Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ieris schreef:Goof, baalen van je lage hrv, is je hartslag in rust ook zo laag?
Ik heb zelf geen hrv meter, maar soms wel een hartslag van maar 47 in rust.
Hopelijk krijg je binnenkort wat meer energie.
. Het zeurt wat.
.
.
. Niet zo verstandig: ben daardoor al een 6tal tanden kwijt, vreemd genoeg beginnen die af te brokkelen zonder pijn te doen, behalve op het laatst. Gelukkig allemaal onzichtbare tanden, dus valt niet op en ik kan nog prima eten.
Morgen de 30 kilometer, ik vind het wel spannend, het verste dat ik heb gelopen sinds september is 15 km... Maar goed, wel weer met regelmaat gelopen, hoogtemeters gepakt, veel krachttraining gedaan en gefietst. Dus ik ga zien hoe het gaat! En in augustus 31 km en 36 km gelopen, dat ging heel goed, dus daar maar op vertrouwen. Vooral zin om onderweg te zijn en van Schiermonnikoog te genieten!

)

Ik voel me echt beroerd, de misselijkheid neemt niet af. Na 2,5 week 24/7 misselijk is mijn geduld wel zo goed als op. Goof schreef:Lekker rondje Sall. Hoge hartslag zeg.
Mijn hrv is nog verder gezakt, naar 31 nu

Als in.. we zijn geregistreerd en moeten nu afwachten of we door de loting komen..
Goof schreef:Laura_ schreef:Toch gek als je het weer even op een lager pitje moet zetten, je ineens heel graag wilt..
Ja, herkenbaar!
Lekker rondje Sall. Hoge hartslag zeg.
Mijn hrv is nog verder gezakt, naar 31 nu
Heb gisteravond lang lang gelopen en dat had prima kort kort gekund achteraf, toen was het ook best guur, maar in Utrecht waait het natuurlijk minder.