, ik ben ook geïnteresseerd in de a.s.r. Vitality app maar op de site lees ik: iedereen boven de 18 jaar kan lid worden van a.s.r. Vitality. Een voorwaarde is dat je een van de gekoppelde verzekeringen hebt, of deze binnen een jaar afsluit. Dus zo vrijblijvend lijkt het niet te zijn?
Maar ik denk dat ik er na een jaar sowieso mee kap. @IMAY wat doe jij allemaal om aan je punten te komen?

leuk dat je mee komt kletsen.
Welkom Kiwi! Je hebt al eens behoorlijk wat gewicht verloren dus ik weet zeker dat je het kan. Kwestie van opnieuw de knop vinden 

Heb ook totaal geen hongergevoel.
Blijf onthouden dat je onlangs zo tevreden was met hoe je je nu voelde in je lichaam, dat zegt zoveel meer dan dat stomme getal op de weegschaal!
Dat is niet de bedoeling van bulken en ook niet wat ik verwachtte met 2550 kcal gemiddeld per dag. Ik ga ervan uit dat het gewoon een schommeling naar beneden is of misschien nog een effect van de kou wat toch wat meer energie vraagt. Komende week in ieder geval toch weer omhoog in kcal. Ik ben benieuwd!
Nu vind ik het teveel gedoe haha.
Merk dat ik veel motivatie heb als ik zie dat het goed gaat met afvallen en dat ik dan makkelijker dit soort dingen kan laten staan.