ik zit op kantoor, en kan tussendoor geen crackers gaan smeren zeg maar en als je er van te voren wat op doet dan worden ze zacht bah zijn crackers beter dan brood? smeerkaas heb ik echt niks mee, ja philedelphia dat gaat nog wel
Duuk2011
Geplaatst: 15-02-12 11:40
Kun je nergens in de pauze iets smeren? En een grote salade bv? Yoghurt?
Ik denk niet zozeer beter maar dat het vooral om de afwisseling gaat. Je eet nu best eentoning (alleen brood met kaas of worst) Het kan geen kwaad om eens te varieren. Je lichaam raakt zo snel gewend en variatie is heel belangrijk
LynnDenise
Geplaatst: 15-02-12 11:53
Nee hoor dat maakt niet uit, sommige vinden crackers lekkerder/makkelijker
Dat hangt er toch vanaf wat voor crackers of wat voor brood je eet? Ik wissel het af: zuurdesumbrood, roggebrood, volkoren knackebrod en verschillende soorten gewoon brood (sowieso volkoren).
TurboTinker
Geplaatst: 15-02-12 12:01
Mjetterd schreef:
Volgens mij zijn die shakes inderdaad duur. Shake gebruikers: Hoeveel zijn jullie kwijt in de week qua geld aan shakes?
80 tot 100e per maand. plus 5 komkommers per week en groenten en vlees
xNicolx
Geplaatst: 15-02-12 13:19
Verkeerde topic
Dreamy
Geplaatst: 15-02-12 13:29
Hoe kom ik in godsnaam op 5 kilo afgevallen ik ben 1 kilo erbij afgevallen deze week. Ik heb gerekend van 88 wat ik eerst woog bij vorige poging. Stom Er is nu dus 3 kilo af in totaal in 2 weken Klinkt al veel logischer. Iedereen maar trots zijn..
Lunch van salade/pasta is vervangen, had twee happen op en vond het smerig.. dus heb een groentesoep gemaakt!
Laatst bijgewerkt door Dreamy op 15-02-12 13:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Haha dreamy, had je een maaltijdsalade van de supermarkt met paste en sla?
Dreamy
Geplaatst: 15-02-12 13:34
Heleen_B schreef:
Haha dreamy, had je een maaltijdsalade van de supermarkt met paste en sla?
Ja de geroosterde kip ofzo met een pittige dressing.. Nou wilde ik eigenlijk vis (Surimi), dus heb ik die los gekocht en die er doorheen gedaan ipv de kip. Maar het smaakte me écht niet
Ik vind die met pasta echt zo vies, bah... Als ik nu salade wil eten, haal ik meestal bij de Jumbo Salade met wat spekjes, uien en yoghurtdressing.
Mootje
Geplaatst: 15-02-12 13:40
Ik maak salades zelf Lekker alles vers en ik weet precies wat er in gaat! Gisteren had ik witlofsalade met 2 eieren, 4 walnoten, wat druifjes, handje krenten, brokje blauwe kaas en een rundvleesburger in stukken. Beetje yoghurtdressing erover heen en smullen maar!
Mar_Nimbus
Geplaatst: 15-02-12 13:41
ja of een italiaanse salade en dan zelf wat gerookte kipstukjes erdoor
Kennen jullie het programma 4 ingredients? Vandaag weer gezien en ze laten toch wel veel recepten zien die ook gezond zijn. Fijne ideetjes opgedaan voor de wok en voor cake zonder toegevoegde suikers/boter.
Ik ook. Daarom kijk ik nu dit programma. Vandaag eens alles ingetypt en opgeslagen. Heb een paar vorige afleveringen opgenomen, die moet ik nog bekijken. Ze hebben ook een website en daar staat ook wel wat op, als ik me niet vergis.