Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 16:30

Zwangere buiken foto's vind ik nog veel erger... :(

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 16:45

Eens. Vind er niks moois aan om zo'n pens te zien :=

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 16:46

Vooral als de navel naar buiten komt :r

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 16:54

Ieeeks!

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 17:10

petraaken schreef:
Spekkie01 schreef:
Dan moet je eens gezellig bij mij op stal komen. 6 weken lang ponykamp en vervelende, schreeuwende, brutale koters.

Die ook nog eens niet met hun fikken van je spullen af kunnen blijven. Die het hooi van mijn paard plunderen om "hun" sielughu ponnie van die week bij te voeren, ondanks dat gezegd is dat ze eraf moeten blijven. Paar halster touwtjes kwijt,hun zooi ligt overal en ze staan ook zo in je box om je paard vol te douwen met suikerdsoepjes ondanks dat er duidelijke regels zijn

was ik snel klaar mee. Als ik het kon vermeed ik het de week dat er kampen waren om te gaan lessen in de manege's waar ik van de bak gebruik maakte en anders kregen die kinderen op hun donder van mij. Mijn paarden zijn geen sullige manegepony's of paarden. Ik was dan de chagrijnige altijd boze dame maar dat kon mij geen bal schelen. Na 2x zeggen bleef ik echt niet beleefd.

Mijn vakantie plande ik buiten de ponykampen om. Ik ga niet op vakantie en wil juist als ik vrij ben lekker lang met de paarden bezig zijn. Helaas één keer gehad dat mijn 2 vrije weken net samen vielen met de 2 weken ponykamp. Sindsdien altijd begin het jaar gevraagd wanneer de ponykampen waren en op mijn werk aangegeven dat ik die weken beslist wilde werken. Paarden hadden dan een mini vakantie of ik kwam onder etenstijd of voor mijn werk om 6 uur 's ochtends. Een paar slaperige penny's langs de bakrand kon ik nog net verdragen.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 23:47

Magrathea schreef:
Als iemand hier een vent met rammelende ballen heeft, stuur dit even door http://www.boredpanda.com/newborn-baby- ... oot-fails/

Echt, wie heeft überhaupt ooit het fenomeen "fotoshoot met naakte baby" verzonnen

Gadver! :r
Vooropgesteld dat ik ook niet snap waarom het persé naakt moet, maar als je wéét dat het niet zindelijk is begin je toch niet eens aan zo'n shoot. :?

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-17 23:51

En dan hebben wij de vuile stank die erbij hoort niet eens erbij.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 00:15

Een en al ellende die koters :+

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 00:28

Ik was vandaag in de IKEA. Big mistake... :+

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 00:36

Ik werd vandaag nog verveeld tijdens de wandeling met een hoop gebrul en gejank: "hond is eng!". Verontwaardigde ouder vraagt of ik die hond niet bij me kan houden. "Ehm, hond is al aan de korte lijn en loopt tegen mijn benen aan gedrukt omdat júllie hier ook lopen. Misschien moeten júllie niet met zijn vieren náást elkaar lopen, maar bv achter elkaar, en dan hebben we allemaal wat meer ruimte en minder angst? :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 09:18

Kinderen die niet meer opgevoed worden over omgang en überhaupt hey bestaan van dieren... bah. Alsof alles wat maar een beetje buiten het eigen gezin valt gelijk vies en gevaarlijk is. Vreselijk.

Als kind was ik een zandvreter. In zo'n blauwe schelp zandbak die altijd dicht moest omdat anders de buurtkatten erin kwamen schijten. Ik ging echter wormpjes vangen en die in die bak loslaten :))

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 09:24

Wij waren op vakantie met een ander gezin. De moeder zei: ik ga niet graag boodschappen doen met mijn kinderen want ze rijden altijd op mensen in met die karretjes.
Ik dacht WHUT, daar ben je toch zelf bij :roll:
Dat bevestigde mijn oordeel over Nederlandse kinderen. Dat racen in een winkel is echt zoooooooo not done hier. Dat zie je dus ook nooit.
Dat geeft alweer aan dat dit soort dingen niet zozeer aan kinderen liggen maar aan de opvoeders.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 10:03

Hoe bedoel je dat Sizzle? Dat de moeder wat fermer op zou moeten treden?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 10:12

