Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ivy_power89 schreef:Nouja met mate, een arts schrijft het heus niet voor als het gezondheidsschade zou toebrengen, óók op langere termijn.
200mg kan ik net zo goed door de wc spoelen, want dan staan mn vingers en tenen nog alle kanten op....
En ik heb zelfs krampen in mn wangen en tong.. en daarvan wist ik niet eens dat het kon.
Maar zelfs 1500mg per dag is niet volledig voldoende, dus krijg ik er ook nog een medicijn voor.
Ik kon op een gegeven ogenblik niet eens mn schoenen zonder kramp aantrekken. Dan gingen mn vingers overkruisd en kreeg ik inmense kramp in mn kuiten. Snachts wakker worden van de kramp in beide liezen is ook geen pretje, mn man moest mij dan uit bed trekken want mn benen stonden echt volledig in de kramp
BritHittepit schreef:Ik heb gelukkig een bed dat geen achterkant heeft dus ik kruip zo ver naar beneden dat mijn voeten ‘relaxed’ buiten kunnen liggen zodat ze het gewicht van de dekens niet hebben… maar met mijn 1m53 lig ik dus 1 meter lager dan mijn man![]()
Ik neem nu metarelax maar mag dit ook 2 keer per dag nemen, ik neem nu ook diazepam bij, voor het slapen maar dit werkt ook spierontspannend