Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Dat is natuurlijk niet helemaal waar, maar ik voel me het beste bij IF, al jaren en een regelmaat qua inname zodat er af en toe ook ruimte is voor een uitspatting af en toe zoals lekker uitgebreid uit eten, een feestje etc.
poes schreef:Qua eten: ik leef om te eten en te drinken, en daarom sport ik
ik eet heel graag 
), maar het kost enorm veel tijd. Weet niet of ik dit in de winter op zou kunnen brengen. Mocht ik de marathon uitlopen in september dan denk ik dat ik wat terug ga in afstanden en ga trainen voor een snelle halve.
Kan wel wat bedenken, maar ik heb nergens een aanknopingspunt gelezen

poes schreef:Mais was nav de post van SV over buikkramp
Hier geen maïs, dus helaas, nooit een goed seizoen voor buikkramp 
Dus ik moet even kijken hoe het volgend weekend nu precies zit
Ninus schreef:Klinkt goed Puera! Ik stuur je straks nog even een pb over onze loopdate, mijn man vond het een goed idee om proactief de sociale agenda te beherenDus ik moet even kijken hoe het volgend weekend nu precies zit
Supervixen schreef:Ninus wij hebben 27 augustus een trail date met een aantal dames hier van het forum. Misschien vind je het leuk om ook mee te gaan?
Het plan is de Loonse en Drunense duinen, route zal zo'n 18km zijn.
We moeten nog wel een route zoeken, maar dat komt vast goed.
Dan zou het prima passen! 

Maar misschien wel met veel hoogtemeters en andere ondergrond, ik loop hier altijd over het platteland op asfalt met af en toe een stukje off road door de weilanden. Ik ga morgen wel over de grens van 25km heen, ik zal eens even kijken wat ik daar van tempo het prettigst vind

En tot nu toe vind ik de opbouw vanaf de halve wel meevallen, ik kan me mentaal er redelijk op instellen en hoop dat ik morgen met de repen en tailwind ook wat minder hongerig eindig. Dan zie ik de 30 ook wel zitten. Dat is nog lang geen 42, maar dat idee verdring ik nog even 
Maar als ik Loonse en Drunense duinen intik op Maps dan kom ik op 244 kilometer enkele reis uit, dat is misschien wat minder haalbaar