Lau schreef:Ik zou een mooie schouderlange bob knippen en dan een mooie lichtbruin tint in je haar.
Mee eens ja!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BlijNijn schreef:Ik kom dit topic even binnenvallen in de hoop dat jullie advies hebben zodat mijn twijfel wegvalt. Ik ben aan het overwegen om mijn haar (weer) op schouderlengte te knippen en daarnaast wil ik er ook graag weer een kleurtje in, maar ga ik dan voor wat lichter of donker? Ik denk dat kort mij wat vlotter staat, maar misschien denken anderen daar wel compleet anders over. Mijn haar is overigens best dik en zwaar, dus er komen sowieso wel laagjes in om het ‘hangen’ te voorkomen.
Ik heb de foto’s even in een spoiler gezet, want ik weet niet hoe groot ze zijn via mijn telefoon.Spoiler:
[ [url=m/1usPRe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QtR30X.jpg]Afbeelding[/url] ]
BlijNijn schreef:Nou, mijn haar is kort. Ik had aangegeven dat het tot op m’n schouder mocht, maar de kapper is iets te enthousiast te werk gegaan. Het zit nu zo’n 5 cm boven m’n schouder. Ik kon in eerste instantie wel janken, maar krijg eigenlijk best veel positieve reacties. Het is vooral even wennen denk ik, gelukkig groeit haar vanzelf weer aan. Ik zal morgen even een foto plaatsen.
Remembrance schreef:Ik wil graag mijn haar weer een keer verven! Alleen heb ik echt totaal geen zin om weer te moeten gaan blonderen omdat die uitgroei bijverven elke keer zo'n gedoe is. Heeft iemand ervaring met onnatuurlijke kleuren op ongeblondeerd haar?
Mijn haar is van nature midden/donkerblond. Ik dacht bijvoorbeeld aan bourdeaux of auberginekleur, zou dat pakken denken jullie?