Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-13 18:47

Glossi wat staat RiRi Woo je prachtig! Geweldige kleur voor de herfst zeg.
Ik draag maar weinig lipstick tegenwoordig. Hooguit in het weekend of naar feestjes. Op mijn werk is het niet handig, ik maak veel gebruik van bepaalde gebaren (ben logopedist) waarbij ik mijn gezicht en lippen veel aanraak. Als ik dan felrode lippenstift draag zie ik er naderhand uit als een clown :').

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 20:38

Mooie kleur is dat Glossi! :)

En dat gezeur over lang haar. :') Ik vind lang haar meestal ook mooier (niet bij mannen :+ ). Maar als iemand vind dat naarmate iemands haar korter is de schoonheid toeneemt, dan ga ik me niet aangesproken lopen voelen omdat ik lang haar heb. Ieder zijn mening toch? :)

Sharmila: Handig dat je ouders die palettes voor je mee hebben genomen. :D Kon je nog wel kiezen welke je het eerst ging gebruiken? :')

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 22:50

Heb dat onderschrift al sinds 2004, en werd er voor het eerst op aangesproken vond het wel lollig eigenlijk. Tja een mening is geen feit hè.

Vandaag een supergoede tip gehad van een makeup artist van sisley die ik met jullie wilde delen. Voor een dagelijkse simpele ooglook; beetje van de blush die je op hebt in je arcadeboog (heel licht voor de witte huidjes uiteraard). Daardoor lijken je ogen heel mooi helder wit. En inderdaad, met een mooie glow foundation zie je er echt supergezond uit.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-13 23:42

O sorry dat jullie het gezeur of lollig vinden. Ik wilde gewoon even verduidelijking en tja op papier kan dat nogal anders overkomen dan in t echt. Want ik vond het eigenlijk alleen maar grappig dat je dat vind

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 08:37

Gisteren zijn twee klasgenootjes van mij naar Parijs geweest. Pff het is dat mijn budget het nu niet toe liet anders had ik gevraagd of ze de Naked2 voor me mee wilden nemen. :(

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-13 22:26

Dank jullie wel voor de leuke reacties :)

Heb ook mail gehad van HQhair of had ik dat al verteld? Ik vergeet soms waar ik wat schrijf. Maar de matte lip pencil hebben ze opnieuw op de post gedaan maar de foundation is er niet. Dus de rest van het geld hebben ze op mijn HQ acount gedaan. Ze doen het niet terug naar je rekening en mijn foundation kleur komt waarschijnlijk niet meer.. Dus daar ben ik mooi klaar mee gezien het 37 euro is. Wat ik al ongelofelijk veel geld voor een foundation vond! Mja de lichtste kleur met gele ondertoon die ik kan vinden dus had het er voor over.. Het is een raar bedrag. Wat kun je daar voor halen? Als ik een oogschaduw basis of blush doe hou ik te veel over en als ik er iets bij doe moet ik er meer bij betalen. Dus ik ben maar voor de bronzer van Nars gegaan, Laguna. Is wel een dure bronzer nu := en met een track and trace zodat ik mijn pakketje kan volgen. Ben behoorlijk teleurgesteld in deze webshop. Was eens maar nooit weer bestellen. En nu maar afwachten en hopen dat ik dit wel ontvang. Ik hou jullie op de
hoogte :+

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 09:52

Jammer van die foundation! Ik dacht altijd dat HQhair wel betrouwbaar was, ze zijn iig wel bekend.
Heb zelf ook iets besteld bij iHerb (nog wat RT kwasten) met een vriendin, en dat hebben we al meer dan een maand geleden besteld en is er nog niet. Het ligt nu al sinds 2 oktober op dezelfde plek in Amerika. :\ Ben benieuwd of die ooit nog aankomen, vorige keer was het nl maar 10 dagen onderweg.
Heb zo'n setje besteld met de balancing line van Paula's Choice, en van zo'n exfoliant (reinigt poriën) een fullsize. Ben erg benieuwd! Heb de laatste tijd nl best wel last van puistjes en mee-eters, dus hoop dat het helpt. :D Ik heb laatst ook van Pai (organisch merk) een proefsetje besteld, vond het wel fijn alleen €30 voor een crème van 30ml of €30 voor een toner van 50ml is wel erg duur. :+
Asos heeft trouwens allemaal NARS producten met korting zie ik net. :D :D

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 15:54

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 20:11

Jammer! Ik wou Deep Throat bestellen alleen ik heb te vaak het verkeerde wachwoord ingevoerd en nu moet ik een half uur wachten. ^) Als je besteld zou ik het trouwens in ponden doen, dat is namelijk een paar euro goedkoper dan wanneer je de currency in euro's zet.

