog nooit gehad, heeft iemand enig idee hoe dit komt, of of dit goed is, moet ik terug naar de kaoper?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen

Liess__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 10:37

Dan pakt de spoeling niet goed op je haar. Met wat voor shampoo was je je haar?

Een spoeling hoort er ook met een aantal wassingen uit te gaan, logisch dat het snel vaag wordt. Mijn haar pakt spoeling ook slecht, daarom verf ik, dat blijft wel mooi zolang je niet met donkere natuurtinten aan de slag gaat.

Mocht je besluiten om het wel te verven; haal verf van de kapperswinkel of laat het bij de kapper doen. Drogist verf heeft zoveel pigmenten, want het moet ook bij de grijze dames pakken :)

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 10:38

Liess__ schreef:
Dan pakt de spoeling niet goed op je haar. Met wat voor shampoo was je je haar?

Een spoeling hoort er ook met een aantal wassingen uit te gaan, logisch dat het snel vaag wordt. Mijn haar pakt spoeling ook slecht, daarom verf ik, dat blijft wel mooi zolang je niet met donkere natuurtinten aan de slag gaat.

Mocht je besluiten om het wel te verven; haal verf van de kapperswinkel of laat het bij de kapper doen. Drogist verf heeft zoveel pigmenten, want het moet ook bij de grijze dames pakken :)

Ik heb het niet met shampo gewassen, het is al als ik mijn haar nat maak..

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 11:10

ilse011 schreef:
Ik kom even met een vraagje binnen valleen, ik hoop dat iemand hier andwoord o kan geven ,
Ik heb afgelopen vrijdag mijn haar bij de kapper met spoeling laten kleuren, het is een beetje rood/paars achtig geworden, wat ik ook wilde :-) ,
Alleen heb ik nu elke x dat ik douche dat er een enorme plas oranje water ligt wat van mijn haar komt, en het fele os er alweer een beetje uit..
Ik heb al eerder eens m'n haar laten kleuren bij de kapper, en dit heb ik nog nooit gehad, heeft iemand enig idee hoe dit komt, of of dit goed is, moet ik terug naar de kaoper?

Als je dit topic verder terug leest zal je lezen dat dit een erg bekend probleem is wanneer je haar met felle kleuren gespoeld is. Ik zou zeker terug gaan naar de kapper

ilse011

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 11:14

Blon_D schreef:
ilse011 schreef:

Als je dit topic verder terug leest zal je lezen dat dit een erg bekend probleem is wanneer je haar met felle kleuren gespoeld is. Ik zou zeker terug gaan naar de kapper

Ik denk dat ik dan maamdag ofzo even terug ga, want was zo blij met deze kleur..

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-13 14:33

Is t niet zo dat je dit altijd hebt met een spoeling/verf in felle rood tinten? Dat dit niet te voorkomen is dat het zo uitspoelt?
Of heb ik ook gewoon altijd slechte verf/spoeling gehad? :p
Ik weet iig niet beter dan dat het met rode verf de eerste paar keren blijft afgeven en met spoeling de vorige keer.. Tja die was sowieso al bagger (niet kwa kleur, maar gewoon niet goed gezet denk ik) dus die was er na 2x wassen practisch uit.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 12:41

Zwitsal: http://www.haarshop.nl/product/revlon-n ... 740-copper :D
Heb deze net besteld. Eindelijk een oppepper in koper!
Mijn haar was na de eerste wasbeurt helaas al iets fletser. Dus hopelijk krijgt dit de oranje gloed er weer in.
Er is ook een manderin. Die is lichter oranje. Maar denk dat koper voor mij beter is.

Higoma145

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 15:32

ik heb gisteren mijn haar geverfd :) alleen de onderlaag van mijn pony gedaan, me haar zit niet helemaal goed dus het lijkt hier en daar net blauwe ''highlights'' maar eigenlijk hoort mijn zwarte haar er over heen te vallen :)
Afbeelding

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 15:48

Leuk.
Blauw heb ik nooit gehad.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 09:59

Goedenmorgen dames!

Ik had even een vraagje aan jullie!

Als het door gaat dan ga ik in september naar q-base.
Nu wil ik graag extensions voor deze dag... Zodat het net allemaal wat anders is.
Omdat het voor maar 1 dag is wil ik geen dure hebben
en wil ik ze graag bestellen op ebay.
Nu vraag ik me alleen heel erg af welke kleur ik moet doen...
Dit aangezien ik mijn eigen kleur laat terug groeien en ik dus veel kleuren in mijn haar heb.

Kunnen jullie mij helpen?

Afbeelding

Zo ziet mijn haarkleur er nu uit!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 10:40

Als je je eigen haarkleur laat teruggroeien zal ik die kleur pakken. :j

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 10:55

Mijn eigen haar kleur is wel donkerblond.

Ik heb bijvoorbeeld her en der wat donkerblonde plukken al. En vooral bovenop.
Alleen in de punten is het nog erg donker...

laetitia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 14:22

ik zou een kleur nemen die zo dicht mogelijk bij je punten zit anders valt het heel erg op met kleur verschil enz... miss kan je, je eigen haarkleur terug verfen....

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 23:31

Wat raar dat een kapper geen ombre kon maken in je haar. Ik ben totaal geen kapper maar maak al een hele tijd ombre in mijjn haar zonder problemen. Loopt natuurlijk over ( voor zover kan, want echt natuurlijke kleuren heb ik niet). Ik zou ermee terug gaan en vragen waarom een ombre niet ging? Apart! Kwestie van verschillende procenten gebruoken !

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:19

Heb vandaag mijn haar geknipt! Liep langs een kapsalon, verveelde me en dacht, och..

Heb meteen mijn haar heel kort laten knippen, zodat ik mijn vlecht kon doneren aan Stichting Haarwensen!

Dit was het een paar weken geleden

Afbeelding

Ondertussen alweer wat langer, meer zo..
http://imageshack.us/a/img33/5973/5mfd.jpg

Bij de kapper met mijn vlechtje. Was gelukkig lang genoeg!
Afbeelding

En thuis heb ik er een rode verf in gegooid, want met een nieuw kapsel hoort ook een nieuwe kleur!
Afbeelding

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 22:22

Staat je goed :D

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:56

Waaaaaaaaauw Eline, staat je PRACHTIG! Je ziet er gelijk een stuk volwassener uit, heel classy! Ik ben ook van lang haar naar zo'n kapsel gegaan :D

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 13:55

wauw!! dat staat je goed zeg!!!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 16:56

Dankjulliewel :o Ik was er in het begin huiverig voor, maar ben er echt zo blij mee!

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 20:17

Staat idd erg goed! Ook de kleur is erg mooi. Als ik dat zo zie, dan zou ik t misschien ook maar es moeten gaan proberen, zo kort :P

Klaaswoeba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 20:40

Wauw gaaf kapsel en nog gavere kleur!