Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dito schreef:Oei koorts wat gezakt nu? Wat balen dat koorts niet weggaat! Voel je je verder wel oké of niet helemaal tof?
luuntje schreef:Succes met de scan.
Moet je uit bed om te kunnen plassen of lig je vast en heb je een steek?
quera schreef:Scan is geweest, dr gaat een klacht naar de medewerkers daar. Met een pac moet zeer hygiënisch gewerkt worden omdat het een open verbinding is naar je grote bloedbaan..
Mn scan was klaar. Toen wilde ze zonder!!! Handschoenen hem er af halen en een oud dopje er op draaien.![]()
Heb haar hier op terecht gewezen. Toen wel handschoenen aan gedaan en een nieuw dopje gepakt.
Toen ik op de oncologie was dit verteld en ze waren boooooos dus ze hebben zelf alles nog ontsmet enzo en gaan die klacht indienen.
luuntje schreef:Wat dat kan toch niet.
Klacht zou ik zeker indienen. Bacterien genoeg in het ziekenhuis. Die wil je er niet bij hebben.
Gelukkig dat je man eten voor je meeneemt.
Plassen op de wc is handiger dan in bed.
Maar wel een gedoe als je van alles mee moet nemen naar de wc.
pien_2010 schreef:quera schreef:Scan is geweest, dr gaat een klacht naar de medewerkers daar. Met een pac moet zeer hygiënisch gewerkt worden omdat het een open verbinding is naar je grote bloedbaan..
Mn scan was klaar. Toen wilde ze zonder!!! Handschoenen hem er af halen en een oud dopje er op draaien.![]()
Heb haar hier op terecht gewezen. Toen wel handschoenen aan gedaan en een nieuw dopje gepakt.
Toen ik op de oncologie was dit verteld en ze waren boooooos dus ze hebben zelf alles nog ontsmet enzo en gaan die klacht indienen.
Bizaren weet je Quera, dat ik ook heb zitten denken is er ergens onhygiënisch gewerkt waardoor je ergens een ontsteking hebt? Gelukkig heb je deze kunnen tackelen.
Smakelijk etenvanavond. Fijn dat je ander eten kunt krijgen.
quera schreef:Nee daar letten ze altijd op. En mn pac was 4 weken geleden voor het laatst aangesloten.
Ik let zelf ook altijd extreem goed op met de pac( heb mn haren al de hele week niet gewassen ivm shampoo wat er dan bij kan komen). En met zeep tot de oksels en onder de borst blijven.