Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petraaken schreef:Spekkie01 schreef:Dan moet je eens gezellig bij mij op stal komen. 6 weken lang ponykamp en vervelende, schreeuwende, brutale koters.
Die ook nog eens niet met hun fikken van je spullen af kunnen blijven. Die het hooi van mijn paard plunderen om "hun" sielughu ponnie van die week bij te voeren, ondanks dat gezegd is dat ze eraf moeten blijven. Paar halster touwtjes kwijt,hun zooi ligt overal en ze staan ook zo in je box om je paard vol te douwen met suikerdsoepjes ondanks dat er duidelijke regels zijn
was ik snel klaar mee. Als ik het kon vermeed ik het de week dat er kampen waren om te gaan lessen in de manege's waar ik van de bak gebruik maakte en anders kregen die kinderen op hun donder van mij. Mijn paarden zijn geen sullige manegepony's of paarden. Ik was dan de chagrijnige altijd boze dame maar dat kon mij geen bal schelen. Na 2x zeggen bleef ik echt niet beleefd.
Magrathea schreef:Als iemand hier een vent met rammelende ballen heeft, stuur dit even door http://www.boredpanda.com/newborn-baby- ... oot-fails/
Echt, wie heeft überhaupt ooit het fenomeen "fotoshoot met naakte baby" verzonnen
Sizzle schreef:Magrathea schreef:Hoe bedoel je dat Sizzle? Dat de moeder wat fermer op zou moeten treden?
Je laat als ouders toch niet gebeuren dat je kinderen mensen tot last zijn waar je je er zelf ook aan ergert![]()
Gewoon opvoeden die hap.
Magrathea schreef:Ik zie het nut er gewoon niet zo van inEn het gros kan er niet fatsoenlijk mee omgaan
Geef ze dan zo'n mandje op wieltjes, die moet je trekken en kun je dus niet echt mee racen.
Of kleine mandjes ofzo.