Oké, nou ja als ik er maar blij mee ben

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Needje schreef:Ik vind het wel leuk hoor.
Heb gister zelf weer eens verf gekocht.
Hoop dat t een beetje goed pakt. Vorige x bij de kapper is het n beetje verneukt nl
(Met kleuren)
Liess__ schreef:Dan pakt de spoeling niet goed op je haar. Met wat voor shampoo was je je haar?
Een spoeling hoort er ook met een aantal wassingen uit te gaan, logisch dat het snel vaag wordt. Mijn haar pakt spoeling ook slecht, daarom verf ik, dat blijft wel mooi zolang je niet met donkere natuurtinten aan de slag gaat.
Mocht je besluiten om het wel te verven; haal verf van de kapperswinkel of laat het bij de kapper doen. Drogist verf heeft zoveel pigmenten, want het moet ook bij de grijze dames pakken
ilse011 schreef:Ik kom even met een vraagje binnen valleen, ik hoop dat iemand hier andwoord o kan geven ,
Ik heb afgelopen vrijdag mijn haar bij de kapper met spoeling laten kleuren, het is een beetje rood/paars achtig geworden, wat ik ook wilde,
Alleen heb ik nu elke x dat ik douche dat er een enorme plas oranje water ligt wat van mijn haar komt, en het fele os er alweer een beetje uit..
Ik heb al eerder eens m'n haar laten kleuren bij de kapper, en dit heb ik nog nooit gehad, heeft iemand enig idee hoe dit komt, of of dit goed is, moet ik terug naar de kaoper?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Blon_D schreef:ilse011 schreef:Ik kom even met een vraagje binnen valleen, ik hoop dat iemand hier andwoord o kan geven ,
Ik heb afgelopen vrijdag mijn haar bij de kapper met spoeling laten kleuren, het is een beetje rood/paars achtig geworden, wat ik ook wilde,
Alleen heb ik nu elke x dat ik douche dat er een enorme plas oranje water ligt wat van mijn haar komt, en het fele os er alweer een beetje uit..
Ik heb al eerder eens m'n haar laten kleuren bij de kapper, en dit heb ik nog nooit gehad, heeft iemand enig idee hoe dit komt, of of dit goed is, moet ik terug naar de kaoper?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Als je dit topic verder terug leest zal je lezen dat dit een erg bekend probleem is wanneer je haar met felle kleuren gespoeld is. Ik zou zeker terug gaan naar de kapper