Gewaagde look Suus! :D Wel heel netjes gedaan. En haha je postbode. :') _O-

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-13 23:03

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 06:44

Loose, Asos verstuurt Nars alleen naar UK en naar Ierland. Anders had ik daar wel besteld. Ik heb ook een exfoliant van PC gehad. Helaas werd mijn huid er steeds slechter van. Maar je leest er ook wel goeie revieuws over. Wel een goeie dagcreme met spf dragen als je die exfoliant gebruikt.

Heb de Make Up Forever Velvett Matt+ foundation besteld. Grote gok dus duimen dat hij goed is. Hoop dat hij snel komt want heb nog net voor 2 dagen foundation. Kwam er iets te laat achter..

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 11:28

Heeft iemand enig idee wat een goede foundation is voor een gemengde huid? De huid bij mijn neus is vettig, op de wangen droog. Verder is mijn huid lichtgevoelig, maar ik kan best veel verdragen. De laatste tijd heb ik in eens last van acne terwijl ik dit nooit had.. heb het idee dat dit aan mijn foundation ligt en ik heb er neer over gelezen.. ik heb nu match master van mac. Ik zoek er een rond diezelfde prijsklasse, dus 35 euro ongeveer, niet heel veel meer :) wie o wie weet er een?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 11:33

Bunga schreef:
Heeft iemand enig idee wat een goede foundation is voor een gemengde huid? De huid bij mijn neus is vettig, op de wangen droog. Verder is mijn huid lichtgevoelig, maar ik kan best veel verdragen. De laatste tijd heb ik in eens last van acne terwijl ik dit nooit had.. heb het idee dat dit aan mijn foundation ligt en ik heb er neer over gelezen.. ik heb nu match master van mac. Ik zoek er een rond diezelfde prijsklasse, dus 35 euro ongeveer, niet heel veel meer :) wie o wie weet er een?

Dan zou ik de foundation van Vichy eens proberen, de Norma Derm. Die verkopen ze bij de apotheek voor iets minder dan 20 euro. Ik gebruik die al jaren als 'overdag foundation' en hij is speciaal gemaakt om je huid niet te verstoppen en te laten ademen. Dus als je denkt dat je acne van je foundation komt, zou ik die van Vichy zeker eens proberen :j

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 11:38

Vichy is zeker niet te koop bij de ici paris xl? Ik heb hier namelijk nog een bon van liggen en zou die graag op willen maken. Ik houd hem sowieso in gedachten :)! Bedankt

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 13:11

Nee Vichy is alleen te koop bij de apotheek.

Maar ik zat ook aan de BB cream van garnier te denken voor de vette/gemengde huid. Die is ook super, alleen heb je maar 2 kleuren. Beide te licht voor mij. :( . Mijn moeder werd verliefd op een Surinamer, dan krijg je dat. :P
Of de anti blemish van clinique, die is wel bij Ici Paris te krijgen. Die is ook super, maar daar moet je wel een voedende primer onder doen voor de drogere plekjes op je gezicht.

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 15:52

Ja die bb cream is echt heel fijn! Ik heb alleen van de zomer medium gekocht en die is nu echt te donker.. wel vervelend voor jou van de bb cream maar zon bruin huidje is toch ook wel heel mooi!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 17:40

Nou na het incident bij ici Winterswijk vandaag terug (uur reistijd) gegaan voor de beloofde behandeling. Ik had er echt zin in! Eenmaal daar melde ik mij en bleek dat ze de afspraak verplaatst hadden en dat ze ons ''vergeten'' waren te bellen. We mochten voor volgende week een nieuwe afspraak maken dan heb ik tentamens dus dat is geen optie... UHHH de humor van de filiaalhoudster was erg apart door ook nog te vermelden dat ze hoopte dat ik nog wel klant bleef... Goed ik ga ze even opgeven voor een koude douche en verder een vervolg klacht indienen. Dit was mijn ervaring met de service van ici winterswijk...

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 18:49

Blon_D schreef:
Nou na het incident bij ici Winterswijk vandaag terug (uur reistijd) gegaan voor de beloofde behandeling. Ik had er echt zin in! Eenmaal daar melde ik mij en bleek dat ze de afspraak verplaatst hadden en dat ze ons ''vergeten'' waren te bellen. We mochten voor volgende week een nieuwe afspraak maken dan heb ik tentamens dus dat is geen optie... UHHH de humor van de filiaalhoudster was erg apart door ook nog te vermelden dat ze hoopte dat ik nog wel klant bleef... Goed ik ga ze even opgeven voor een koude douche en verder een vervolg klacht indienen. Dit was mijn ervaring met de service van ici winterswijk...

