Daar moest een K minder staan
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aria_zz schreef:Silver, is het een optie een deel van je eten in de frigo te zetten zodat je dat later kan eten?
eens je weer naar de fitness geweest bent zal de motivatie vast ook een duw krijgen. Dus gewoon gaan. Maar waarom spijt van de jurkjes?
Beetje griezelig haha.
bij een Ierse pub. Dus zal wel weinig magers te kiezen zijn, maar ga mijn best doen!
Uit nieuwsgierigheid, hoeveel zit je nog onder je werkelijke verbruik? Ik begrijp dat je heel actief bent en ik vind dat altijd interessant, omdat ik dat zelf moeilijk vind hoeveel je nu wel of niet kan cutten vooraleer weer te stagneren.
, 30 min. KT
We gaan morgenavond uit eten met vrienden: sushi
dus vandaag proberen netjes te houden hehe..

Al snap ik wel dat het lastig is als je afhankelijk bent van iets onderweg.. misschien wat meer eten met de lunch?
super lief dat je dat je dat zegt! ik doe mijn best. En he, we zijn positief bezig, moet wel leuk blijven allemaal
heb mijn lijstjes van het weekend hier niet gezet, met een chocomousse en een taartje en wijntjes
maar goed, daarom deze week ook weer netjes bezig.
en vergeet rijden ook niet, daar verband je stiekem ook nog wel veel mee
Maar die van mij is niet zo arbeidsintensief, staat buiten en ik ga meestal 2-3x per week, valt mee dus. Maar wanneer ik terug thuis ben moet ik ook maar eens kijken hoe het te combineren.
Misschien neemt ie je gemiddelde hartslag als ie 'm wel kan meten, en projecteert ie deze als ie contact verliest? Om toch nog proberen je verbruik bij te houden ofzo?
Mijn paardje zit in dezelfde situatie (ik ook dus haha). Maar ik heb een acclimatisatie maand als ik terugkom voordat alles weer begint.
Met een temperatuur van -5 koel je wel snel af van die hitte
Dat komt denk ik omdat ik dan het gevoel heb dat mijn leven alleen maar uit werken bestaat. Ik kan lekker bankhangen enorm waarderen, maar wel op zijn tijd. Nu heb ik ongeveer 3 vrije avonden per week en dat werkt goed
Dan ga ik lekker met mijn vriend een film kijken of gaan we met vrienden uit eten. Yonker schreef:Jeetje frummels en trek jij dat??
Ik vind het zelf altijd heerlijk om een avondje niks te moeten maar dat zit er bij jou niet inwil je vent niet ook af en toe aandacht?
en soms gaat hij mee naar de paarden, dat vind hij ook heel leuk gelukkig.