Hier ook weer terug naar normaal

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
gaucho schreef:Niet te veel balen hoor Es_therZie het als een leer ervaring. Weet je wat de trigger was voor het 'mis' gaan? Wat had je in plaats van het 'slechte' eten kunnen doen / eten? En soms is het gewoon ff een slechte dag. We zijn ook maar gewoon mensen, niet alle dagen zijn perfect. Schouders eronder en weer door.
romysch22 schreef:Wat goed dat er toch meerderen zijn hier die de kerstdagen ook qua gewicht goed doorgekomen zijn.
Blijven altijd lastige dagen, want je wilt toch genieten maar wel met mate.
Ik heb voor mijn doen ook echt tegen veel dingen nee gezegd en met mate gegeten. Ook heb ik elke ochtend gesport tijdens de feestdagen. Maar de weegschaal was het er toch niet mee eens. 3 kilo erbij.. gelukkig weet ik dat mijn lichaam altijd zo reageert als ik anders eet dan normaal. Die kilo's zijn er ook snel weer af.
Ben sinds gisteren dus weer in het gareel, lekker elke ochtend sporten en normaal eten. Er is al weer een kilo af.
Ine23 schreef:romysch22 schreef:Wat goed dat er toch meerderen zijn hier die de kerstdagen ook qua gewicht goed doorgekomen zijn.
Blijven altijd lastige dagen, want je wilt toch genieten maar wel met mate.
Ik heb voor mijn doen ook echt tegen veel dingen nee gezegd en met mate gegeten. Ook heb ik elke ochtend gesport tijdens de feestdagen. Maar de weegschaal was het er toch niet mee eens. 3 kilo erbij.. gelukkig weet ik dat mijn lichaam altijd zo reageert als ik anders eet dan normaal. Die kilo's zijn er ook snel weer af.
Ben sinds gisteren dus weer in het gareel, lekker elke ochtend sporten en normaal eten. Er is al weer een kilo af.
Heb je misschien meer koolhydraten dan normaal gegeten? Scheelt al makkelijk een kilo aan vocht. Plus de dingen die je nog moet verteren natuurlijk, kan een week duren voordat je weer ‘leeg’ bent is mijn ervaring.
Het feit dat je al een aantal keren nee hebt kunnen zeggen, betekent dat je bewust genoten hebt van de rest. Ik zeg goed bezig dus!
justkid schreef:Es_ther schreef:Haha justkid, herkenbaar. Ik moest 138 km wandelen in december. Ik ben er over 900 meter
.
Voor januari 7x alle 3 de ringen vol, moet te doen zijn!
7 keer op rij he, dat vind ik nog wel lastig als ik werk red ik dat niet