Uur reistijd? ga je op de fiets ofzo :wow:

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 18:53

eenitraM schreef:
Blon_D schreef:

Uur reistijd? ga je op de fiets ofzo :wow:

Zou kunnen maar nee moet ook weer naar huis en met de auto.. weet niet waar jij woont. Maar ik ben een uur onderweg als ik in een stad wil komen

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 18:54

Bunga: Ik zou gewoon met die bon naar de winkel gaan en me daar laten adviseren. :)
Ik heb vandaag ook weer een kortingsbon binnen gekregen, nog even bedenken wat ik wil hebben. :D :D

Blon_D: Wat voor behandeling zou je doen dan? Wel jammer dat het niet doorging. :\

Glossi schreef:
Loose, Asos verstuurt Nars alleen naar UK en naar Ierland. Anders had ik daar wel besteld. Ik heb ook een exfoliant van PC gehad. Helaas werd mijn huid er steeds slechter van. Maar je leest er ook wel goeie revieuws over. Wel een goeie dagcreme met spf dragen als je die exfoliant gebruikt.

Heb de Make Up Forever Velvett Matt+ foundation besteld. Grote gok dus duimen dat hij goed is. Hoop dat hij snel komt want heb nog net voor 2 dagen foundation. Kwam er iets te laat achter..

Ik kwam erachter toen ik eenmaal was ingelogd. :') Helaas.. :\

De exfoliant bevalt goed, heb hem alleen nog maar 1 keer gebruikt.. :P Mijn huid reageert er niet op oid, en ik had het idee dat mijn huid er vanochtend al iets beter uit zag (wishful thinking? :D ).

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 19:11

Blon_D schreef:
Zou kunnen maar nee moet ook weer naar huis en met de auto.. weet niet waar jij woont. Maar ik ben een uur onderweg als ik in een stad wil komen

:n

Jij staat als Borculo. Wwijk is korter bij Borculo als Zelhem. Dus dat is al raar. Daarnaast is Zelhem/Wwijk iets meer dan 30 minuten. Overdrijven is ook een vak met 'ik moet weer terug rijden' en meteen een blauwe/koude douche aanbieden omdat je ""zo ver voor niets bent gereist".

*Zo, zeur op andergezeur-modus weer uit*

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 19:14

Ik kom eigenlijk nooit bij de ici, pak meestal de douglas maar heb een bon voor mijn verjaardag gekregen :)

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 19:52

eenitraM schreef:
Blon_D schreef:

:n

Jij staat als Borculo. Wwijk is korter bij Borculo als Zelhem. Dus dat is al raar. Daarnaast is Zelhem/Wwijk iets meer dan 30 minuten. Overdrijven is ook een vak met 'ik moet weer terug rijden' en meteen een blauwe/koude douche aanbieden omdat je ""zo ver voor niets bent gereist".

*Zo, zeur op andergezeur-modus weer uit*

Zelhem - Winterswijk 37 min 34,2 KM
Borculo - Winterswijk 29 min 23,6 km
Aldus Googlemaps. En dit is niet van deur tot deur gerekend. Ik weet niet hoeveel vrijetijd jij hebt maar ik ben helaas in het bezit van een volle agenda en ben secuur in het plannen en het nakomen van afspraken. Ik ga er daardoor vanuit dat anderen dit ook doen. Borculo doe je langer over omdat de gehele Deventerkunstweg 60 km is. Dus de volgende keer als je er een mening over hebt check dan eerst even de feiten :(:)

Wat betreft de klacht dit is een vervolg klacht op een eerdere klacht bij dezelfde filiaal. Jij was er niet bij en weet niet hoe er gehandeld is wat er gezegd is enz.. Ik vraag je ook niet te reageren en je hoeft het niet te lezen als het je niet zint.

Ontopic ik ga morgen naar de MACstore in Essen *\o/*

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 19:53

Bunga schreef:
Ik kom eigenlijk nooit bij de ici, pak meestal de douglas maar heb een bon voor mijn verjaardag gekregen :)

Ik heb hele gemengde ervaringen bij deze winkel. Enschede is top bijvoorbeeld. Laat je adviseren vraag om een proefmonster en wees kritisch :j

420BlazeIt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 19:55

Is de eye liner van de Primark een aanrader?
Blijft die gewoon op je waterlijn zitten?
Heb nu eentje van bourjois oid, maar dat is een potlood en wil misschien een eyeliner kopen. Alleen niet een te dure aangezien ik denk dat eyeliners snel uitdrogen.