Sam heeft bijna een jaar op een manege/pensionstal gestaan. Ik werkte toen nog en ging 's avonds Sam doen. Toen ik m over het erf naar de bak begeleidde sprong er een bende kinderen aan de kant alsof ik een draak bij me had en hoor ik ze roepen 'pas op want dat paard is gemeen!' _O-
Ik kijk eens naar Sam want ja oke, op dat punt was hij nog nerveus maar gemeen... Een van de mensen die daar hielp op stal, en die goede vrienden van me zijn schoot in de lach toen hij mijn blik zag (ik begreep er echt niks van.) en legde uit dat hij 'een Sammeke gedaan had' (een van de stalhulpen wilde ook al niets meer met 'm van doen hebben terwijl die vriend nooit problemen met 'm had. )
Ze waren dus in Sam zijn box willen gaan en Sam heeft ze kordaat uit gezet... := Sam is echt een enorm zachtmoedig dier maar blijkbaar hebben sommige mensen iets in hun houding dat hem een klik doet maken.... := en kinderen die spelen enz vindt hij gewoon te druk. := en dat moet hij kennelijk niet in zijn box. Sinds was hij 'het gemene paard' en zijn wij 'm Sam de verschrikkelijke gaan noemen. _O-
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 05-08-17 10:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 10:14

Slim paard! +:)+

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 10:17

Magrathea schreef:

Je laat als ouders toch niet gebeuren dat je kinderen mensen tot last zijn waar je je er zelf ook aan ergert :o?
Gewoon opvoeden die hap.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 10:20

:= Nouuu slim... Hij maakte mijn leven niet altijd makkelijk op de manege. Er liepen twee stalhulpen rond waarvan 1tje hem na 2 weken niet meer buiten wilde zetten. De andere had geen probleem met hem. Maar die eerste vatte dat nogal persoonlijk op en wordt nog steeds spontaan chagerijnig als hij me ziet.
Gelukkig hebben we er maar een klein jaar gestaan... Niet dat ze niet goed voor hem zorgde maar het was niks voor Sam. Elk kamp maakte hij kinderen bang. :=

Than again: Sam stond bewust in een stal redelijk achterin de manege waarvan de kinderen wisten dat ze daar niks te zoeken hadden. Daar stonden allemaal paarden die om eender welke reden "rust" nodig hadden. Ze gingen het dus wel zelf zoeken. :=

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 10:31

Sizzle schreef:
Magrathea schreef:

Je laat als ouders toch niet gebeuren dat je kinderen mensen tot last zijn waar je je er zelf ook aan ergert :o?
Gewoon opvoeden die hap.

Ja tuurlijk maar dan geef je je kinderen toch op hun donder in de supermarkt?

Daarover gesproken, die kleine winkelwagentjes mogen ze echt per direct afschaffen :')

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 11:51

Waarom moeten ze die afschaffen?
Blijkbaar is dat voor een hoop ouders niet vanzelf sprekend dat ze gewoon rustig lopen maar daar kunnen die wagentjes niets aan doen.
Mijn dochtertje blijft gewoon naast me en pakt keurig rustig de dingetjes die we nodig hebben. Gewoon een mandje op wielen.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 11:57

Die dingen zijn erg irritant inderdaad. Hier hebben ze ze gelukkig ook niet meer. Grut staat zo breed dat je er niet meer langs kan of zijn veel te onoplettend. Lopen tegen producten of mensen op ermee. En dan moet dat grut aan de kassa alles nog zelf op de band leggen waardoor je de rij alleen maar langer ziet worden. Wat dat koekje wil ie bij zich houden en niet op de band doen. Een supermarkt is geen kindertuin.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 12:08

Nee ik ben niet voor een verbod. Sommige kinderen zijn echt poedersuiker en irritant maar dat vind ik van de volwassenen met een wagentje vaak ook. Lekker bijkletsen voor het vriesvak met z'n allen en dan doen alsof je schrikt als ik vraag of ik er even bij mag. Joeeeee.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 12:18

Of nog leuker: gewoon blijven staan en je negeren. Dan ben ik ineens die kleine etter die er gewoon door douwt (letterlijk en figuurlijk gezien mijn lengte.)
AIk vraag het 2 keer beleefd en dan kan je mijn rug op. := *Ik haat boodschappen doen*

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 12:20

En gister 2 kleine Aziatische vrouwtjes die even door mijn al afgerekende boodschappen gingen rommelen. En als ik ze aanspreek spreken ze geen Nederlands. Neenee. Oprotten. :') Ik laat J dus vaak de boskippen doen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 12:27

Ik zie het nut er gewoon niet zo van in :o En het gros kan er niet fatsoenlijk mee omgaan
Geef ze dan zo'n mandje op wieltjes, die moet je trekken en kun je dus niet echt mee racen.
Of kleine mandjes ofzo.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 12:35

Magrathea schreef:
Ik zie het nut er gewoon niet zo van in :o En het gros kan er niet fatsoenlijk mee omgaan
Geef ze dan zo'n mandje op wieltjes, die moet je trekken en kun je dus niet echt mee racen.
Of kleine mandjes ofzo.

Ik heb liever dat de kinderen met een klein wagentje lopen dan dat ze zon mandje achter zich aan slingeren.
Die mandjes op wieltjes mogen wat mij betreft sowieso verboden worden. Ben er al zo vaak over gestruikeld.. En al helemaal als kinderen net wat te wild lopen en dat mandje dus om zich heen slingeren.
Nee liever een karretje. Die zie je tenminste aankomen :P