Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Vreemde redenatie idd. Er komen alleen maar meer gevallen, hoor hier voldoende van bedrijven die door ziekte (ongeacht de oorzaak) nu toch klem zitten met personeel. Of krijgen niet meer voldoende aangeleverd door ziekte of niet meer afgenomen door ziekte. Maar wel een typisch nederlandse reactie. Er is geen gevaar voor .....
Popstra schreef:safina schreef:De overleden man was weliswaar oud, maar volgens buurtbewoners wel erg vitaal.
"Het nieuws dat de 86-jarige Oud-Beijerlander is overleden aan de gevolgen van het coronavirus, komt hard aan bij zijn buurtgenoten. De man leefde nog zelfstandig, samen met zijn partner. Hij had geen thuiszorg nodig en was volgens bewoners erg vitaal. ,,Ze hadden allebei een auto, waar ze nog regelmatig in reden’’, vertelt een bewoner. ,,Hij ging nog vaak bridgen. Hij was een ontzettend lieve en vrolijk man.’’ Drie weken geleden zouden de man en zijn vriendin nog samen op vakantie zijn geweest met de auto. ,,Eventjes lekker weg in het oosten van het land."
https://www.ad.nl/dossier-coronavirus-r ... ~ac04289d/
Je kan dit net zo goed niet plaatsen want goed je het ook bedoeld krijg je hier toch weer een tegen argument...
karuna schreef:Ik lees het gaat de goede kant op?Welke goede kant? Dat is voor mij een vreemde redenatie ja
Suzanne F. schreef:Van veel gevallen is al niet eens meer bekend waar ze de besmetting hebben opgelopen. Ik denk dat het een kansloze zaak is om dit te blijven beteugelen. Het is al zowat de hele wereld over en nu ook al over Nederland verspreid.
Suzanne F. schreef:Van veel gevallen is al niet eens meer bekend waar ze de besmetting hebben opgelopen. Ik denk dat het een kansloze zaak is om dit te blijven beteugelen. Het is al zowat de hele wereld over en nu ook al over Nederland verspreid.
Destination schreef:karuna schreef:Ik lees het gaat de goede kant op?Welke goede kant? Dat is voor mij een vreemde redenatie ja
Omdat jij van een paar mensen hebt gehoord dat het niet goed gaat? Wie zijn deze mensen trouwens? CEO's e.d. of de 'gewone' arbeider? In welke sector zitten deze bedrijven? Bovendien is er in deze periode vaak ziekte, dus het is nog maar de vraag of het over de hele lengte genomen zoveel meer is dan normaal gesproken in deze periode.
tiwi1969 schreef:Tav de longfibrose, dat is natuurlijk vooral zo erg geconstateerd bij de overleden patiënten, kan me niet voorstellen dat het bij mensen met “slechts hoesten en koorts ook zo ernstig is.
Voordat iedereen met een kuchje daar paniek over gaat maken.
8nnemiek schreef:Ik snap dat hamsteren van toiletpapier ook niet zo. Vanmiddag bij de AH heb ik de laatste twee pakjes van mijn favoriete papier meegenomen, het schap was helemaal leeg
Karl66 schreef:8nnemiek schreef:Ik snap dat hamsteren van toiletpapier ook niet zo. Vanmiddag bij de AH heb ik de laatste twee pakjes van mijn favoriete papier meegenomen, het schap was helemaal leeg
Je weet natuurlijk nooit of de RIVM straks opeens op het idee dat patiënten ter bescherming van de anderen gemummificeerd moeten worden. En dan kan je maar beter voorbereid zijn
tengeltje11 schreef:Pandora2 schreef:Hier in Belgie worden de woonplaatsen van de mensen die besmet zijn, nooit meegedeeld.
Eind mei zou het virus uitgeraasd zijn. Nog even geduld dus
Overal in de Belgische media vind je toch gewoon de steden en gemeentes waar nieuwe mensen met een besmetting wonen?
Karl66 schreef:8nnemiek schreef:Ik snap dat hamsteren van toiletpapier ook niet zo. Vanmiddag bij de AH heb ik de laatste twee pakjes van mijn favoriete papier meegenomen, het schap was helemaal leeg
Je weet natuurlijk nooit of de RIVM straks opeens op het idee dat patiënten ter bescherming van de anderen gemummificeerd moeten worden. En dan kan je maar beter voorbereid zijn