Wat een leuke foto's weer van iedereen. Lekker aan de wandel geweest.
Veel plezier in Zwitserland Bootsie!
Gisteren lekker gewandeld. Nog steeds mooie kleuren,maar er ligt al heel veel blad op de paden. En daardoor zag ik een houten plank over een stroompje niet en ging ik onderuit
Mooi, die gele bomen, Noordje. Is er alweer sneeuw in aantocht bij jullie?
Eelmo
Geplaatst: 18-10-24 15:32
Lekker herfstig! En een eekhoorntje
Veel plezier Boots!
Ik mocht vandaag weer buitenspelen wildcameras controleren. Goede buit dit keer! Veel marters (doelsoorten), vosjes en zelfs een bonte specht die even ons aas kwam inspecteren. En uiteraard een groot muizenfeest in de nacht
Tussen de cameras door heel veel paddenstoelen gezien:
Maar ook venijnig door mijn enkel gegaan, dus voorlopig even met mijn voet omhoog helaas.
Mooie herfst foto’s komen er voorbij van iedereen.
Noordje hopelijk niet te veel pijn gedaan.
Hier is het warme weer gearriveerd en de eerste zomerstorm ook. Veel onweer en 35mm regen in een half uur. Gelukkig geen schade. Wel vandaag even lekker buiten geweest na een ochtendje werken. Paarden mogen een uurtje gras eten in de rijbaan. Er groeit geen gras in hun weide/paddock.
boedjang
Geplaatst: 19-10-24 08:26
Wel weer goed voor de grond dat water wortel.ze staan er mooi bij, en je planten ook Bootsiebob heel veel plezier Eelmo hoe gaat t met enkel? En Noordje ook nog last?? Verder supe gave foto's allemaal. Die herfst is toch prachtig he Mijn tuin weet nog niet helemaal of t zich moet over geven. Gister was t gewoon 20 graden in ene. Paardjes staan zo fijn. En ik moet eigenlijk heel veel werken, zieke collega's etc..
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 19-10-24 08:37
Aaah die laatste foto. Echt lief.
Wortel jouw paarden zijn ook een mooi clubje zo samen. En wat een prachtige bloemen.
Athelas
Geplaatst: 19-10-24 11:49
Prachtige herfst wandelingen heeft iedereen weer gemaakt (Behalve Wortel dan )
Hier is het al dagen slecht weer, dus niet veel gewandeld. Al drie dagen constant in de mist en regen. Vandaag wel gewandeld:
Heerlijke herfstige foto's allemaal. Het is ook wel erg mooi nu, de bomen kleuren zo mooi. Eelmo, sterkte met je enkel. Jojo, nog gefeliciteerd! Wortel, mooi dat alles daar nu gaat bloeien. Noordje, ik ben ook wel benieuwd of de sneeuw er al weer aan komt?
Ik ben vanmorgen herfst gaan proeven in het bos. Omdat het vochtig was, rook het ook echt 'bossig', lekker was dat. Niet zo'n lange wandeling vandaag, maar toch lekker 7,5km. Voornamelijk losloopbos, want dat vinden de honden het leukst.
Mooie foto's weer, mensen. Het heeft hier de hele morgen geregend. En het is nu bijna droog.
Dus ik ga zo ook nog even op pad.
lizard
Geplaatst: 19-10-24 16:11
Een rondje gewandeld. Het is lekker buiten.
Eelmo
Geplaatst: 19-10-24 17:17
Athelas schreef:
Prachtige herfst wandelingen heeft iedereen weer gemaakt (Behalve Wortel dan )
Haha bizar verschil idd tussen hier en de andere kant van de wereld Ik houd wel van die mist, goede Halloween vibes.
Mijn enkel gaat wel ja, even stevige schoenen aan en geen rare schuivers meer maken over eikeltjes
Vanmorgen ronde met Speurneus gelopen. Heerlijk rustig in de regen. Had echt verwacht niemand tegen te komen maar uiteindelijk alsnog ruzie met een "hij wil alleen maar spelen" figuur. Houd gewoon je hond bij je als daar om gevraagd wordt