Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sem_ schreef:Stille meelezer, ik ben ook geïnteresseerd in de a.s.r. Vitality app maar op de site lees ik: iedereen boven de 18 jaar kan lid worden van a.s.r. Vitality. Een voorwaarde is dat je een van de gekoppelde verzekeringen hebt, of deze binnen een jaar afsluit. Dus zo vrijblijvend lijkt het niet te zijn?
IMAY1990 schreef:Sem_ schreef:Stille meelezer, ik ben ook geïnteresseerd in de a.s.r. Vitality app maar op de site lees ik: iedereen boven de 18 jaar kan lid worden van a.s.r. Vitality. Een voorwaarde is dat je een van de gekoppelde verzekeringen hebt, of deze binnen een jaar afsluit. Dus zo vrijblijvend lijkt het niet te zijn?
Hmm, toen ik er mee begon stond dat er nog niet. Maar ik denk niet dat ze je kunnen verplichten. WEllicht dat ze je na een jaar kunnen zeggen dat je niet meer mee mag doen ofzo?
Aight schreef:IMAY1990 schreef:Hmm, toen ik er mee begon stond dat er nog niet. Maar ik denk niet dat ze je kunnen verplichten. WEllicht dat ze je na een jaar kunnen zeggen dat je niet meer mee mag doen ofzo?
deze zin heb ik een beetje overheen gelezenMaar ik denk dat ik er na een jaar sowieso mee kap. @IMAY wat doe jij allemaal om aan je punten te komen?
black_kelpie schreef:Neem mijn ontbijt, hoef je nooit meer iets anders![]()
40 gram havermout
250 ml melk (ik gebruik amandelmelk)
10 gram cacao
10 gram honing
1 theelepel speculaaskruiden
1 banaan
1 eetlepel pindakaas
Havermout koken met de melk, honing, cacao, speculaaskruiden en een halve fijn geprakte banaan. De andere helft van de banaan in plakjes en een lepel pindakaas erbij![]()
Ik kan hier zonder problemen een halve dag op teren, vaak vergeet ik te lunchen. En het kost zeker geen 25 euro
Castilja schreef:OH EN IK KRIJG EEN PLEEGHONDJE.![]()
![]()
Ze zou eigenlijk zaterdag al komen maar er was onverwacht geen plek meer bij de vervoerder, dus moet nog een week langer wachten. Maar zo cool. Ik wil al tijden een hond maar ben net in de overgang van studie naar ZZP life vanaf juli dus moet even kijken of ik een hond op de lange termijn ook een fijn huisje kan geven. Maar een hond verzorgen totdat ze voor het echie geadopteerd wordt kan wel. Zoveel zin in
Lis_Ol schreef:Black_kelpie; hoe was die quinoa noten salade? Heb die ook wel eens zien staan maar wist nooit of ik het echt lekker zou vinden